کشور-زشت-مردم-زشت-کاریز

درباره زشت‌ترین شهر جهان چه می‌دانید

شهر‌های زیادی در دنیا وجود دارند که از نظر معماری، زیبایی طبیعت، فرهنگ زیبا و فضای کلی شهر منحصر به فرد هستند و برای هر گردشگری شگفت انگیز و جذاب‌ هستند.

در مقابل این زیبایی شهرهای بزرگ و کوچک متعددی در سراسر جهان وجود دارند که به دلیل نبود زیر ساخت‌های مناسب شهری، کمبود فضای سبز کافی و پراکندگی در ساخت شهری ظاهری زیبا ندارند.

دلایل مختلفی می‌تواند باعث زشتی یک شهر شود، که از آن جمله می‌توان به عدم خیابان‌کشی درست، ساخت و ساز بی‌رویه، نبود پلان مناسب توسعه‌ی شهری اشاره کرد.

در سال 2008، یک روزنامه هلندی نظرسنجی در خصوص زشت ترین شهر اروپا را برگزار کرد. بسیاری از شرکت کنندگان در این نظرسنجی شهر شارلروآ در بلژیک را زشت ترین شهر جهان معرفی کردند.

پایگاه های رتبه سنجی نیز به تبعیت از نظرسنجی روزنامه هلندی، عنوان زشت ترین شهر جهان را به شارلروآ دادند.

حتی برخی از روزنامه های انگلیسی شارلروآ را شهر افسرده کننده معرفی کردند. این گزارش موجب شد شارلروآ رسما به عنوان زشت ترین شهر نه تنها در اروپا بلکه در جهان معرفی شود.

و اکنون بیش از 10 سال است که عنوان زشت‌ترین شهر جهان را یدک می‌کشد.

بدون شک شارلروآ در نگاه اول 95 درصد از گردشگران، شهری زشت، دلگیر و افسرده کننده با آسمان کاملا ابری است، ولی با بازدید از مناطق ناشناخته آن می‌توان تغییر عقیده داد.

نکته جالب در خصوص زشتی این شهر این است که بسیاری از گردشگران کنجکاو هستند برای بازدید به شارلروآ بروند.

گردشگران پس از مشاهده مناطق زیبای شارلروآ به این باور می‌رسند که این شهر زیبایی‌هایی نیز دارد.

یکی از کمپانی‌های رنگ‌سازی در کشور هلند تصمیم گرفت با حمایت مالی خود ، شهر شارلروآ را به سبک تیرانا، پایتخت کشور آلبانی و برخی شهرهای برزیلی ، رنگ آمیزی کند.

در این سبک، خانه‌ها و مراکز تجاری به گونه‌ای رنگ‌آمیزی می‌شود که حس طراوت و شادمانی را به ساکنان می‌بخشد.

اقدامات زیادی برای زیباسازی شهر را انجام شده و در برخی موارد موفق هم بوده‌اند و می‌توان این نتیجه را گرفت که طی 10 سال آینده برچسب زشت‌ترین شهر جهان به طور کامل از شارلروآ حذف شود.

 

شارلروآ-بلژیک-کاریز

 

درباره کشور بلژیک

کشور بلژیک از شمال با هلند ، از شرق با آلمان ، از جنوب با لوگزامبورک و از جنوب با فرانسه همسایه است.

و کشوری است در غرب اروپا که یکی ازاعضای اتحادیه اروپا نیز هست و پایتخت آن شهر بروکسل است.

مساحت این کشور چیزی نزدیک به 30.528 کیلومتر مربع است. و واحد پول آن یورو می‌باشد.

زبان های رسمی کشور بلژیک، فرانسوی، هلندی و آلمانی است.

کشور بلژیک دارای آب و هوای معتدل دریایی است که تحت تاثیر دریای شمال و اقیانوس اطلس، تابستان های سرد و زمستان های معتدلی دارد.

قانون اساسی بلژیک بر جدایی دین ازسیاست و دولت از کلیسا تاکید کرده است. به همین دلیل در کشور بلژیک دین رسمی وجود ندارد ولی مسیحت بزرگترین مذهب این کشور محسوب می‌شود.

 

آژانس-کاریز-تور

 

 

زشت ترین مردم دنیا

طبق نظرسنجی که از طریق سایت مردمان زیبا صورت گرفته، برآورد شده است که تقریبا فقط 12 درصد از مردان و 15 درصد از زنان انگلیس زیبا هستند.

به همین دلیل در این گزارش آمده است که مردمان انگلیس جزء زشت ترین‌ها در دنیا هستند.

همچنین پیوببیکو در یک دره بین کوههای آپنین و دریای آدریاتیک در مرکز کشور ایتالیا واقع شده است، به زشتی مردمانش معروف شده است.

 

 

تور-ویزا-کاریز

 

زیبایی یا زشتی مقوله‌ای نیست که بتوان معیار خاصی برایش تعریف کرد و افراد دارای ویژگی های ظاهری بالاتر را زیبا یا پایین‌تر را زشت نامید ، این آمار فقط طبق تحقیقات و نظرسنجی صورت گرفته به شما داده شده است.

 

با شهر زیبای گنت ، بلژیک آشنا شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید