والت-دیزنی-پاریس-کاریز

هیجان را در پارک دیزنی‌لند پاریس تجربه کنید

شهرهای توریستی دنیا میزبان امکانات تفریحی فوق‌العاده و هیجان انگیزی هستند که از جمله آن ها می‌توان به پارک‌ها و شهر‌بازی‌های مهیج و سرگرم کننده اشاره کرد.

دیزنی لند یکی از جذاب‌ترین این پارک‌های تفریحی در سراسر دنیاست که نه تنها برای کودکان بلکه در هر سن و سالی که باشید رفتن به آن خاطره‌ای هیجان انگیز که  همیشه در ذهنتان ثبت می‌شود ، را برایتان به ارمغان می‌آورد.

قطعا پارک دیزنی‌لند پاریس یک روز سراسر هیجان و شادی را برایتان رقم می‌زند. این پارک تفریحی جذاب و فوق‌العاده در سال 1992 در پاریس افتتاح شد و هر سالیانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا است.

این مجموعه در 32 کیلومتری مرکز شهر پاریس و در منطقه مارن لا والی (شسی) واقع شده است. وسعت دیزنی لند پاریس حدودا 20 هزار متر مربع است.

دیزنی‌لند پاریس از سال 1992 آغاز به کار کرده، و پس از دیزنی لند توکیو، دومین دیزنی‌لند خارج از آمریکا به حساب می‌آید.

دیزنی لند تقریبا 62000 کارمند دارد. در دیزنی لند هر یک از کارمندان نقشی را بازی می‌کنند و طوری رفتار می‌‏کنند تا حس جادویی پارک از بین نرود.

این مجموعه وسیع همچنین دارای مراکز خرید، مراکز تفریحی، دو شهر بازی، هفت هتل، رستوران، زمین گلف و تعداد زیادی کافه است. چیزی که این نقاط را جذابتر می‌کند این است که تمامی این مراکز به صورت کارتونی طراحی شده‌اند.

با بازدید از دیزنی‌لند به دنیای سفیدبرفی و هفت کوتوله،  سرخپوستان و دیدار با رابینسون کروزوئه و  آدم فضایی‌ها و ماشین‌های زمان سری بزنید و در سفر خود به پاریس از تماشای این پارک زیبا غافل نشوید.

در تورهای فرانسه کاریز یک روز زیبا و خاطره‌انگیر را در پارک دیزنی‌لند برایتان به وجود می‌آوریم.

 

تور-فرانس-کاریز

 

 

دیزنی-لند-فرانسه-کاریز

ساخت دیزنی لند

والت دیزنی در سال 1972 ایده ی ساخت این پارک را ارائه کرد. اما اجرایی شدن این پروژه و ساخت کامل آن سال ها زمان برد.

اکثر مردم تصور می‌کنند انیمیشن میکی ماوس اولین انیمیشن والت دیزنی بود اما جالب است بدانید کارتون اوسوالد، خرگوش خوش شانس، اولین انیمیشنی بود که توسط والت دیزنی ساخته شد.

دیزنی لند پاریس از دو  بخش پارک دیزنی لند و پارک استودیو والت دیزنی تشکیل می‌شود.
پارک استودیو والت دیزنی ده سال بعد از پارک دیزنی‌لند یعنی در سال 2002 افتتاح شد.
در این مجموعه زیبا در فرانسه استودیوها و استخرهایی قرار دارد که کودکان می‌توانند کارتون‌های والت دیزنی را در آن‌ها تماشا کنند.

پارک به طرز دیوانه واری تمیز نگه داشته می‌شود همچنین برای حفاظت از محیط زیست و پاکیزه ماندن زمین در این مکان آدامس فروخته نمی‌شود و هر سی قدم یک سطل ‏آشغال قرار دارد. ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏‏

محوطه‌سازی این پارک بر پایه ایجاد فضاهای بکر و طبیعی است که با بناها ترکیب شده‌اند.

از خیابان اصلی Main وارد مجموعه شوید که در انتهای آن با قلعه مشهور دیزنی (قلعه سیندرلا) مواجه خواهید شد. همچنین در این خیابان در ساعاتی خاص، شخصیت‌های کارتون‌های دیزنی همراه با موسیقی رژه می‌روند.

 

 

تور-فرانسه-ویزای-توریستی

 

 

والت-دیزنی-کاریز

نکات تکمیلی دیزنی لند

سریع ترین و ارزان ترین راه برای رفتن به دیزنی‌لند استفاده از خط RER A است که 40 دقیقه طول خواهد کشید.

این مجموعه هر روز از ساعت 10 صبح شروع به فعالیت کرده و تا 11 شب پذیرای گردشگران است.

بزرگسالان جهت ورود به پارک 90 یورو و کودکان هم 64 یورو می‌بایست پرداخت نموده و بلیط ورودی را تا هنگام خروج از پارک باید همراه داشته باشند.

قیمت غذا در رستوران‌های دیزنی‌لند به شدت گران است همچنین با رستوران‌هایی مملو از جمعیت و غرفه‌هایی با صف‌های طولانی مواجه می‌شوید اما نگران نباشید اگر از قبل رزرو نمایید می‌توانید بدون انتظار از صف عبور کنید و غذای خود را سفارش دهید.

از بازی‌های دیزنی‌لند فرانسه می‌توان به Big Thunder Mountain، ترنی که شما را وارد معدن اسخراج طلا می‌کند ، Space Mountain، نوعی ترن در فضای سرپوشیده که 3 چرخش 360 درجه دارد و سفری هیجان انگیز درون آسانسور Hollywood Tower ، اشاره کرد.

هر شب ساعت ۸ در اطراف قلعه سیندرلا آتش بازی انجام می‌شود قطعاً نباید حتی یک لحظه‌ی آن را هم از دست بدهید، نورهای آبی، آتش بازی‌ها و تصویرسازی‌های دیجیتال با قلعه ترکیب می‌شوند و صحنه‌ای زیبا را در پایان روز برایتان می‌سازد.

 

 

ویزای-توریستی-فرانسه

 

 

ویزا-شنگن-کاریز

 

غذاهای فرانسوی که نباید در تور فرانسه ، کاریز از دست بدهید را بیشتر بشناسید.

3 Replies to “هیجان را در پارک دیزنی‌لند پاریس تجربه کنید”

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید