آژانس-کاریز-تور-ویزا

سفری به شهر پر جاذبه مونیخ – آلمان

مونیخ سومین شهر بزرگ آلمان است. مونیخ به دلیل داشتن جاذبه ‌های فراوان و مکان‌های گردشگری بسیار زیبا ، یکی از پربازدیدترین شهر‌های آلمان است.

کاریز در این مقاله چند مورد از جاذبه‌های شهر مونیخ را که در تور آلمان قطعا نظاره‌گرشان هستید را برایتان بیان می‌کند.

جاذبه‌های دیدنی شهر مونیخ

 

 

آژانس-کاریز-تور-ویزا

 

1- کرسی سلطنتی باشکوه مونیخ

کرسی سلطنتی مونیخ یکی از باشکوه‌ترین و پربازدیدترین کاخ‌های اروپا است که در سالیان دراز مقر پادشاهان و شاهزادگان بوده است.

این کاخ بزرگ میان هفت دادگاه قرار دارد که شامل سه بخش اصلی ساختمان تاج‌گذاری کونیگزباو ، کرسی سلطنتی قدیمی و ساختمان فستزال می‌باشد.

برای ساختن این کاخ سبک‌های باروک ، رنسانس ، کلاسیک و روکوکو به کار رفته است که نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

 

 

آژانس-کاریز-تور-ویزا

 

2- استادیوم آلیانز آرنا

آلیانز آرنا یک استادیوم در مونیخ آلمان است. این استادیوم ،استادیوم خانگی تیم فوتبال بایرن مونیخ به حساب می‌آید.

این استادیوم بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است و در زمان‌هایی که تیم بایرن مونیخ در این استادیوم بازی دارد به رنگ قرمز در می‌آید.

 

 

آژانس-کاریز-تور-ویزا

 

3-مارین پلانز

مارین پلانز به معنای میدان بانوی ما ، یک میدان مرکزی در مرکز شهر مونیخ آلمان است. در گذشته مسابقات نیزه و شمشیر بازی را در این میدان برگذار می‌کردند.

این میدان یکی از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی در مونیخ است که در اطراف آن مغازه‌های بسیاری برای خرید وجود دارد.

 

 

آژانس-کاریز-تور-ویزا

 

4- باغ انگلیسی

باغ انگلیسی یک پارک عمومی بزرگ در مرکز مونیخ آلمان است که از مرکز شهر تا مرزهای شمال شرقی شهر کشیده شده است.

گونه‌های مختلفی از درختان و گیاهان در این پارک قرار دارد که باعث می‌شود گردشگرانی که از این مکان بازدید می‌کنند ، منظره زیبایی را تماشا کنند و دریاچه مصنوعی زیبایی نیز در باغ ساخته شده است.

همچنین مردم برای پیاده‌روی یا دوچرخه سواری به این پارک می‌آیند.

 

 

آژانس-کاریز-تور-ویزا

 

5-پارک المپیک

پارک المپیک شهر مونیخ را برای بازی‌های المپیک در سال 1972 ساخته‌اند. این پارک در منطقه Oberwiesenfeld مونیخ قرار دارد ، همچنین این پارک مکانی مناسب برای رویدادهای فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی مانند مراسم عبادت به حساب می‌آید.

این پارک توسط Olympiapark München GmbH ، یک شرکت هلدینگ ایالت بایرن اداره می‌شود.

 

 

آژانس-کاریز-تور-ویزا

 

6-باغ وحش هلابرون

باغ وحش هلابرون یک باغ وحش چهل هکتاری در شهر مونیخ آلمان است که در سال 2013 رتبه چهارمین باغ وحش اروپا را به دست آورده است.

این باغ وحش در ساحل راست رودخانه Isar ، در قسمت جنوبی مونیخ و در نزدیکی محله Thalkirchen واقع شده است. تعداد زیادی از محفظه‌ها بدون قفس هستند و با تکیه بر ویژگی‌های خندق ، حیوانات را در جای خود نگه می‌دارند.

این باغ وحش اولین باغ وحش در جهان بوده که نه تنها از نظر گونه‌ها ، بلکه از نظر جنبه‌های جغرافیایی نیز گروه بندی شده است. به عنوان مثال ، گاومیش کوهان‌دار چوبی در محفظه خود با سگهای دشتی مشترک است.

 

 

آژانس-کاریز-تور-ویزا

 

7- موزه   BMW

این موزه تاریخچه اتوموبیل BMW است که در نزدیکی پارک المپیک قرار دارد. این موزه در سال 1973 ، مدتی پس از افتتاحیه بازی‌های المپیک تابستانی تأسیس شد.

این موزه در 21 ژوئن 2008 بازگشایی شد. در حال حاضر فضای نمایشگاه 5000 متر مربع است که برای ارائه حدود 120 نمایشگاه مناسب است.

 

 

آژانس-کاریز-تور-ویزا

 

8- موزه پیناکوتک

پیناکوتک یک موزه هنری است که در منطقه Kunstareal مونیخ ، قرار دارد. این مکان یکی از قدیمی‌ترین گالری‌های جهان محسوب می‌شود.

در این موزه مجموعه قابل توجهی از نقاشی استادهای قدیمی نگهداری می‌شود. آثار این موزه در سه بخش قدیمی ،جدید و مدرن به نمایش گذاشته می‌شود که گردشگران بسیاری برای تماشای این آثار ارزشمند از این موزه بازدید می‌کنند.

 

 

غذاهای خوشمزه شهر مونیخ را امتحان کنید.

3 Replies to “سفری به شهر پر جاذبه مونیخ – آلمان”

زند
فوریه 7, 2021
مطلب بسیار خواندنی و مفیدی بود.بسیار متشکر
پاسخ
    ماندانا محمدطاهر
    فوریه 8, 2021
    ممنون از حسن انتخابتون
    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید