کاریز

جشنواره کدو تنبل در لودویگسبورگ – آلمان

خارج از شهر اشتوتگارت در فصل پاییز یکی از بزرگترین فستیوال‌های کدو تنبل جهان برگزار می‌گردد.

این فستیوال در زمین‌های قلعه‌ی تماشایی لودویگسبورگ (Ludwigsburg) برگزار شده و در آن بیش از ۴۵۰,۰۰۰ کدوتنبل به نمایش درمی‌آیند.

سرگرمی و بازی و همه چیز با طعم کدو تنبل جشنی به یاد ماندنی برای بازدید به وجود می‌آورد. برای خوردن خوراکی‌های خوشمزه آماده باشید که چیزهای زیادی برای خوردن و حتی نوشیدن وجود دارد.

کفش‌های پیاده روی خود را حتماً به همراه داشته باشید ، در شهر و محوطه کاخ چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد که با شرکت در تور آلمان کاریز می‌توانید شاهد آن‌ها باشید.

متخصصان حکاکی کدو تنبل تمام دانش خود را از جمله مشاوره و نکاتی درباره کنده کاری کدو تنبل ارائه می‌دهند. میزها و ابزارهای حجاری آماده هستند و مواد زائد حاصل از کنده کاری توسط ما دفع می‌شوند.

کدو تنبل را می‌توان در محل خریداری کرد. انتخاب عظیمی از کدو تنبل در اندازه‌های مختلف موجود است.

جشنواره کدو تنبل لودویگسبورگ سالانه از ابتدای سپتامبر تا اوایل نوامبر. بررگزار می‌شود که موضوع 2020 “موسیقی” بوده است.

کاریز

شرکت در این جشنواره بستگی زیادی به شما ، خانواده و آنچه دوست دارید انجام دهید دارد. برخی از افراد فقط برای چند ساعت در این مراسم شرکت می‌کنند ، یک بار در محوطه پیاده روی می‌کنند ، یک لقمه برای خوردن غذا می‌گیرند و محل را ترک می‌کنند.

عده‌ای دیگر ساعت‌ها می‌مانند و از هر سازه عکس می‌گیرند ، در زمین بازی بازی می‌کنند ، تمام وقایعی را که در طول روز در حال وقوع است مشاهده می‌کنند و هنوز هم آرزو می‌کنند که کاش وقت بیشتری داشته باشند.

در محوطه قلعه می‌توانید کالسکه سوار شوید و کل این جشنواره به خصوص برای کودکان خوشایند است ، بنابراین بسته به آنچه شما یا بچه هایتان می‌خواهید ببینید یا انجام دهید ، حدودا از 2 تا 8 ساعت برنامه ریزی کنید.

کاریز

یکی از جذاب‌ترین مراسمات این فستیوال مسابقه قایق کدو تنبل است که در آن کدو تنبل‌های بزرگ را برمی‌دارند ، آن‌ها را بیرون می‌کشند تا قایق‌های کوچک به نام کوربی درست کنند و سپس در طول روز مسابقاتی برگزار می‌کنند.

آنچه به ویژه سرگرم کننده است این است که هر کسی می‌تواند در این مسابقات ثبت نام کند ، حتی کسانی که فاقد کوربی‌های بزرگ خود هستند.

به دلیل استانداردهای بهداشتی Covid و بهداشت ، متأسفانه این مسابفات برای سال 2020 لغو شده بودند.

همچنین هر ساله محوطه کاخ با آثار خارق‌العاده هنری کدو تنبل از مجسمه‌های پیچیده کدو تنبل گرفته تا نمایش‌های خلاقانه پوشانده می‌شود. واقعاً شگفت انگیز است دیدن خلاقیتی که در پس هر قطعه یا هنر وجود دارد.

کاریز

از بهترین خوراکی‌های این جشن سوپ خامه کدو تنبل است که در آلمان می‌توانید امتحان کنید، چه در یک رستوران محلی و چه در جشنواره کدو تنبل لودویگسبورگ ، ما در کاریز امتحان این سوپ خوشمزه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

یکی دیگر از غذاها ماکارونی کدو تنبل که نوعی مانند راویولی است، می‌باشد کدو تنبل بو داده و برنج گیاهی ،  نان کدو تنبل ،کدو تنبل استروسل و بستنی کدو حلوایی از دیگر خوراکی‌های این جشن هستند.

کاریز

آشنایی با بهترین فستیوال‌های آلمان

فستیوال رود راین – آلمان

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید