کاریز

ویزای کانادا

کانادا یکی از پهناورترین کشورهای دنیا است که در شمال قاره آمریکا واقع شده است. کانادا همچنین یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان نیز می‌باشد و کشوری دارای دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی است.

کیفیت زندگی در کانادا بسیار مطلوب می باشد و این کشور جزء ده کشور برتر جهان است که بالاترین شاخص رضایت از زندگی را دارند و از این رو گرفتن ویزای کانادا محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کرده است.

آژانس کاریز با بیش از یک دهه تجربه در زمینه خدمات ویزای کانادا، مشاور و همراه شما برای دریافت این ویزا خواهد بود و سعی دارد اطلاعات کاملی برای شما در این زمینه فراهم آورد.

 

کاریز

 مدارک مورد نیاز ویزای توریستی کانادا

اولین و مهمترین نکته‌ای که باید با آن توجه داشته باشید این است که نقص مدارک می‌تواند منجر به منفی شدن جواب ویزایتان شود پس هرگز در این راه بدون مشاوره تصمیم نگیرید و عمل نکنید.

مدارکی که مشاوران حرفه‌ای کاریز جهت اقدام به اخذ ویزای توریستی کانادا برای شما نیاز دارند به شرح ذیل است:

  • اصل پاسپورت متقاضی، پرینت رنگی پاسپورت جدید و قدیمی (کپی رنگی در سایز A4 از پاسپورت جدید و پاسپورت قدیمی از صفحات اول و صفحات دارای ویزا و دارای مهر ورود و خروج)
  • دو قطعه عکس جدید در ابعاد 3.5 در 4.5 رنگی با پس زمینه سفید که باید با عکس پاسپورت و ویزاهای قبلی متفاوت باشد.
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی و فرم اطلاعات خانوادگی برای هر یک از متقاضیان به صورت جداگانه
  • ترجمه سند ازدواج در صورت متاهل بودن و در صورت همراهی فرزندان حتما گواهی اشتغال به تحصیلشان باید ترجمه شود.
  • برنامه سفر مشخص واچر سفر شامل اینکه در مدت اقامت کجا ساکن می‌شوید به همراه واچر هتل
  • اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار در تاریخ سفر و دارای حداقل 2 صفحه سفید.
  • مدارک مالی شامل نامه تمکن بانک به زبان انگلیسی و ممهور به مهر امور بین الملل بانک به همراه گردش شش ماهه به صورت لاتین با مانده بین 250 میلیون تومان به بالا و همچنین تمکن حساب به صورت لاتین و دلار برای زوجین.
  • توجه کنید که پرینت حساب بانکی یک هفته قبل از رفتن به دفاتر انگشت نگاری باید گرفته شود.
  • اصل کلیه پاسپورت‌های قبلی برای اثبات اینکه سابقه سفری قوی داشته‌اید. این نکته را باید گفت که برای اخذ ویزای توریستی کانادا باید پیشینه سفر قوی و ویزای شنگن در پاسپورتتان باشد.
  • در صورتی که گواهی سپرده بلندمدت، گواهی خرید سهام یا اوراق بهادار، سند اتومبیل و اجاره نامه دارید نیز ارائه دهید.
  • ترجمه اسناد ملکی
  • ترجمه رضایت نامه محضری پدر برای خروج فرزندزیر 18 سال به همراه مادرش
  • ترجمه آخرین مدرک تحصیلی
  • همچنین مدارک شغلی ویزای کانادا برای کارمندان شامل گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی روی سربرگ شرکت (با ذکر تاریخ شروع به کار، عنوان شغلی و درآمد سالیانه، نام مدیر یا سوپروایزر و مدت زمان موافقت شده با مرخصی)، ترجمه فیش حقوقی دو ماه آخر، ترجمه لیست بیمه دو ماه آخر و ترجمه حکم کارگزینی می‌باشد.
  • برای کارفرمایان نیز ارائه ترجمه “آگهی تاسیس”، “آگهی تغییرات” و آگهی تصمیمات” شرکت در روزنامه رسمی، ترجمه لیست بیمه و فیش حقوقی دو ماه آخر کارمندان، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، نامه تمکن بانک شرکت و ریزپرینت ۴ ماه آخر به لاتین الزامی است.

 

کاریز

مراحل درخواست ویزای کانادا

در اولین مرحله باید تمام مدارک مورد نیاز ویزا توریستی کانادا را فراهم کرده و ترجمه کنید.

مدارک خود را به یک مجموعه معتبر ارائه دهید تا وکلا و مشاوران از روش درست، آن‌ها را برای یکی از سفارت خانه‌ها کانادا در کشورهای مجاور ایران مانند امارات، ترکیه، ارمنستان و … ارسال کنند. همزمان هزینه ثبت اطلاعات بیومتریک نیز باید پرداخت شود.

با تایید سفارت خانه تا 30 روز مهلت دارید برای ثبت اطلاعات بیومتریک و مصاحبه به کونسولگری کانادا مراجعه کنید.

شما می‌توانید با خیال راحت کار ویزایتان رابه عهده مشاورین کاریز بگذارید و فقط برای انگشت نگاری به دفاتر VAC سفر کوتاهی کنید. سپس باید صبور باشید. تا روال کاری صدور ویزا طی شود.

روال کاری گرفتن ویزای کانادا از زمان حضور متقاضی در کاریز تا رفتن به دفاتر انگشت نگاری یک ماه و از زمان انگشت نگاری تا زمان صدور ویزا یک هفته تا شش ماه ممکن است طول بکشد.

 

کاریز

 

ریجکت شدن ویزای کانادا

رد شدن یا ریجکت شدن ویزای کانادا می‌تواند بسیار ناراحت کننده و ناامیدکننده باشد که نه تنها برنامه‌های سفر، برنامه‌های کاری یا حتی یک زندگی جدید را می‌تواند خراب کند.

پس از رد ویزا از سوی سفارت که طی نامه‌ای برای شما ارسال می‌شود، اطلاعاتی در مورد اینکه چرا رد شده‌اید به شما داده می‌شود که جای نگرانی نیست، فقط بدانید که باید تمام موارد لازم را آماده کنید.

در صورت ریجکت ویزای کانادا مشاورین کاریز شما را راهنمایی خواهند کرد که برای ریجکت نامه ، اعتراض بنویسید.

 

کاریز

 

راهنمای ویزای شنگن

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید