آژانس کاریز

نقش پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا – روز جهانی پرستار

هر ساله تاریخ 12 ماه مه را به عنوان روز جهانی پرستار همراه با سالگرد تولد فلورانس نایتینگیل ، بنیانگذار پرستاری مدرن ، نامگذاری کرده‌اند.

روز جهانی پرستار برای بزرگداشت پرستاران هر سال در تاریخ 12 ماه مه برگزار می‌شود. پرستاران نقش اساسی برای یک جامعه مرفه را دارند.

در طی این بیماری همه گیر کرونا ، نقش فوق العاده‌ی این گروه پر تلاش الهام بخش فداکاری و سخت کوشی آن‌ها در زمینه پرستاری است.نس

ما هم در آژانس کاریز به نوبه‌ی خود از این تلاشگران کمال تشکر و قدرانی را داریم.

آژانس کاریز

تاریخچه روز جهانی پرستار

جشن روز جهانی پرستار در سال 1965 توسط شورای بین المللی پرستاران (ICN) آغاز شد. این روز سالگرد تولد فلورانس نایتینگل معروف است.

او یک پرستار انگلیسی ، اصلاح کننده اجتماعی و آماری بود. در طول جنگ کریمه ، او به عنوان مدیر و مربی پرستار ، ستون پرستاری مدرن ، به شهرت رسید.

این جنگ میان امپراطوری روسیه و از سوی دیگر امپراطوری فرانسه و بریتانیا در جزیره‌ی کریمه رخ داد. او به پرستاری شهرت یافت و در فرهنگ ویکتوریا به یک نماد تبدیل شد.

اما از تاریخچه‌ی روز پرستار که بگذریم شاید در طول یکسال اخیر بتوان به وفور پرستارانی را در جهان یافت که می‌بایست ، هر روز را به نام تک تک آن‌ها روز پرستار نامگذاری کرد.

این روز در ابتدا توسط دوروتی ساترلند ، مقام وزارت بهداشت ، آموزش و پرورش و رفاه ایالات متحده پیشنهاد شد ، اما مورد تأیید قرار نگرفت. سرانجام ، پس از 20 سال ، 12 ماه مه به عنوان سالگرد تولد فلورانس نایتینگل انتخاب شد.

از آن زمان ، شورای بین المللی پرستاران (ICN) در حال تولید و توزیع منابع و شواهد در روز جهانی پرستاران است.

آژانس کاریز

سخنان بزرگان درباره پرستار

کاری که پرستاری در هر صورت باید انجام دهد این است که بیمار را در بهترین شرایط قرار دهد تا طبیعت بر اساس او عمل کند.” فلورانس نایتینگل “

بهترین راه برای یافتن خود این است که خود را در خدمت دیگران گم کنید” مهاتما گاندی “

شخصیت پرستار به اندازه دانش وی مهم است”  کارولین جارویس”

پرستاران مراقبت را با آسایش ، دلسوزی و مراقبت بدون حتی نسخه پزشک توزیع می‌کنند.

پرستار فقط یک کلمه دیگر برای توصیف یک فرد به اندازه کافی قوی است که هر چیزی را تحمل می‌کند و به اندازه کافی دلسوز است تا هر کسی را درک کند.

به عنوان یک پرستار ، ما این فرصت را داریم که قلب ، ذهن ، روح و بدن بیماران ، خانواده‌های آن‌ها و خودمان را درمان کنیم. آنها ممکن است نام شما را فراموش کنند اما هرگز احساسی را که به آن‌ها ایجاد کرده‌اید فراموش نمی‌کنند.”مایا آنجلو”

آژانس کاریز

اهمیت روز جهانی پرستار

پرستاران همیشه نقشی اساسی در بهبود و رفاه مردم در سراسر جهان داشته‌اند. اما آن‌ها احترامی که شایسته آن هستند را دریافت نمی‌کنند. بنابراین این روز به افتخار احترامی که شایسته آن‌ها است اختصاص داده شده است.

این وضعیت همه گیر کورونا بیش از هر زمان دیگری بر اهمیت روز جهانی پرستار افزوده است. پرستاران به عنوان یک ستون فقرات در سیستم مراقبت‌های بهداشتی در بیمارستان‌ها به طور مداوم به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

و با نقش متنوعی که دارند چندین کار را در محل کارشان انجام می‌دهند.

آژانس کاریز با بیش از ده سال فعالیت در زمینه صدور ویزا  و گردشگری ضمن تشکر از یکایک پرستاران به ویژه در ایران ،

این روز با ارزش را گرامی می‌دارد و برای تک تک پرستاران آرزوی سلامتی و تندرستی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید