آژانس کاریز

معرفی 10 سرگرمی برتر در لندن – پارت دوم

مهم نیست دلیل شما برای بازدید از شهر لندن چیست. علاقه مندان به تاریخ که می‌توانند از دیدن برج لندن لذت ببرد ، علاقه مندان به هنر یا تئاتر ، سری به گالری ملی و منطقه تئاتر West End را تحسین می‌کنند ، در حالی که طرفداران سلطنت نمی‌توانند از کاخ باکینگهام چشم پوشی کنند.

گرچه لندن به شهرت خود به عنوان یکی از گران ترین شهرها برای بازدید ادامه می‌دهد ، اما مجموعه‌ای از جاذبه‌های رایگان برای بازدید ، از جمله موزه ویکتوریا و آلبرت و هاید پارک و باغ‌های کنزینگتون ، را می‌توان نام برد.

فعالیت‌های بی شماری برای انجام در لندن پایتخت انگلیس وجود دارد ، در ادامه‌ی مقاله قبلی در اینجا آژانس کاریز 10 کار برتر برای انجام در شهر لندن را به شما معرفی می‌نماید.

آژانس کاریز

1. بازدید از برج لندن

اگرچه نمای بیرونی آن ممکن است زیبا و دیدنی نباشد و حتی غیر چشمگیر باشد مخصوصاً وقتی با کاخ باشکوه باکینگهام مقایسه می‌شود ، اما فضای داخلی برج لندن همیشه شلوغ است.

این برج ، که در واقع چندین برج را شامل می‌شود ، 12 مورد از آن‌ها را می‌توان توسط مردم کشف کرد. اگر مسحور تاریخ پادشاه هستید ، نمایشگاه معروف جواهرات تاج را از دست ندهید.

از جمله مواردی که در این محل خواهید دید ، تاج سلطنتی امپراطوری و عصای حاکم با صلیب است که هنوز برای هر افتتاحیه پارلمان توسط ملکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر بیش از یک ساعت وقت برای گذراندن در این برج را دارید ، در یک تور سرگرم کننده با هدایت Yeoman Warders (نگهبانان برج) شرکت کنید و در طول سفر یک ساعته که در بلیط پذیرش شما موجود است ، نگهبانان شما را با قصه‌هایی از گذشته برج سرگرم می‌کنند.

در آخر هم بازدید از برج سفید که نمادی از میراث لندن و یکی از معروف‌ترین قلعه‌های جهان را فراموش نکنید. در داخل نمایشگاه 350 ساله با نام “خط پادشاهان” را به‌ همراه آثار هنری  ، چارلز اول و جیمز دوم خواهید دید.

اکثر مسافران می‌گویند قیمت بالای برج لندن و صف‌های طولانی هر پنس ارزش دارد و برخی از بازدیدکنندگان اخیر اکیداً توصیه می‌کنند در تور رایگان برگزار شده توسط Yeoman Warders شرکت کنند.

آژانس کاریز

2. بازدید از کلیسای وست‌مینستر

این کلیسای قرون وسطایی که توسط بسیاری از عروسی‌ها و تاجگذاری‌های سلطنتی مورد استفاده واقع شده است ، نگاهی باشکوه به تاریخ گسترده لندن دارد.

کلیسای وست مینستر تقریباً همیشه شلوغ است و کارکنان شما را با سرعت بالایی در حرکت نگه می‌دارند بنابراین پیش از بازدید کمی تحقیق کنید تا از دیدن مواردی که علاقه مند نیستید جلوگیری کنید.

به عنوان مثال ، اگر اهل کتابشناسی هستید ، بازدید از گوشه شاعران را در نظر بگیرید. این مکان آخرین محل استراحت نویسندگان مشهور جفری چاوزر ، چارلز دیکنز و رودیارد کیپلینگ و دیگران است.

اگر شیفته تمام دسیسه‌های پیرامون سلطنت انگلیس هستید ، ممکن است دوست داشته باشید از مقبره مشترک دشمنان و خواهران ناتنی الیزابت اول و ماری تودور دیدن کنید.

اگرچه اکثر مسافران بر این باورند که کلیسای وست مینستر واقعاً یک جاذبه دیدنی است ، اما برخی از قیمت بالای ورودی و ازدحام جمعیت غمگین هستند. همچنین به خاطر داشته باشید در این مکان عکاسی مجاز نیست.

بازدید از وست مینستر معمولاً دوشنبه تا شنبه از ساعت 9:30 صبح تا 3:30 بعدازظهر برای بازدیدکنندگان آزاد است ، اگرچه قبل از برنامه ریزی برای تور ، باید تقویم کلیسا را بررسی کنید.

آژانس کاریز

3. خرید از بازار کامدن

مردم لندن و گردشگران به طور یکسان از گذراندن یک صبح یا بعد از ظهر در بازار کامدن لذت می‌برند. کامدن در واقع بازارهای متعددی است که در همسایگی کامدن گسترش یافته‌اند.

این بازار روزانه از ساعت 10 صبح باز می‌شود و با حدود 200 غرفه به کار خود ادامه می‌دهد که شامل همه چیز از مبلمان گرفته تا غذا و بسیاری از مد و لباس است.

اگر به دنبال تی شرت و لباس‌های گرافیکی ارزان قیمت هستید به سمت اولین مجموعه دکه‌های بازار کامدن که نزدیکترین ایستگاه Tube در سمت راست خیابان بزرگ قرار دارد بروید.

اگر به دنبال ترکیبی از وسایل بیشتر هستید ، از روی پل به سمت بازار قفل واقع در قفل آرام کامدن بروید. در سمت راست خیابان بزرگ ، غرفه‌هایی را پیدا می‌کنید که پر از غذاهای قومی ، مد و سوغاتی است.

اما در سمت چپ خیابان شاهد طیف وسیع تری از غرفه‌های مواد غذایی خواهید بود، طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه از آب فشرده گرفته تا دسرهای پرتغالی و حتی هات داگ را می‌توان یافت.

این منطقه جای خود را به بازار اصطبل‌های پر پیچ و خم و متشکل از فروشندگان فروش دکوراسیون منزل ، کالاهای چرمی و لباس می‌دهد.

همچنین اگر اهل ساعت‌ها گشتن برای خرید نیستید ، می‌توانید سری به پارک زیبای Regent’s Park و تپه Primrose که هر دو با یک پیاده روی 15 دقیقه‌ای از این بازار فاصله دارند ، بزنید.

آژانس کاریز

4. شرکت در تور خوشمزه‌ی لندن

اگر اهل غذا خوردن هستید ، در هنگام سفر در لندن یکی از پایتخت‌های آشپزخانه بی چون و چرای جهان ، خیالتان راحت باشد. چرا که شما می‌توانید به یک چیپسی فروشگاه ماهی و چیپس بروید یا در Harrods چای بنوشید ، اما برای اینکه واقعاً در صحنه آشپزی لندن غرق شوید ، تنها راه آن شرکت در تور است.

خوشبختانه ، این شهر تعداد زیادی تور در زمینه شکمگردی ارائه می‌دهد. یکی از محبوب‌ترین تورهای مسافرتی لندن است که به لطف تورهای محلی با مضمون محله خود ، از جمله تور غذایی East End Food و تور غذایی Twilight Soho ، به شرکت کنندگان نوعی طعم زندگی محلی را نوید می‌دهد.

عاشقان غذای لندن همچنین در ایجاد احساس مسافران در تورهای خود مانند محلی‌ها تخصص دارند. در تور غذایی مدرن شرکت با طعم مدرن بریتانیا با کرایه کلاسیک انگلیس آشنا شوید و یا در تور چشیدن ساعت شاد Jack the Ripper کمی از معاشرت‌های محلی را بیاموزید.

برای معرفی انواع مختلف ملیت‌ها بیش از 250 نفر که لندن را خانه خود می‌دانند ، در تور بین المللی سوهو ثبت نام کنید.

مسافرانی که تور غذا در لندن را رزرو کرده‌اند ، کاملاً از تجربه خود با راهنمایان محلی لذت می‌برند. بخاطر داشته باشید که ممکن است هزینه این تورها برای شما زیاد باشد بیشتر تورها از 65 پوند شروع می‌شوند.

تورها معمولاً سه تا چهار ساعت طول می‌کشد. قیمت و ساعت‌ها براساس گروه تور متفاوت است.

آژانس کاریز

5. بازدید از موزه‌ی سلطنتی ویکتوریا و آلبرت

موزه سلطنتی ویکتوریا و آلبرت ، که به افتخار زوج سلطنتی قرن نوزدهم نامگذاری شده است ، بیشتر در شکل کوتاه خود V&A شناخته می‌شود. این موزه رایگان واقع در South Kensington ، مجموعه‌ای از هنرهای کاربردی در انواع ژانرها ، رشته‌ها و دوره‌های زمانی است.

این مجموعه‌ها بر اساس دسته بندی‌هایی از قبیل معماری ، منسوجات ، مبلمان ، نقاشی ، جواهرات و غیره مرتب شده‌اند که پیمایش در این موزه ماموت را کمی آسان می‌کند.

در میان مجموعه‌های دائمی ، V&A همچنین نمایشگاه‌های موقت متنوع و تورهای راهنمای رایگان ، همراه با سخنرانی‌های عمومی هفتگی رایگان را ارائه می‌دهد.

مسافران تنوع و عظمت هنر ارائه شده در اینجا را ستودند و به ویژه با نمایشگاهی که اخیراً در وینی پیف برگزار شد بسیار تحت تأثیر قرار گرفتند ، اما برخی نیز با مجموعه دائمی موزه که بسیاری در گوشه و کنار آن را تعجب آور توصیف می‌کردند ، به همان اندازه مجذوب شدند.

اگر فقط چند ساعت را ب گهشت و گذار در موزه اختصاص داده‌اید ، قبل از رفتن به نقشه چاپ ساختمان را در نظر بگیرید یا پس از ورود یکی از آن‌ها را در میز اطلاعات بخرید.

بازدید از V&A رایگان است ، اگرچه برخی از نمایشگاه‌ها و رویدادهای خاص هزینه دارند. بازدید از این موزه روزانه از ساعت 10 صبح تا 5:45 ، به جز روز جمعه که تا ساعت 10 شب باز است ، امکان‌پذیر می‌باشد.

آژانس کاریز

بهترین سوغات لندن – انگلستان


دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید