آژانس کاریز

راهنمای اخذ ویزای انگلستان

یکی از کشورهای پرطرفدار برای اقامت گرفتن و مهاجرت دائمی انگلستان می‌باشد. با ویزای انگلیس (UK Visa) اجازه ورود به انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی را خواهید داشت.

ویزای قدرتمند انگلستان که بر اساس هدف از سفر، به چند نوع متفاوت تقسیم می‌شود و به پاسپورت دارنده ویزای انگلیس، اعتبار و وزنی درخور می‌دهد.

براساس تحقیقی بین‌المللی در ۱۸۹ کشور جهان، از هر 6 نفر ساکن زمین، یک نفر متقاضی دریافت ویزای کار انگلیس است.

ویزای انگلیس از آن ویزاهایی است که به اصطلاح باید کفش آهنی بپوشید و به دنبالش بروید و باید حتما مشاوری درکنارتان باشد تا راهنماییتان کند.

انگلستان جزء کشورهای حوزه شنگن نیست پس نمی‌توان گفت با داشتن ویزای شنگن به انگلیس بروید، ویزا انگلستان کاملا منحصر به فرد است و بعد از جدایی این کشور از اتحادیه اروپا اخذ ویزای این کشور با دشواری مواجه گردیده است.

در صورتی که اولین بار است که به انگلستان سفر می‌کنید، حتما باید حداقل یک ویزا از نوع شنگن در پاسپورت خود داشته باشید. در غیر اینصورت باید بدانید کار سختی پیش رو خواهید داشت.

امید است تمام ابهامات و سوالات شما در رابطه با انواع ویزای انگلستان در این مقاله که توسط آژانس کاریز گرداوری شده است رفع گردد.

 

آژانس کاریز

 

انواع ویزای انگلستان

1. ویزای توریستی انگلیس

ویزای توریستی انگلیس یکی از محبوب‌ترین انواع ویزای این کشور محسوب می‌شود. ویزایی که اساسا برای گشت و گذار، دیدار اقوام و دوستان و به طور کل، سفر کوتاه مدت به بریتانیا طراحی شده است.

در این ویزا هر شخصی می‌تواند این ویزا را برای مدت‌های 6 ماهه و 1 ساله ، 2،5 و 10 ساله دریافت کند و می‌تواند مجوز اقامت فرد را برای مدت 6 ماه در انگلستان تضمین کند.

نکته مهم در اخذ ویزای توریستی انگلیس این خواهد بود که متقاضی بتواند در طی پروسه‌ی درخواست ویزا، برنامه و هدف سفر خود را به طور کامل و روشن برای افسر مهاجرت شرح دهد.

مدارک لازم برای ویزای توریستی انگلیس

 

  •  پاسپورت مسافر که باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد و حتما دو صفحه سفید روبروی هم نیز داشته باشد.
  • فرم درخواست ویزای توریستی انگلیس که باید با دقت پر شود.
  • یک قطعه عکس 3.5  در  4.5  که حتما حداکثر شش ماه قبل‌تر گرفته شده باشد و رنگی، تمام رخ، با زمینه سفید و کاملاً از روبرو و بدون لبخندو بدون عینک باشد.
  • اصل و ترجمه کارت پایان خدمت.
  •  ارائه مدارک مالی  که نشان دهنده تمکن مسافر است. تمکن مالی باید به پوند محاسبه شود، همچنین گردش سه ماه اخیر حساب باید به پوند ارئه شود.
  • مانده حساب بانک برای هر شخص 200.000.000 میلیون تومان به بالا باشد.
  • اسناد اموال مسافر ،مانند سند املاک و خانه و هرآنچه به نام متقاضی است.
  •  ارائه پاسپورت‌های قبلی برای اینکه تاریخچه سفرهای قبلی مسافر مشخص شود.
  •  گواهی اشتغال به کار و بیمه و ارائه سوابق بیمه تأمین اجتماعی.
  •  گواهی اشتغال به تحصیل در صورتی که دانش آموز هستید.
  •  ارائه دعوت‌نامه از بستگان یا آشنایان . در صورتی که دعوت نامه دارید.
  • اسناد ازدواج در صورت تاهل.
  • برنامه سفر و بلیط سفر.

 

آژانس کاریز

 

2. ویزای انگلستان از طریق ازدواج

این نوع ویزا به دو صورت ویزای نامزدی انگلستان و ویزای ازدواج ارائه می‌شود. در ویزای نامزدی که یک ویزای 6 ماهه می‌باشد و جزء ویزاهای کوتاه مدت است دارنده این ویزا می‌تواند وارد انگلستان شود و مقدمات ازدواج خود را فراهم نماید.

ویزای ازدواج به شخصی داده می‌شود همسرش در انگلستان حضور دارد و باید به اداره مهاجرت مدارکی را ارائه دهد که اثبات نماید که این ازدواج واقعی می‌باشد و همچنین هزینه زندگی خود و همسرش را می‌تواند تامین نماید که این مبلغ 18.600 پوند می‌باشد.

همچنین محل زندگی مشخصی را داشته باشد . در صورت اثبات این موارد یک اقامت 3 ساله برای وی صادر می‌گردد و در صورتی که این ازدواج تداوم داشته باشد مدت اقامت تمدید و تبدیل به اقامت دائم خواهد شد.

 

آژانس کاریز

 

3. ویزای ویزیتور انگلستان

این ویزای بازدید کننده با اعتبار دوره 2 ، 5 تا 10 سال است که اگر شما فردی هستید که برای بازدیدهای موقت باید به طور مرتب به انگلیس سفر کنید، پس این ویزا مناسب‌ترین گزینه است.

ویزاهای توریستی، درمان و ویزاهای تحصیلی و اشخاصی که برای تحقیقات مطالعاتی قصد سفر به این کشور را دارند می‌توانند از این نوع ویزا به صورت کوتاه مدت استفاده کنند.

ویزاهای تحصیلی، سرمایه گذاری، کاری که اشخاص پس از ورود به انگلیس می‌توانند درخواست اقامت نمایند در زمره ویزاهای بلند مدت می‌باشد.

مدارک لازم برای ویزای ویزیتور بلند مدت انگلستان

علاوه بر مدارک ویزای توریستی فرد متقاضی باید مدارک دال بر شواهدی از بازدید موقت از انگلیس. اثبات قصد ترک انگلیس در پایان دوره ویزا و تأیید اینکه شما ویزا را تغییر نخواهید داد را نیز ارائه دهد.

آژانس کاریز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در کاریز تماس حاصل فرمائید.

 

راهنمای ویزای شنگن

راهنمای ویزای کانادا

اخذ ویزای پرتغال

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید