آژانس کاریز

جاذبه‌های گردشگری مونترال – ویزای کانادا

مونترال که در قلب آن خیابان سنت لارنس واقع شده است ، به عنوان قطب ارتباطات و تجارت جهان وطنی رونق گرفته است.

ژاک کارتیه در سال 1535 در اینجا فرود آمد و قلمرو پادشاه خود ، فرانسوا اول فرانسه را به دست گرفت ، اما تنها در سال 1642 بود که پل دو چومدی ایستگاه کوچک مأموریتی را به نام ویل ماری دو مونت-رئال در اینجا تأسیس کرد.

مونترال شهری برای علاقه مندان بزرگ ورزشی است. هاکی روی یخ اول و مهمترین ورزش در این شهر است ، و مونترال کانادینز یکی از معروف ترین لیگihd ملی هاکی است.

سایر ورزشهای داخلی و خارجی طرفداران بسیاری دارند. این شهر دارای یک تیم فوتبال حرفه‌ای کانادایی ، آلوت است.

لیگ برتر بیس بال نیز از سال 1969 تا 2005 در مونترال بازی می‌کرد که به واشنگتن دی سی نقل مکان کرد.

در این مقاله‌ی آژانس کاریز شما را با 5 جاذبه‌ی گردشگری شهر مونترال آشنا می‌کنیم.


آژانس کاریز

 

1. مون رویال

Mont-Royal با ارتفاع 233 متر بالاتر از شهر قرار دارد و ریه سبز نزدیک مرکز شهر است. گردش در این پارک دوست داشتنی بازدیدکننده را قادر می‌سازد تا از بناهای یادبود ژاک کارتیه و پادشاه جورج ششم دیدن کند ، مدتی را در Lac-aux-Castors بگذراند و نگاهی به گورستان‌های دامنه غربی که اقوام مختلف شهر در آن آرام گرفته‌اند ، داشته باشد.

از قله ، یا بهتر بگوییم از یک سکو زیر صلیب ، یک چشم انداز با شکوه از کل 51 کیلومتر طول مونترال و سنت لارنس پدیدار می‌شود. در روزهای روشن ، این چشم انداز به کوه‌های Adirondack در ایالات متحده آمریکا گسترش می‌یابد.

آژانس کاریز

2. باغ گیاه شناسی

در بالای شهر و در محوطه‌ای که میزبان بازی‌های المپیک تابستانی 1976 بود ، Parc Maisonneuve  محل باغ گیاه شناسی فوق العاده تخیلی مونترال است.

گیاهان متنوع در 30 باغ مضمونی و 10 گلخانه نمایشگاهی پرورش داده می‌شوند ، بنابراین طیف گسترده‌ای از اقلیم‌ها نمایان می‌شوند.

باغ‌های فضای باز شامل باغ‌های زیبای ژاپنی و چینی و همچنین باغ‌هایی است که به گیاهان آلپ ، آبزی ، دارویی ، سایه‌ای ، مفید و حتی سمی اختصاص داده شده است.

قسمت‌های گل رز بسیار خیره کننده هستند و به خصوص باغ جالب توجهی است. گلخانه‌های سر به فلک کشیده شامل یک جنگل بارانی گرمسیری ، سرخس ، ارکیده ، بونسای ، بروملیاد و پنجینگ (درختان مینیاتوری چینی) هستند.

همچنین یک حشره کش جالب و درختکاری عظیم در زمین‌ها و همچنین استخرهایی وجود دارد که انواع پرندگان را پشتیبانی می‌کند.

آدرس: 4101 Sherbrooke Street East، Montréal، Québec

آژانس کاریز

3. کلیسای نوتردام

قدیمی‌ترین کلیسای مونترئال ، کلیسای نوتردام است که در سال 1656 تاسیس شد ، در یک تجسم بسیار عالی نسبت به اثر اصلی قرار دارد. برج های دوقلوی نمای نئوگوتیک رو به روی محل رژه است.

فضای داخلی پیچیده و درخشان توسط ویکتور بورژو طراحی شده است. برجسته ترین منبر حکاکی شده مجسمه ساز لویی فیلیپ هبرت (1717-1850) ، ارگ شرکت Casavant Frères و پنجره‌های شیشه‌ای رنگی که صحنه‌هایی از تأسیس مونترال را به تصویر می‌کشد.

ورودی این باسیلیکا شامل یک تور 20 دقیقه‌ای است و یا می‌توانید یک تور یک ساعته داشته باشید که اطلاعات تاریخی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و به مناطق خصوصی ، از جمله بالکن دوم و دخمه دسترسی پیدا می‌کنید.

آدرس: 110 Rue Notre-Dame Ouest ، Montréal ، کبک

 

آژانس کاریز

4. بازارهای عمومی مونترال

مغازه‌های مشابه با بسیاری از فروشندگان مشابه ، بازار آتواتر و بازار ژان تالون شلوغ‌ترین بازارهای عمومی مونترال هستند و به دلیل جو و غذاهای محلی ارزش بازدید را دارند.

این بازارها در ساختمان‌های به سبک انبار واقع شده‌اند و فروشندگان میوه و سبزیجات ، گل ، گوشت ، ماهی ، پنیر ، کالاهای پخته شده و غذاهای مخصوص را به فروش می‌رسانند.

شربت افرا و آب نبات ، زغال اخته خشک وحشی ، مربا و انواع میوه‌ها و غذاها به سبک خانگی و پنیرهای خوب منطقه و همچنین رستوران‌ها و کافه‌هایی که شیرینی‌های خوشمزه‌ای را می‌فروشند ، در این منطقه پیدا خواهید کرد.

بازارها ایستگاه مورد علاقه مردم محلی در صبح شنبه برای یک قهوه و یک کروسان پوسته است.

آژانس کاریز

5. موزه مک کورد

موزه مک کورد دارای مجموعه‌ای برجسته از نمایشگاه‌های تاریخ اجتماعی کانادا ، به ویژه مردمان بومی است.

مجموعه لباس‌ها ، اکسسوری‌ها ، لحاف‌ها و سایر پارچه‌های دست ساز مجموعاً بیش از 20 هزار شی و شامل آثار طراحان مد مونترال است.

بیش از هزار قطعه مبلمان ، نقره ، سرامیک ، شیشه و وسایل مربوط به غذا و مصارف خانگی و همچنین اسباب بازی‌ها ، وسایل ورزشی و هنرهای محلی ، رنگ و جزئیات داخلی را به تصویر اوایل زندگی کانادا می‌بخشد.

مصنوعات و هنرهای مردمان اولین ملل شامل لباس و لوازم جانبی ، تجهیزات شکار و ماهیگیری ، سلاح‌های جنگی ، وسایل خانگی ، وسایل تشریفاتی و هنر و همچنین یافته‌های باستان شناسی از فرهنگ‌های بومی اولیه است.

آدرس: 690 Sherbrooke Streeet W، Montreal، Québec

آژانس کاریز

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید