آژانس کاریز

بهترین سرگرمی‌های دوران کرونا 2021

وقتی سال جدید فرا می‌رسد ، مردم به این فکر می‌کنند که چه تغییراتی می‌توانند ایجاد کنند ، قطعنامه‌هایی که باید به آن‌ها بچسبند و چیزهای جدیدی که دوست دارند امتحان کنند.

با این حال ا وجود شیوع کرونا و بعد از عجیب ترین سالی که اکثر مردم تا به حال تجربه کرده‌اند ، شاید به جای اینکه به قطعنامه‌های سال جدید فکر کنید ، می‌توانید در مورد راه های جدیدی برای گذراندن وقت خود در سال 2021 فکر کنید.

امید به واکسن است ، اما هنوز کسی نمی‌داند چه آینده ای در انتظار است و بهترین کاری که م‌توانیم انجام دهیم سازگاری است.

بسیاری از سرگرمی‌های جدید برای امتحان در سال 2021 وجود دارد که نه تنها از طریق کوید ایمن نیستند اما می‌توانند زندگی شما را غنی کرده و سلامت روحی و جسمی شما را بهبود بخشند.

در این مقاله‌ی آژانس کاریز شما را با بهترین سرگرمی‌های دوران کرونا آشنا می‌کنیم تا بتوانید از آن‌ها در دوران کرونا و زمان قرنطینه ایدا بگیرید و سرگرم شوید.

آژانس کاریز

دوچرخه سواري

دوچرخه سواری می‌تواند یک ورزش انفرادی باشد یعنی شما نگران فاصله اجتماعی نباشید ، اما در عین حال می‌توانید با افراد خانواده خود بیرون بروید و یک چرخه با هم داشته باشید.

اگرچه کاوش در مسیرهای جدید شما را مشغول و سالم نیز می‌کند ، شما همیشه می‌توانید به موارد پرماجراتری مانند دوچرخه سواری BMX و دوچرخه سواری کوهستان نیز بپردازید.

سرگرمی‌های فراوانی وجود دارد و همچنین مهارت‌هایی برای یادگیری وجود دارد ، بنابراین اگر سوار دوچرخه خود شوید و در تمام طول سال سرگرم خواهید شد.

آژانس کاریز

پخت و پز

هر کس نیاز به صرف وقت بیشتری در خانه و تعطیل بودن رستوران‌ها برای پخت غذا دارد ، به این معنی است که با دستور العمل‌های جدید می‌توانید در آشپزخانه ماجراجویی بیشتری داشته باشید.

اگر آشپزی برای شما کاملاً جدید است ، یک دوره مبتدیان را بصورت آنلاین بگذرانید یا به خودتان آموزش دهید. می‌توانید با آن بازی کنید ، آزمایش کنید و اگر دستور العمل تهیه شده را دوست ندارید ، مجبور نیستید دوباره آن را تکرار کنید

اگر با تکنیک‌های خاصی دست و پنجه نرم می‌کنید ، می‌توانید به ادامه تمرین آن‌ها بپردازید و بهتر شوید یا به سادگی حرکت کنید تا چیزی را پیدا کنید که در آن مهارت دارید و از پخت آن لذت ببرید.

آژانس کاریز

پازل

شاید جذاب ترین سرگرمی برای شروع کار به نظر نرسد ، اما پازل‌ها واقعاً می‌توانند برای شما خوب باشند. آن‌ها برای فرار از زندگی فرصتی برای شما فراهم می‌کنند و می‌توانند واقعاً آرامش بخش و درمانی باشند.

باز هم ، اگر قرار است وقت بیشتری را در خانه سپری کنید که در ماه‌های آینده بیش از حد ممکن است ، معماها راهی عالی برای گذران وقت هستند. آن‌ها همچنین انجام یک کار خوب در کنار خانواده شما هستند و حتی می‌توانید آن‌ها را با خانواده و دوستان خود به صورت آنلاین انجام دهید.

یک ایده عالی برای مشغول نگه داشتن و ارتباط با دوستان و خانواده ، داشتن یک مسابقه پازل است. اگر همه شما یک پازل یکسان بخرید و سپس روزانه دو ساعت زیاد به انجام پازل می‌پردازید و اولین کسی که آن را تکمیل می‌کند برنده می‌شود.

محققان در دانشگاه ییل دریافتند شرکت کنندگانی که موفق بودند مهارت‌های همکاری و  روابط را بهتر تجربه کرده‌اند.

آژانس کاریز

مطالعه

بیشتر افراد لیستی از کتاب‌هایی دارند که می‌خواهند بخوانند اما هرگز به آن‌ها دسترسی پیدا نمی‌کنند چون وقت کافی را ندارند. امسال برای خواندن وقت بگذارید ، حتی اگر فقط ده دقیقه در روز باشد.

به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که با شروع کار می‌توانید زمان بیشتری برای مطالعه پیدا کنید و تعجب کنید که چرا زودتر این کار را نکرده‌اید. کتاب‌ها برای فرار از تنش‌ها و همچنین یادگیری بسیار مناسب هستند.

سرگرمی دیگری وجود دارد که دوست دارید یاد بگیرید و خواندن در مورد آن یکی از راه‌های انجام این کار است. نکته جالب در مورد مطالعه این است که تعداد زیادی کتاب وجود دارد ، از داستان تا داستان نویسی همیشه مورد علاقه شما خواهد بود.

آژانس کاریز

خوش اندام شدن

تناسب اندام یک اصطلاح کاملاً گسترده است و به جای اینکه فقط به فکر سر زدن به سالن بدن سازی یا شروع به دویدن باشید ، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید تناسب اندام داشته باشید.

فقط ممکن است این باشد که شما تصمیم بگیرید در سال جدید وقت بیشتری را به پیاده روی اختصاص دهید یا هر روز تمرینات مختلفی را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی را دوست دارید.

تناسب اندام در کل می‌تواند یک سرگرمی و هدفی باشد که شما را در سال 2021 مشغول کند اما برای سلامت جسمی و روانی شما نیز مفید خواهد بود.

آژانس کاریز

خیاطی

یادگیری خیاطی یک مهارت است و دوباره کاری است که اگر یاد بگیرید آن را انجام دهید محدودیتی ندارد.

اگر کاملاً مبتدی هستید ، می‌توانید نحوه دوختن دکمه یا بالا آوردن لبه را بیاموزید اما می‌توانید لباس یا کوسن‌های خود را درست کنید.

این مهارت نه تنها می‌تواند برای زندگی باشد بلکه یک سرگرمی و چیزی است که می‌تواند در شما صرفه جویی کند و یا حتی اگر واقعاً در این کار مهارت کافی داشته باشید باعث درآمد شما شود.


پد لوردینگ

در طی چند سال گذشته پد لورینگ بسیار محبوب شده است و اگر در کنار یک کانال ، رودخانه ، دریاچه یا دریا زندگی می‌کنید ، یک سرگرمی خوب برای انجام دادن است.

باز هم از طریق کوید ایمن است زیرا نیازی به نزدیک بودن به کسی نیست و می‌توانید این سرگرمی را به تنهایی انجام دهید. همچنین مزایای زیادی دارد و به عنوان یک تمرین کم تأثیر می‌تواند به شما در افزایش قدرت یا بهبودی از آسیب دیدگی کمک کند ، بدون اینکه آسیبی به بدن شما وارد کند اما کل بدن را نیز تمرین می‌دهد.

این یک سرگرمی عالی است و می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی یا قلبی و همچنین تسکین دهنده استرس عالی کمک کند.

آژانس کاریز

سخن آخر

یکی از بهترین چیزها در مورد سرگرمی‌ها این است که نمی‌توانید مورد اشتباهی را انتخاب کنید.

اگر شروع به یادگیری چیز جدیدی کنید و توسط آن به چالش کشیده شوید ، این نه تنها شما را سرگرم می‌کند بلکه باعث افزایش عزت نفس شما می‌شود.

با انتخاب زیاد در مورد سرگرمی‌ها ، همیشه وجود دارد که مناسب شما باشد و علاقه شما را حفظ کند. هنگامی که بیماری همه گیر COVID-19 فروکش کرد ، سرگرم‌ ها نیز راهی عالی برای دیدار با افراد جدید و یافتن دوستان جدید است.

اگر احساس نمی‌کنید که وقت یک سرگرمی جدید را دارید ، فقط کافی است ده دقیقه در روز یا نیم ساعت در هفته تلاش کنید. فقط قبل از هر چیز به انجام سرگرمی جدید خود عادت کنید و بعداً می‌توانید نگران بهتر شدن در این سرگرمی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید