کتاب‌ هایی که پیش از سفر به برزیل باید بخوانید

برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی و یکی از متنوع‌ترین کشورها در جهان است. برزیل با یک تاریخچه پیچیده و متناقض ، همیشه دارای یک سنت ادبی غنی پر از رئالیسم جادویی ، نمایش خانوادگی ، شعر ، موسیقی و آثار زیبا و غیر داستانی است.

برزیل ، کشوری با نسبت قاره. ملتی از تاریخ پرشور که مملو از مناظر ، موسیقی و غذاهای بی نظیر استب. سیاری از عناوین عالی ادبیات برزیل در ترجمه وجود ندارد ، که مایه شرمساری است ، اما خوشبختانه بیشتر آثار کلاسیک که قانون ادبی برزیل را تعریف کرده‌اند ترجمه شده‌اند.

سفر به برزیل راهی برای دیدن جهان است. متولد شدن در آن کشور به این معنی است که شما دیواری ندارید که واقعیت فیزیکی را از واقعیت جادویی جدا کند.

در ادامه آژانس کاریز بهترین کتاب‌هایی که قبل از سفر به برزیل می‌توانید بخوانید را به شما معرفی می‌کند امیدوارم که از این لیست لذت ببرید و این کتاب‌ها به شما کمک کنند تا برزیل را از طریق کتاب درک و کاوش کنید!

آژانس کاریز

رقص با شیطان در شهر خدا

از روزنامه نگار برنده جایزه و بومی برزیل ، جولیانا بارباسا ، گزارشی عمیق و زیبا از شهر اغواگر و آشفته ریو دو ژانیرو منتشر شده است این اثر در حالی که در آستانه بازی‌های المپیک 2016 با فقر و فساد دست و پنجه نرم می‌کند ، نوشته شده است.

ریو همیشه آرزوی پانتئون پایتخت‌های جهانی را داشته است و به نظر می‌رسد که تحت توجهات جام جهانی 2014 و بازی‌های المپیک 2016 لحظه آن فرارسیده است. اما ریو برای اینکه خود را برای مرحله جهانی آماده کند ، باید بر مشکلات ریشه‌ای که بارباسا از کودکی به یاد می‌آورد ، پیروز شود.

آژانس کاریز

پرواز امپراطور

در این کتا لورنتینو گومس ، به روشی نه چندان تعلیمی ، درباره دوره‌ای که خانواده سلطنتی پرتغال به دلیل فشار ناپلئون بناپارت و انقلاب فرانسه به ریودوژانیرو گریختند ، صحبت می‌کند.

نویسنده با رونق در ایجاد روایت برای هر شخصیت ، ابعاد درستی به نقش آنها در تاریخ برزیل می‌دهد. این کتاب در مورد برزیل نتیجه 10 سال تحقیق است.

 

آژانس کاریز

 

بیوگرافی لیلیان شوارتز و هلوئیزا استارلینگ

لیلیا و هلوئیزا با داشتن پیش زمینه علمی ، اطمینان حاصل می‌کنند که اطلاعات متراکم را در یک خوانش آسان و با پشتیبانی از حقایق عمیق تحقیق کرده‌اند.

نویسندگان تاریخ برزیل را در کتابی توضیح می‌دهند که خواندن آن ، حتی با همه پیچیدگی‌ها ، آسان است. این یک کتاب خواندنی و  عالی برای یادگیری در مورد کشور برزیل است.

آژانس کاریز

ناخدای شن

این کتاب توسط خورخه آمادو نوشته شده است. آن‌ها خود را “کاپیتان شن‌ها” می‌نامند ، باند یتیمان و فراریانی که با عقل خود زندگی می‌کنند و با جسارت در محله‌های فقیرنشین و کوچه پس کوچه‌های شهر باهیا زندگی می‌کنند.

گروه تحت هدایت Bullet پانزده ساله از جمله یک دروغگوی حیله گر به نام “Legless” ، “پروفسور” روشنفکر دزدی‌ها و فرارها را علیه حق و ممتاز برزیل انجام می‌دهد.

اما هنگامی که اعتراض عمومی خواستار دستگیری “جنایتکاران کوچک” می‌شود ، سرنوشت این کودکان به درامی عاشقانه و آزادانه در این سرزمین بسته تبدیل می‌شود.

آژانس کاریز


کتاب‌هایی که پیش از سفر به اسپانیا باید بخوانید

کتاب‌ هایی که پیش از سفر به فرانسه باید بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید