مجله گردشگری کاریز

پارک آستریکس یک پارک بی‌نظیر در فرانسه

این پارک فرانسه که در سال 1989  افتتاح شده در 30 کیلومتری شمال پاریس در شهرستان واز قرار دارد و با موضوع شخصیت کارتونی معروف فرانسوی یعنی آستریکس ساخته شده است.

این شهربازی در فرانسه که یکی از پربازدید ترین شهربازی‌های این کشور هم محسوب می‌شود دارای انواع مختلفی از ترن‌های هوایی است و همچنین بازی‌های دیگری مانند ماشین برقی و سرسره‌های آبی و… نیز دارد.

در این شهربازی معروف پاریس که فضایی تاریخی دارد نمایش‌های زنده مختلفی هم اجرا می‌شود.

آژانس کاریز

پارک آستریکس یک پارک بی‌نظیر در فرانسه است ، زیرا از جهان خاص کمیک استریپ معروف توسط اودرزو و گوسکی ساخته شده است. همچنین موقعیت جغرافیایی جالبی را در نزدیکی پاریس و تنها در 30 کیلومتری این کلان شهر ارائه می‌دهد.

این یک پارک تفریحی است که بیشتر افراد ماجراجو می‌توانند آنچه را که دنبال آن هستند در این مکان پیدا کنند. این پارک نزدیک به 40 جاذبه دارد که در مناطق مختلف با مضمون مانند محله گالیک ، محله روم یا حتی یونان گسترش یافته‌اند.

از میان این‌ها ده‌ها سواری هیجان انگیز ، از جمله غلتکی معروف، از ستاره‌های پارک است و در کنار سرنشین‌های غلتکی و دیگر جاذبه‌های جالب توجه ، این پارک نمایش‌هایی از جمله نمایش در تئاتر Poseidon با حضور دلفین‌ها و شیرهای دریایی را ارائه می‌دهد.

سرانجام ، با افزایش تعداد بازدید کنندگان سال به سال ، پارک از سرمایه گذاری مجدد به طور منظم در محصولات جدید ، Pégase Express در 2017 و Discobélix در 2016 به طور خاصی مزین شد.

آژانس کاریز

 

انتخاب اینکه کدام جاذبه‌های این پارک را انجام دهیم در زمان کوتاه کاری بسیار سخت است ، در اینجا شما را راهنمای می‌کنیم تا با بهترین جاذبه‌های پارک آشنا شوید.

6 تفریحی برتر که باید در پارک آستریکس ببینید عبارتند از: اوزیریس، پگاسوس اکسپرس، تندر زئوس، منهیر اکسپرس، دیسکوبلیکس، گودوریکس.

کاریز



6 نظر در “پارک آستریکس یک پارک بی‌نظیر در فرانسه

  1. سارا قادري گفت:

    ايشالله قسمت شه يه روزي بريم همچين شهربازي اي?

    1. ماندانا محمدطاهر گفت:

      امیدواریم در اولین تور پاریس در خدمتتون باشیم

  2. مينا رزاقي گفت:

    اين پارك با وجود داشتن تم پارك هاي مختلف انصافا كم از يورنيورسال هاي دنيا نداره??

    1. ماندانا محمدطاهر گفت:

      دقیقا همینطور هست که می‌فرمائید

  3. شيما خداوردي گفت:

    يكي از بهترين و خفن ترين شهربازي هاي دنيا?

    1. ماندانا محمدطاهر گفت:

      بله همینطور هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *