تور پاریس

حقایق جالب شهر برلین

برلین که به عنوان پایتخت آلمان شناخته می‌شود ، به دلیل ویژگی‌های فرهنگی خود شهرت جهانی دارد. این شهر جدا از دیدنی‌های شهری ، مکان‌های میراث جهانی و آثار هنری نیز در خود جای داده است.

برلین یکی از نمادین ترین مکان‌های دیدنی در اروپا است که به عنوان بزرگترین شهر آلمان شناخته می‌شود.

اما حقایق بسیاری درمورد برلین وجود دارد که هر فردی باید آنها را بداند تا با شگفتی آن بیشتر آشنا شود، در این مقاله آژانس کاریز شما را با 8 مورد از این حقیقت‌های خواندنی و جالب برلین آشنا می‌کند.

 

 

آژانس کاریز

 

 

1. برلین نه برابر پاریس است برلین نه برابر بزرگتر از پاریس است اما برلین به اندازه پاریس شلوغ نیست. در حالی که تراکم جمعیت برلین دارای 4 هزار نفر در کیلومتر مربع است ، پاریس دارای تراکم جمعیت 21 هزار نفر در هر کیلومتر مربع است. به همین دلیل است که برلین فضای بیشتری را احساس می‌کند.

2. ناپلئون مجسمه دروازه براندنبورگ برلین را دزدیداین مجسمه که توسط اتحاد جماهیر شوروی تغییر موقعیت داد ، اکنون با جهت اشتباه روبرو است ،مشرف به Pariser Platz.با الگوبرداری از دروازه آکروپولیس آتن ، الهه ای که 4 اسب را می‌کشد در بالای دروازه براندنبورگ ایستاده است. هنگامی که برلین پایتخت امپراتوری پروس از سال 1701 تا 1918 بود ، این شهر در سال 1806 هنگام سقوط برلین توسط نیروهای فرانسوی تصرف شد. امپراتور فرانسه ، ناپلئون ، از دروازه‌ها عبور کرد و Quadriga را برچید و به پاریس فرستاد. در سال‌های بعد ، پروس پاریس را تصرف کرد و سریع آن را پس گرفت. 

 

 

آژانس کاریز

 

 

3. برلین کانال‌های زیادی داردکانال‌های برلین بیشتر از آمستردام و ونیز است. همچنین تخمین زده می‌شود که برلین حدود 1700 پل از جمله پل Oberbaum  را داشته باشد.

4. برج تلویزیونی برلین بلندترین برج موجود در شهر برلین استاین برج که با نام فرنشتورم برلین نیز شناخته می‌شود ، در ارتفاع 368 متری از پایه خود بر روی زمین قرار دارد. این باعث می‌شود برج تلویزیونی بلندترین ساختمان موجود در آلمان و سومین سازه بلند در کل اتحادیه اروپا باشد. ساخت این سازه برای اولین بار در سال 1965 آغاز شد ، که در 3 اکتبر 1969 به پایان رسید.

5. طولانی ترین گالری روباز جهان در برلینگالری ایست شرقی 1316 متر طول دارد و بیش از 100 نقاشی دیواری از هنرمندان سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد. بیشترین عکس دیواری بوسه برادرانه است که در آن رهبر سابق شوروی لئونید برژنف و رهبر سابق GDR اریش هونکر دیده می‌شود. گالری در ساحل Spree در فردریششاین واقع شده است.

 

 

آژانس کاریز

 

 

6. کاخ شارلوتنبورگ به نام خواهر پادشاه جورج اول نامگذاری شداین کاخ در ابتدا به عنوان کاخ لیتزنبورگ شناخته می‌شد ، اما به افتخار سوفی شارلوت هانوفر ، خواهر کوچکتر پادشاه جورج اول ، تغییر نام داد. این کاخ نمونه ای کلاسیک از معماری باروک است و بسیاری از اعضای خانواده سلطنتی پروس در آنجا دفن شده اند، از جمله ویلهلم اول ، اولین امپراتور آلمان.

7. باغ وحش برلین پربازدیدترین باغ وحش در جهان محسوب می‌شود این باغ وحش که با محبت به باغ وحش برلین لقب گرفته ، بیش از 20000 حیوان و 1300 گونه مختلف را در خود جای داده است. باغ وحش برلین که مساحتی بالغ بر 82 هکتار دارد ، در مقایسه با باغ وحش‌های دیگر حیوانات بسیار بیشتری برای دیدن بازدیدکنندگان دارد. این باغ وحش فعالیت‌های سرگرم کننده ای را برای بازدیدکنندگان جوان و بزرگتر ارائه می‌دهد و به برخی اجازه می‌دهد با جاذبه‌ها و حیوانات ارتباط برقرار کنند. این باغ وحش همچنین دارای یک آکواریوم است که نگاه عمیق تری به محیط زیست جهان ارائه می‌دهد.

8. برلین ، پایتخت دوستداران سگ در سال 2011 ، برلین به عنوان دوستدارترین شهر آلمان به عنوان دوستداران سگ انتخاب شد ، بیش از 200 هزار سگ در برلین وجود دارد. 114،968 سگ ثبت شده وجود دارد ، شما باید سگ خود را در آلمان ثبت کنید و مالیات بپردازید و با احتساب سگ‌های ثبت نشده ، تخمین ها از 200.000 سگ فراتر می‌رود.    

 

 

آژانس کاریز

 

آشنایی با بهترین فستیوال‌های آلمان

سفری به شهر‌های زیبای آلمان با کاریز.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید