تور اروپا

زیبایی‌های فرانسه در بهار

از تاکستان‌های بی‌نظیر گرفته تا گستره‌هایی از اسطوخودوس، فرانسه مملو از مکان‌های زیبا برای کاوش مسافران است.کامارگ، دلتای باتلاقی در کنار دریای مدیترانه، دارای نمکزارهای قرمز و اسب‌های سفید پرسه‌زن آزاد است. در سواحل جنوب شرقی، کورس به دلیل مناطق طبیعی حفاظت شده خیره کننده اش ارزش دیدن دارد و هیچ چیز مانند ریویرای فرانسه، زرق و برق کشور را به تصویر نمی کشد. سپس شهرها و شهرها وجود دارند: کولمار جذاب، منتون رنگارنگ، روکامادور در بالای تپه، و البته پاریس.

اگر به دنبال کمی الهام بصری برای سفر بعدی خود به فرانسه و شرکت در تورهای اروپایی بهار آژانس کاریز هستید با ما همراه باشید.

 

سنانکو ابی، پروونس

گستره‌های به ظاهر بی‌پایان اسطوخودوس، پروونس را به یکی از زیباترین و خوشبوترین مکان‌های فرانسه تبدیل کرده است. یکی از دیدنی‌ترین مکان‌ها برای لذت بردن از مزارع گل، ابی سنانکو، کلیسای قرن دوازدهمی در نزدیکی روستای گوردس است. رنگ خاکستری ملایم صومعه به نظر می رسد سفارشی برای محیط اطراف آن ساخته شده است، به خصوص در ژوئن و ژوئیه زمانی که هکتارهای اطراف آن به دریایی از بنفش شکوفا می‌شود.

 

تور اروپا

 

کامارگ، پروونس

کامارگ دلتای باتلاقی بین مدیترانه و دو شاخه رود رون است که شبیه قاره دیگری است. بازدیدکنندگان می‌توانند تورهای جیپ را در اعماق بیابان‌هایی که با برکه‌های شور، نمک‌زارهای قرمز، و نیزارها و علف‌های بادکش‌شده پر شده است، بردارند. همچنین علامت تجاری کامارگ، اسب های سفید پرسه زن آزاد و برخی از 400 گونه پرنده آن، از جمله حواصیل ها را خواهید دید. اگر خوش شانس باشید، حتی ممکن است فلامینگوها را نیز ببینید.

 

دریاچه آنسی، اوت سووآ

دریاچه آنسی که از نهرهای آلپ و چشمه‌ای با آب عمیق در نزدیکی شهر آنسی تغذیه می‌کند – تقریباً 30 مایلی از شهر ژنو سوئیس – در میان بکرترین دریاچه‌های مخفی اروپا است. این مکان برای پیاده‌روی و شنا ایده‌آل است، حتی اگر آب در اوج تابستان به سختی از 75 درجه عبور کند.

پاریس

پاریس پایتخت مد جهان، یکی از محبوب‌ترین شهرهای دنیا برای گردشگران است اگر میخواهید شما نیز سفر به این شهر رویایی را تجربه کنید با تور فرانسه کاریز همراه شوید. در پاریس همیشه جایی برای قدم زدن وجود دارد. در Promenade Plantee که اولین پارک مرتفع دنیا محسوب می‌شود، قدم بزنید، پنیر و شراب برای پیک‌نیک در باغ‌های لوکزامبورگ تهیه کنید، و روز را با تماشای غروب خورشید در پشت برج ایفل به پایان برسانید.

 

تور اروپا

 

باغ‌های قصر مارکیزی، دوردون

باغ های معروف مارکیزی یکی از خیره کننده ترین مناظر فرانسه و جهان را تشکیل می دهند. 150000 درخت شمشاد حبابدار و پرچین در اطراف قصر قرن هفدهمی که مشرف به دره دوردون است می پیچند. کل چشم انداز شبیه تصویری از یک افسانه پرو به نظر می رسد. این گیاهان هندسه ی باغ ها و حصار های اطراف مسیر را مشخص کرده، در طول این راه های پر پیچ و خم چندین محل استراحت، کلبه های سنگی و مکان هایی برای تماشای اطراف در نظر گرفته شده است. از سال ۱۹۹۶ و بعد از انجام برخی تعمیرات این باغ ها بروی عموم باز شدند.

 

قلعه چمبورد، دره لویر

این دره از شهرت جهانی برخوردار است. این دره در محدوده رود لویر در مرکز فرانسه واقع شده است . با توجه به فراوانی باغ های انگور ، باغ های میوه ای (مانند گیلاس) و میوه های آرتیشوک و مارچوبه که از خط ساحل رودخانه وجود دارند، این دره به عنوان مهد فرانسوی و باغ فرانسه شناخته شده است . این شهر به دلیل بناهای تاریخی، معماری و شراب آن قابل توجه است . کاخ ها و قلعه های دره لویر از مهمترین دیدنی های فرانسه هستند که کیفیت معماری آنها زبانزد است. از مهمترین مکان های دیدنی این منطقه می توان به قلعه امبیس ، قلعه چنونسو ، دوزی ، ویلاندری و قلعه چمبورد اشاره کرد . این قلعه ها آرمان گرانی را در عصر رنسانس فرانسه به نمایش می گذارند. با فرارسیدن بهار دهکده های اروپایی که چند ماهی را میزبان برف بوده اند خودشان را برای پذیرایی از توریست ها آماده می کنند. یکی از مناطقی که می توان زیبایی بهار را درآنجا با شکوه تمام لمس کرد روستاهای دره لویر است. روستاهای دره لویر را بهار از خواب زمستانی بیدار می کند. باغ های انگور جوانه می زنند و گل های وحشی در کنار رودخانه شروع به روییدن می کنند. اگر مشتاق سفر به فرانسه هستید، سفر بهاره به دره لویر را فراموش نکنید. این منطقه که از دیدنی های فرانسه به شمار می رود، از مرزهای مهم بین شمال و جنوب فرانسه است و تنها یک مسیر کوتاه از پاریس فاصله دارد. پادشاهان، ملکه ها، سلطنت ها و نجیبان در این منطقه قلعه های فئودالی و کاخ های مجللی ساخته اند. به همین دلیل دره لویر فرانسه صدها قلعه فرانسوی دارد با برج ها، سالن های پر زرق و برق و همچنین روستاها و تاکستان هایی که آنها را احاطه کرده اند که هزاران سال از خلاقیت های معماری، هنری و زراعتی غنی است. این دره از شهرت جهانی برخوردار است و توصیه می شود که در تور فرانسه از آن بازدید کنید.

 

صخره‌های اترتا، نرماندی

ساحل سنگریزه اترتا که در امتداد ساحل آلابستر فرانسه قرار دارد، در میان ملوانان و موج سواران محبوب است. اما بیشتر بازدیدکنندگان به یک دلیل به این ساحل در نرماندی علیا می آیند: صخره های گچی معروف و صخره های قوسی. در نقاط مختلف امتداد 80 مایلی اترتا، مجسمه‌های طبیعی را خواهید دید که الهام‌بخش مسافران و هنرمندان (به ویژه کلود مونه) برای قرن‌ها بوده است.

 

تورهای بهاره آژانس کاریز

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید