تور اروپا

زیبایی‌های اسپانیا در بهار

اکثر مردم، اسپانیا را به عنوان یک مقصد برای تعطیلات در نظر می‌گیرند و بسیاری از مردم بازدیدهای خود را فقط به چند شهر محدود می کنند. واقعیت این است که این گنجینه کشوری واقع در شبه جزیره ایبری دارای شهرها و مناظری است که هر نوع مسافری را راضی می کند. از آب‌های شفاف و شن‌های طلایی گرفته تا گالری‌های هنری تماشایی که بهترین هنرها را در خود جای داده‌اند، سفر به اسپانیا هرگز به اندازه کافی طولانی نخواهد بود. چند مورد از بهترین مکان‌ها در تور اسپانیا را با کاریز بخوانید.

 

1.گرانادا

دوستداران تاریخ، و همچنین کسانی که عاشق شاهکارهای زیبا هستند، گرانادا را دوست خواهند داشت. این جواهر موریانه واقع در جنوب لااقل سزاوار چند روز برای کاوش است. الحمرا یکی از پربازدیدترین مقاصد اسپانیا است. این کاخ سحر آمیز نمونه ای از زیباترین هنر و معماری اسلامی در جهان است. باغ ها به تنهایی با هر رنگی که قابل تصور است غرق شده اند.

علاوه بر این، می خواهید از Sacromonte بازدید کنید، که منطقه ای از غارهای سفید است که به عنوان خانه جامعه کولی شهر شناخته می شود. اینجا جایی است که موسیقی و رقص فلامنکو رونق گرفته است و منطقه ای شگفت انگیز برای گم شدن است. محله دیگر Albayzín است که پر از خیابان های سنگفرش شده پر پیچ و خم با کیفیت زیبا است. این یک مکان عالی برای کشف مناظر خیره کننده از شهر است. قله های پوشیده از برف که شهر را احاطه کرده اند کمی غیرمنتظره به نظر می رسند، با این حال، گرانادا آب و هوای شدیدتری نسبت به شهرهای همسایه دارد. شما می توانید گرمای خشک را در تابستان و دوره های سرد را در زمستان انتظار داشته باشید. گرانادا همچنین به‌خاطر تاپاهای خوشمزه‌اش شناخته می‌شود، که هنوز هم همانطور که باید سرو می‌شوند – رایگان. آن‌ها معمولاً با هر نوشیدنی که سفارش دهید سرو می‌شوند و بنابراین مکانی عالی برای چشیدن برخی غذاهای محلی با بودجه کم است.

 

تورهای اروپا

 

2.آلیکانته

اگر به سواحل سفید زیبا امیدوار هستید، از آلیکانته ناامید نخواهید شد. این شهر ساحلی یک مقصد بسیار محبوب برای تعطیلات است و بازدیدکنندگان از سراسر جهان را به خود جذب می کند. با یک یا دو روز در اینجا، می توانید کوه Benacantil را که خانه قلعه سانتا باربارا است، کاوش کنید. در اینجا می‌توانید یک صبح را با قدم گذاشتن در رد پای قدیمی ها بگذرانید. بعد از آن می‌توان عصرها را به قدم زدن در تفرجگاه مرمری زیبای شهر سپری کرد. در سایه نخل‌های زیبا و عجیب و غریب، این مکان استثنایی برای لذت بردن از غذاها و نوشیدنی‌های محلی و در عین حال تماشای زندگی شبانه است.

 

3.بارسلونا

بارسلونا به احتمال زیاد یکی از محبوب ترین مقاصد اسپانیا خواهد بود. این پایتخت کاتالونیا همیشه رنگارنگ و هیجان انگیز است. شما دنیای مدرن را در کنار دنیایی باستانی خواهید یافت که منجر به فرهنگی می‌شود که تجربه آن واقعاً هیجان انگیز است. معماری طراحی شده توسط آنتونی گائودی مانند La Sagrada Familia، Park Güell و Casa Battló را نباید از دست داد. همچنین می‌توانید یک صبح خود را صرف تماشای مناظر سانتا ماریا دل مار کنید که یک معبد گوتیک با پانل های شیشه ای رنگارنگ زیبا است. در نهایت برای دیدن مناظر خیره کننده از دریای درخشان و همچنین کل شهر، به کوه تیبیدابو سفر کنید. مطمئن باشید چند روز اقامت در بارسلونا هم الهام بخش و هم آرامش بخش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید