تور آفریقا

جاذبه‌های گردشگری اصلی آفریقا کدامند؟-پارت دوم

آفریقا مقاصد توریستی بسیار زیادی دارد و هر کشور، منطقه و شهر جواهرات پنهان خود را دارد. پوشاندن همه چیز در یک مکان دشوار خواهد بود.

بازدید از آفریقا با پرواز خطوط هوایی بزرگ به اکثر شهرهای بزرگ آفریقا آسان‌تر می‌شود. در آفریقا چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد.

چه یک تور بزرگ کاریز را انتخاب کنید که از پایین آفریقای جنوبی شروع می‌شود و تا مصر ادامه می‌یابد، یا اگر صرفاً مقصدهای مورد نظر خود را انتخاب کنید، قاره از شما استقبال می‌کند.

برای بسیاری از مردم، کاوش در آفریقا یک رویا است و ما دوست داریم دیدگاه شما را به واقعیت تبدیل کنیم. خیلی دوست داریم نظرتان را بدانیم. چه جاذبه‌های گردشگری در آفریقا در لیست شما قرار دارند و کدام جاذبه‌ها فراتر از انتظار شما هستند؟

 

تور آفریقا

 

پارک ملی ویرونگا، جمهوری دموکراتیک کنگو

حیات وحش آفریقا با اختلاف نظر شماره یک جاذبه گردشگری در آفریقا است و هر کشور آفریقایی حیوانات مختلفی برای دیدن دارد.

کنگو و اوگاندا مجاور آن به خاطر گوریل های کوهستانیش معروف هستند و پارک ملی ویرونگا شاید بهترین مکان در جهان باشد که این جانوران چشمگیر را می‌توان در آن دید.

این پارک که در سال 1925 به عنوان اولین پارک ملی در آفریقا تأسیس شد، همچنین یکی از بهترین مکان‌ها در جهان برای دیدن شامپانزه‌ها در طبیعت است. می‌توانید از دامنه‌های آتشفشان نیراگونگو بالا بروید و بزرگ‌ترین حوضچه گدازه‌ای جهان را ببینید.

بهترین زمان برای بازدید: آوریل، می، اکتبر و نوامبر

 

دلتای اوکاوانگو، بوتسوانا

یکی از خیره کننده‌ترین مکان‌های روی زمین، دلتای اوکاوانگو، یکی از میراث جهانی یونسکو، یکی از مقاصد گردشگری برتر آفریقا استاین دلتای رودخانه وسیع در پای کالاهاری عظیم، سالانه هزاران گردشگر را جذب می‌کند که می‌خواهند زیبایی‌های واقعی و طبیعت وحشی آفریقا را تجربه کنند.

بسیاری از گردشگران با هواپیماهای سبک یا بالون هوای گرم، کانون بازی‌های وحشی را از طریق هوا کاوش می‌کنند و مناظر آن فراتر از درک است. سافاری‌های زمینی برخی از بهترین تجربه‌های لکه‌بینی بازی را در هر نقطه از جهان ارائه می‌دهند و بسیاری از گردشگران به سادگی آرزو می‌کنند که می‌توانستند مدت طولانی‌تری در این مکان فوق‌العاده بمانند.

بهترین زمان برای بازدید: می تا سپتامبر

 

زنگبار، تانزانیا

در نزدیکی ساحل مجمع الجزایری عجیب و غریب با سواحل بکر و اقیانوس های گرم قرار دارد. این مکان فوق‌العاده یکی از بهترین مقاصد گردشگری در آفریقا است، زیرا برای برخی، مکان ایده‌آلی برای تعطیلات ساحلی کامل و آرام است.

با تاریخی پر جنب و جوش که به قرن هفدهم باز می‌گردد، این مقصد دارای ترکیبی جادویی از فرهنگ ها و سبک‌های عربی، خاورمیانه، موری و هندی است که آن را مانند هیچ مکان دیگری در آفریقا منحصر به فرد کرده است.

بهترین زمان برای بازدید: ژوئن تا اکتبر

 

تور آفریقا

 

گورستان جیزه، مصر

بسیاری از مردم مصر را در آفریقا نمی دانند. در گورستان جیزه، هرم بزرگ جیزه، هرم منکائوره ​​و هرم خفره را خواهید دید.

 

پارک ملی کروگر، آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی شاید در میان تمام کشورهای آفریقایی در دسترس ترین باشد. در حالی که کیپ تاون اکثر گردشگران را به خود جذب می کند، پارک ملی کروگر در شمال کشور اغلب نقطه شروع یک سفر عالی در ساحل به سمت کیپ تاون است.این پارک ملی آفریقای جنوبی یکی از بهترین مکان‌ها در جهان است که می‌توانید تمام 5 جاذبه‌های گردشگری بزرگ و برترین جاذبه‌های گردشگری آفریقای جنوبی را ببینید. بازدیدکنندگان می توانند مجوز بازدید و یک سافاری خودران را دریافت کنند. با این حال، اکثر بازدیدکنندگان به یک سافاری سازمان یافته می‌پیوندند.

بهترین زمان برای بازدید: بین آوریل و سپتامبر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید