تور سوئیس

خیابان‌های معروف زوریخ

شهر زوریخ به‌عنوان یک مرکز جهانی برای امور مالی و بانکی شناخته شده و همچنین مکانی زیبا برای گذراندن اوقات فراغت و فعالیت‌های سرگرم‌کننده است. علاوه بر این، زوریخ دارای یک تاریخ بزرگ پیش از قرون‌وسطی است. در واقع، انواع مناظر، خیابان‌های زیبا و فعالیت‌های مختلف در داخل این شهر وجود دارد که می‌توانید از آنها بازدید کنید. در این مقاله قصد داریم خیابان‌های معروف زوریخ برای خرید و بازدید مکان‌های دیدنی را معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما باشید تا به طور کامل با خیابان‌های معروف زوریخ آشنا شوید و در تور سوئیس آژانس کاریز از آن‌ها بازدید نمائید.

 

تور سوئیس

 

خیابان بانهوف در زوریخ

بانهوف یکی از خیابان‌های معروف زوریخ است. این خیابان که به طور گسترده به‌عنوان یکی از منحصربه‌فردترین مقاصد خرید در جهان شناخته می‌شود، رقیب خیابان ریجنت لندن و خیابان شانزه لیزه پاریس است. این خیابان که از ایستگاه اصلی Hauptbahnhof، به سمت دریاچه زوریخ امتداد دارد، دارای انبوهی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مرتفع مانند Mango،Zara و همچنین مارک‌های بین‌المللی لوکس از جمله Dior است.

اگر می‌خواهید سوغاتی، محصولات محلی، برندهای لوکس و انواع اقلام را در زوریخ تهیه کنید، خیابان بانهوف مکان مناسبی برای شماست. البته هتل‌ها یا کافه‌های بی‌نظیری نیز در خیابان بانهوف وجود دارد. نکته جالب این است که 150 سال پیش در محل بانهوف، خندق های شهر وجود داشت. امروزه خیابان بانهوف، ایستگاه اصلی راه‌آهن را به دریاچه زوریخ متصل می‌کند. در واقع بیش از 1.4 کیلومتر است که برای یک خیابان مختص خرید بسیار زیاد است. همچنین خیابان بانهوف در یکی از گران‌ترین خیابان‌های خرید در جهان است که هر مترمربع آن۱۵۰۰۰ CHF ارزش دارد.

خیابان لانگ استراسه در زوریخ

خیابان لانگ استراسه یکی دیگر از خیابان‌های معروف زوریخ است. این خیابان را می‌توان به سوهو لندن تشبیه کرد، زیرا این منطقه بخشی شلوغ از شهر است و غذاهای بین‌المللی، تفریحات شبانه متنوع و مجموعه‌ای از فرصت‌های خرید برتر را ارائه می‌دهد. این محله آهنربایی برای هنرمندان، طراحان مد جوان و صاحبان رستوران‌ها است و مسلماً محله‌ای پرجنب‌وجوش در زوریخ است. جذابیت خلاقانه این خیابان در طیف وسیعی از فروشگاه‌های آن منعکس می‌شود. خیابان لانگ استراسه با بسیاری از فروشگاه‌های کوچک مستقل مد و جواهرات مجموعه‌ای عالی از محصولات منحصربه‌فرد را به نمایش می‌گذارد.

 

تور سوئیس

 

خیابان Altstadt در زوریخ

یکی دیگر از خیابان‌های معروف زوریخ خیابان Altstadt  است. در این خیابان مدرنیته و سنت با هم ادغام می‌شوند و یکی از برترین مراکز خرید زوریخ را شامل می‌شود. خیابان Altstadt که بین میدان مرکزی و Bellevue شهر امتداد دارد، محل مناطق شلوغ Niederdorf و Oberdorf است. این خیابان پرطرف‌دار عمدتاً دارای عابر پیاده است و دارای ترکیبی متنوع از فروشگاه‌های سوغاتی است که آن را به مکانی عالی برای خرید در هنگام بازدید تبدیل می‌کند. برای طیف وسیعی از اقلام دست‌ساز زیبا، از جعبه جواهرات گرفته تا آلبوم‌های سفارشی و قاب عکس، به Beatrice Wetli در خیابان Altstadt بروید.

خیابان کریس در زوریخ

خیابان کریس یکی دیگر از خیابان‌های معروف زوریخ است که ترکیبی چشمگیر از تابلوهای شهری را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. این خیابان شهرت بسیاری دارد. خیابان کریس 5 که عمدتاً دارای بوتیک‌های مستقل است، مکان مناسبی برای دور شدن از روندهای فصلی و انتخاب خریدهای بی‌نظیر و جاودانه است. وقتی این خیابان هستید، حتماً به فروشگاه Freitag در تور زوریخ بروید. این برج چشم‌نواز از کانتینرهای باری بازیافتی ساخته شده است و به یک مکمل معروف برای افق شهر تبدیل شده است. بازدید از این فروشگاه منحصربه‌فرد با ارائه بزرگ‌ترین مجموعه از کیسه‌های بازیافتی مستقل این برند در جهان، ضروری است.

 

تور سوئیس

 

خیابان وید در زوریخ

خیابان وید یکی از نقاط دیدنی برتر و معروف در شهر زوریخ است. خیابان وید می‌تواند منظره‌ای ستاره‌ای از شهر، دریاچه زوریخ و کوه‌های آلپ را ارائه دهد. این مکانیکی از مکان‌های ایده‌آل برای عکس‌برداری است، به‌خصوص اگر به مناظر پانوراما علاقه دارید. در خیابان وید چند نیمکت وجود دارد که می‌توانید بنشینید و از چشم‌انداز لذت ببرید. همچنین یک رستوران در این خیابان به نام “Die Waid” وجود دارد که بسیار معروف و محبوب است.

 

 

تورهای بهاره کاریز

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید