تور اروپا

راهنمای سفر به فرانسه-پارت اول

فرانسه بیش از دو دهه به‌عنوان محبوب‌ترین مقصد گردشگری جهان با میزبانی سالانه 82 میلیون گردشگر خارجی در دنیا سلطنت کرده است. مردم از سراسر جهان به فرهنگ و تاریخ بی‌نظیر فرانسه، مکان‌های دیدنی خیره‌کننده، غذاهای نفیس و قلعه‌های رمانتیک این شهر جذب می‌شوند. برای آن که بتوانید نهایت لذت را از سفر به فرانسه ببرید بهترین راهکار، همراه شدن با تور فرانسه است. زیرا با تور فرانسه می‌توانید در مدت زمانی که در اختیار دارید از مهم‌ترین و برترین جاذبه‌ها و تفریحات این کشور فوق‌العاده لذت ببرید.

همان‌طور که می‌دانید پایتخت این کشور، پاریس، در منطقه مرکزی ایل دو فرانس واقع شده است که به‌خاطر مکان‌های دیدنی معروف جهان مانند برج ایفل، موزه لوور و کلیسای نوتردام بسیار شناخته شده است. پاریس شهری فشرده مملو از موزه‌ها، گالری‌های هنری، بوتیک‌ها، کافه‌ها و بارهای جذاب است.

کاوش در مناطق خارجی فرانسه برای تجربه بهترین گنجینه‌های این کشور ضروری است. به‌عنوان‌مثال، سفر به کارکاسون، قدم‌زدن در یک شهر قرون وسطایی محصور شده را ارائه می‌دهد، درحالی‌که یک گشت‌وگذار در تنگه وردون ماجراجویی‌هایی در فضای باز مانند صخره‌نوردی و کایاک سواری را ارائه خواهد داد. تمام این ها را می توان با برنامه ریزی تور فرانسه در سفر به این کشور تجربه کرد. در ادامه این مقاله با ما باشید تا هر آن چه که باید دررابطه‌ با تور فرانسه بدانید به شما بگوییم.

 

تور اروپا

 

بهترین تور فرانسه

برای آن که تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر به فرانسه داشته باشید بهتر است به بهترین تور فرانسه ملحق شوید. ممکن است این سؤال برایتان پیش‌آمده باشد که بهترین تور فرانسه چگونه توری است؟

پاسخ این سؤال بسیار واضح است، بهترین تور فرانسه توری است که با اولویت‌ها و بودجه‌ای که برای این سفر در نظر گرفته‌اید مطابقت داشته باشد. تورهای فرانسه با شرایط و خدمات مختلف ارائه می‌شوند که بهترین آن‌ها می‌تواند گزینه‌ای باشد که نیازهای شما را با بودجه‌ای که دارید برطرف کند. البته بدیهی است که اولویت‌ها برای هر فرد کاملاً متفاوت است.

بنابراین بهترین تور فرانسه توری است که اولویت‌های شما را اولویت برنامه خود قرار داده باشد و تمامی مراحل سفر شما را به عهده بگیرد. خبر خوب این است که انواع مختلفی از تورهای فرانسه برای تمامی افراد با هر نوع خواسته و بودجه وجود دارد که جای هیچ‌گونه نگرانی را برای مسافران باقی نمی‌گذارد.

خدمات تور فرانسه

همان‌طور که در بخش قبلی اشاره کردیم برای آن که بتوانید سفری راحت، بی‌دغدغه و لذت‌بخش به فرانسه داشته باشید، به‌گونه‌ای که تمامی نیازهای شما برآورده شود، نیاز به همراهی با یک تور مجرب خواهید داشت. خدمات تور فرانسه شامل اخذ ویزای توریستی فرانسه، صدور بلیت رفت‌وبرگشت، رزرو هتل، ترانسفر رفت‌وبرگشت از هتل به فرودگاه و برعکس، گشت‌وگذار در فرانسه (بازدید از مناطق تفریحی و جاذبه‌های گردشگری مهم این کشور)، بیمه مسافرتی و لیدر فارسی‌زبان می‌شود. در صورت استفاده از خدمات تور فرانسه می‌توانید سفری آسوده و بی‌دغدغه داشته باشید.

 

تور فرانسه

 

بهترین زمان سفر به فرانسه

بهترین زمان سفر به فرانسه در بهار (آوریل تا مه)، تابستان (ژوئن تا آگوست) یا پاییز (سپتامبر تا اکتبر) است. آب هوای بهار در سرتاسر کشور خوشایند است، ازدحام بسیار کم و دمای هوا از 13 تا 20 درجه سانتی‌گراد متغیر است. آب‌وهوا در تابستان تا 29 درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، اما آن‌قدر گرم نیست که شما را از کاوش در شهرها، کوه‌ها و حومه شهر بازدارد. پاییز نیز هنوز گرم است و دمای آن بین 16 تا 25 درجه سانتیگراد است و شما در این فصل نیز می‌توانید از بازدید مناظر پرجنب‌وجوش با تغییر رنگ برگ‌ها نهایت لذت را ببرید.

به‌طورکلی فرانسه از دماهای ملایمی برخوردار است، اگرچه تغییرات منطقه‌ای مانند آب‌وهوای مدیترانه‌ای در جنوب و آب‌وهوای مرطوب در شمال، نزدیک کانال مانش در این کشور وجود دارد. اما اگر به دنبال سفر در کم ازدحام ترین فصل در فرانسه هستید، ما زمستان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. زمستان یکی از زمان‌های ترجیحی برای کاوش در پاریس است، زیرا ازدحام جمعیت بسیار است و شما می‌توانید در سکوت بی‌نظیر فرانسه از گردش در این کشور لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید