تور اروپا

ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر

اروپا مقاصد گردشگری بسیاری را برای هر نوع سلیقه ارائه می‌دهد به گونه‌ای که علایق تمامی گردشگران را پوشش می‌دهد. شما تقریبا می‌توانید هر جاذبه‌ای را در این کشورها بیابید، از خطوط ساحلی آبی با سواحل شنی گرفته تا مسیرهای کوهستانی پرپیچ و خم و مقاصد تاریخی که قدمت آنها به بیش از هزار سال پیش می‌رسد. متأسفانه، بسیاری از این مقاصد به‌ویژه در کشورهای محبوب مانند فرانسه، آلمان و هلند برای برخی از گردشگران آنچنان که تصور می‌کنند مقرون‌به‌صرفه نیست. اما جای نگرانی در این مورد وجود ندارد، زیرا در این مطلب قرار است ارزان‎ترین کشورهای اروپایی برای سفر را به شما معرفی کنیم.

اگر به دنبال ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر هستید، لازم است تا کمی خارج از چارچوب فکر کنید و به مقصدهای کمتر شناخته شده (اما به همان اندازه جادویی و شگفت‌انگیز) بروید و از لیست مقرون‌به‌صرفه‌ترین کشورهای اروپایی، بهترین مکان‌ها را برای بازدید انتخاب کنید. تا انتهای این مقاله با کاریز همراه باشید تا با ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر آشنا شوید.

 

 

 

1. کشور بلغارستان

کشور بلغارستان اغلب در صدر فهرست کشورهای ارزان‌قیمت برای بازدید در اروپا قرار دارد و این امر دلیل خوبی هم دارد. بلغارستان تا حد زیادی کشف نشده باقی مانده و به جز بازدیدکنندگانی که در تابستان برای گذراندن تعطیلات در کنار دریای سیاه به آنجا می‎آیند، کسی آنطور که باید، با جاذبه‌های این کشور آشنا نیست. خوب است بدانید که بلغارستان در فصل‌هایی غیر از تابستان، همه چیزهایی که برای سفر نیاز دارید از جمله اقامت، پرواز و جاذبه‌ها را با کسری از هزینه در اروپای غربی به شما ارائه می‌دهد. در این فصل‌ها، قیمت‌ها به‌طور قابل‌توجهی در این کشور کاهش می‌یابد و شما می‌توانید با یک دهم هزینه در غرب، اسکی کنید، غذا بخورید و از جاذبه‌های سراسر کشور بازدید کنید.

یکی از بهترین بخش‌های سفر به بلغارستان برای بازدید، حومه شهرهای این کشور است، جایی که قلعه‌ها، دهکده‌ها و مسیرهای پیاده‌روی وپارک ملی مرکزی بالکان (این پارک در صدر فهرست برای پیاده‌روی‌های عالی و مناظر خیره‌کننده رایگان یا بسیار ارزان برای بازدید است) در آن وجود دارند. در حالی که صوفیه در این کشور اولین ایستگاه برای بسیاری از بازدیدکنندگان است، اما شهرهای کوچکتر مانند پلوودیو (خانه بیش از 200 مکان باستان شناسی) برای کاوش و بازدید حتی ارزان تر هستند. هتل‌های بلغارستان به ویژه در خارج از ماه‌های فصل تابستان ارزان هستند و بسیاری از آنها نه تنها شامل صبحانه رایگان بلکه شامل شاتل رایگان نیز می‌شوند.

 

تور اروپا

 

2. کشور رومانی

کشور رومانی یکی از ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر است، به خصوص اگر به پیاده روی، روی کوه های کارپات یا کاوش در حومه شهر علاقمند هستید. اگر یک تور یک روزه گشت و گذار رزرو کنید حتی بازدید از براشوف (خانه قلعه بران قرن چهاردهمی دراکولا) در این کشور می‌تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد. خوب است بدانید که قطارها در رومانی همیشه در بهترین شرایط خودشان نیستند، اما ایمن و بسیار ارزان هستند و می‌توانید برای حمل‌و‌نقل از قطارهای این کشور استفاده کنید.

برخی از زیباترین سازه‌های بخارست، از جمله شهر قدیمی قرن پانزدهمی، میدان انقلاب و طاق پیروزی رومانی برای بازدید، رایگان یا بسیار ارزان هستند. در هوای گرم‌تر در این کشور، اجاره دوچرخه می‌تواند راهی عالی برای کاوش در شهرهای کوچکتر رومانی باشد؛ البته می‌توانید به یکی از تورهای پیاده روی رایگان که از مرکز شهر حرکت می‌کنند، نیز بپیوندید.

در بیشتر موارد، خرید از سوپرمارکت‌های این کشور هزینه‌ چندانی ندارد، زیرا غذا خوردن در رومانی ارزان است و وعده‌های غذایی دلچسب و سیرکننده هستند. غذاهای محلی مانند سارماله (رولت‌های کلم)، کوزوناک (نان شیرین)، یا مامالیگا (پولنتا، که معمولا با خامه ترش و پنیر سرو می‌شود) ارزان هستند و اغلب در غرفه های غذای خیابانی فروخته می‌شوند.

 

تور اروپا

 

3. کشور پرتغال

جذاب ترین مقاصد گردشگری کشور پرتغال شامل طبیعت، خورشید و فضاهای باز می‌شود که به این معنی است بهترین چیزهای این کشور عمدتا به صورت رایگان به گردشگران ارائه می‌شوند. منطقه فارو در جنوب پرتغال به دلیل شن‌های نرم طلایی، صخره‌ها و فانوس‌های دریایی، مقصدی محبوب است، همچنین مادیرا در این کشور دارای مسیرهای کوهنوردی ناهموار آتشفشانی، بندرهای زیبا و غواصی عالی است که برای کوهنوردان و کاوشگران می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

بیشترین هزینه سفر به پرتغال، ممکن است صرف غذا و محل اقامت شود، اما خوب است بدانید که بازدید از این کشور در ماه‌های ژوئن تا آگوست هزینه ها را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. از نوامبر تا فوریه، قیمت‌ها حتی بیشتر کاهش می‌یابد، اما دمای پرتغال در حدود 17 تا 18 درجه سانتی‌گراد باقی می‌ماند؛ بنابراین زمان مناسبی برای بازدید برای دستیابی به قیمت‌های عالی است.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم برخی از جالب ترین مقاصد پرتغال برای بازدید رایگان هستند. این مقاصد جذاب شامل شهر باستانی اوورا، یک مکان میراث جهانی جذاب، قلعه معبد قرن دوازدهم و صومعه مسیح در شهر تومار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید