تور فرانسه

جاذبه دیدنی در سفر به همراه کودکان در پاریس

برای خانواده‌هایی که به همراه با کودکانشان به پایتخت مد و نور و شهر عشاق سفر می‌کنند همیشه یک سوال مطرح بوده است، سرگرمی پاریس برای کودکان چیست؟ در پاریس چگونه کودکان را سرگرم کنیم ؟ پارک‌های و مراکز تفریحی برای کودکان کجا هستند ؟ و ……..در این مطلب کاریز سعی میکنیم به این پرسش‌ها بپردازیم.

اماکن فرهنگی , موزه ها و مراکز تفریحی بسیاری در پاریس برای اینکه کودکان در تور پاریس به همراه خانواده از موزه گردی , پاریسگردی و انجام تفریحات لذت ببرند بخش‌های خاصی بدین منظور تعبیه کرده اند.

 

تور اروپا

 

پارک‌های پاریس و کودکان

پاریس پر از اماکن فرهنگی و دیدنی است، محله‌های زیبائی برای کشف کردن و قدم زدن و باغ‌ها و پارک‌هائی زیبا و سرسبز برای استراحت … برای اینکه کودکانتان خاطراتی خوش و زیبا در تور پاریس داشته باشند . رفتن به بعضی از این اماکن به صورت خانوادگی و لذت بردن کودکان ضروری است. در پارک‌های پاریس ، سرگرمی‌های در شرایطی امن و هدفمند برای سرگرمی کودکان تعبیه شده است.

شهر کودکان در پارک لاویلت Villette , پارک دیزنی لند پاریس , استریکس پارک ” Asterix Park ” , آکوابلوار با فضاهایی دوستانه , بازیها و برنامه‌های عجیب و غریب که رویاهای کوکانه در آن به تصویر کشیده می‌شوند , از مکان‌های تفریحی و سالمی هستند که خانواده ها به همراه کودکانشان در آن‌ها میتوانند ساعاتی را به تفریح بگذرانند و کودکانشان از بودن در پاریس به همراه خانواده لذت ببرند.

در پاریس پارک‌های فراوانی وجود دارد که اکثر آن‌ها برای کودکان جذابند. اما دو پارک ویژه که در کنار جذابیت‌های طبیعی تجهیزاتی سرگرم کننده برای کودکان دارند که به اختصار معرفی می‌کنیم.

 

تور فرانسه

 

پاریس برای کودکان در دیزنی لند Disneyland Paris

رفتن به دیزنی لند می تواند برگ برنده شما باشد. کودکان در پاریس محال است به این شهربازی نروند، اصولا همه خانواده‌های ایرانی که کودک دارند معمولا تنها جایی که در پاریس برای کودکان خود در نظر می‌گیرند دیزنی لند است.

هر وقت احساس کردید می خواهید فرزند یا فرزندانتان را خیلی خوشحال کنید آن روز زمان رفتن به دیزنی لند است. اگر شما جزء والدین جوانی باشید در کودکیتان از کارتون های دیزنی خاطره داشته باشید چه بسا برای خودتان هم روزی خاص و دل انگیز باشد.

دیزنی لند پاریس از جمله افتخارات این شهر و از جاذبه های مهم آن و اروپا به شمار می رود و مهم ترین سرگرمی کودکان در پاریس است.

همانطور که می دانید کمپانی دیزنی یه کمپانی امریکایی است اما دیزنی لند پاریس چندان تفاوتی با دیزنی لند آمریکا ندارد بنابراین شما در حال وارد شدن به یکی از جذاب‌ترین گردشگاه‌های کودکان در دنیا هستید.

اگر به دیزنی لند رفتید و کاخ زیبایی که در وسط پارک وجود دارد را دیدید به خاطر بیاورید که این کاخ و معماری زیبایش داستان جالبی دارد.

دیزنی لند در خارج از پاریس قرار دارد و می توانید با قطار به آنجا بروید. قطارهای برون شهری پاریس که به RER شهرت دارد به این دیزنی لند می رود. خط A که به رنگ قرمز است شما را به دیزنی لند می فرستد.

این مجموعه دارای سه بخش اترکش (Attraction)، استودیو(Studio) و مرکز خرید دیزنی ویلیج (Disney village) است.

دیزنی لند در واقع پارک بزرگی است متشکل از انواع بازیها و فضاهای تخیلی که از کارتونهای دیزنی الهام می گیرند.

یک خیابان مرکزی در پارک وجود دارد که در ساعات خاصی در شبانه روز شخصیت های دیزنی در آن به اجرای رقص، نوعی رژه و برنامه های شاد می پردازند.

شاید همه کسانی که کارتون های دیزنی را دوست داشتند دلشان می خواست خودشان هم در آن فضا حضور داشته باشند و دیزنی لند این احساس را به شما منتقل می کند.

حس می کنید حالا می توانید در دنیای جذاب دیزنی باشید، کلی بازی کنید، سرگرمی های زیادی تجربه کنید و شخصیت های دیزنی را از نزدیک ببینید.

در پایان نیز اگر پولی برایتان باقی مانده باشد از محصولات دیزنی بخرید و خاطره خوبی از سفرتان با خود به خانه ببرید. اگر بتوانید در جشن‌های هالوین یا کریسمس در دیزنی لند حضور داشته باشید قطعا برایتان چندین برابر جذاب خواهد بود.

 

تور فرانسه

 

پارک لاویلت Parc de la Villette و شهر علم و فناوری آن

یکی از پارکهای معروف پاریس و از نظر معماری یکی از پارک های معروف دنیاست چرا که سر آغاز سبکی در معماری است که ممکن است برای شما نیز جالب باشد.

” شهر علم و فناوری ” که در واقع بزرگ ترین موزه علم و فناوری اروپا است یکی از بخشهای متنوع این پارک است که برای تمام سطوح سنی کودک و نوجوان جالب و قابل توجه است .

در پارک فناوری پاریس بخش بی نظیری برای کودکان 2 تا 12 سال در نظر گرفته شده تا در محیطی شاد و کودکانه همراه با بازی و محیطی جذاب بسیاری از مسائل علمی را درک کنند.

 

تور فرانسه

 

Parc de la Villette

در اینجا کودکان با ساختمان سازی و همچنین صنعت فیلم سازی آشنا شده و حتی می توانند فیلم بسازند و با دستگاه‌ها کار کنند. در پارک فناوری پاریس همچنین یک موزه جذاب دریایی برای کودکان همراه با فعالیت‌های مربوط به آن که آزادانه اجرا می‌شوند.

گستره فعالیت های مربوط به کودکان در این مجموعه بسیار زیاد است و حتی تا برگزاری کنسرت ویژه کودکان می رسد. بنابراین بازدید از این مکان را به هیچ وجه از دست ندهید.

در باغ وحش پاریس “ Parc Zoologique de Paris” با فضاهای سبز بی نظیر و حیواناتی از اقصی نقاط دنیا ,

باغ اکلیمَسیون “ Jardin D’Acclimatation “ که در قلب ” Bois de Boulogne ” قرار دارد، نمایش‌های زیادی برای کودکان برگزار می‌کند.

 

تور فرانسه

 

پارک اکلیمَسیون Jardin D’Acclimatation

پارک اکلیمیسیون یکی از پارک های قدیمی پاریس است که توسط ناپلئون سوم در 1860 میلادی بازگشایی شده. این پارک دارای باغ وحش و همچنین مزرعه حیوانات، آبگیری بزرگ برای شنا و قایق رانی کودکان در هر رده سنی، چرخ و فلک، اسباب بازی‌ها و دستگاه‌های بازی بزرگ و کوچک و دیگر تفریحات کودکانه است.

سه روز در هفته (چهارشنبه، شنبه و یکشنبه) برای کودکان تئاتر موزیکال، کنسرت و نمایش عروسکی برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید