مشهورترین برندهای آرایشی آلمانی

مشهورترین برندهای آرایشی آلمانی

اخیراً شور و شوقی در بین مردم برای خرید مشهورترین برندهای آرایشی آلمانی ایجاد شده است. آنها انتظارات زیادی از برندهای آرایشی داشته و همچنین به برندهای آلمانی مراقبت از پوست اعتماد دارند. آیا می‌خواهید دلیل این علاقه به محصولات زیبایی از آلمان را بدانید؟ مشهورترین برندهای آرایشی آلمانی به دلیل رعایت استانداردهای با کیفیت بالا شناخته شده اند. آنها محصولات بدون پارابن تولید می‌کنند. محصولات آنها از نوع محصولات کاملاً طبیعی هستند که فاقد مواد مضر مصنوعی یا مصنوعی مانند رنگ، مواد نگهدارنده یا عطر هستند. اگر شما نیز به دنبال آشنایی با مشهورترین برندهای آرایشی آلمانی هستید تا انتهای این مقاله با کاریز همراه باشید تا به خوبی آن ها را بشناسید.

1. مارک آرت دکو

آرت دکو یکی از مشهورترین برندهای آرایشی آلمانی به شمار می‌رود. این برند که عموماً به‌عنوان برند محبوب لوازم آرایشی غیر داروخانه‌ای آلمان در نظر گرفته می‌شود، برای اکثر زنان طبقه متوسط در این کشور مورداستفاده قرار می‌گیرد. این شرکت هوشمندانه عمل کرده و یک جعبه زیبایی طراحی کرده است که در اصل یک جعبه خالی برای سایه یا رژگونه است و به مشتریان اجازه می‌دهد تا رنگ مورد نظر خود را در پالت خود انتخاب کنند. تنوع بسیار زیادی از سایه‌ها و دیگر لوازم آرایشی با این برند برای انتخاب وجود دارد.

 

artdeco

 

2.مارک زووا

یکی دیگر از مشهورترین برندهای آرایشی آلمانی، Zoeva است. برس‌های آرایشی این مارک هنوز با دست ساخته می‌شوند، اما خرید آن باعث ورشکستگی شما نمی‌شود(خیلی گران نیستند). گیاهخواران، توجه داشته باشید، Zoeva طیف خاصی از برس ها را دارد که از هیچ محصول حیوانی استفاده نمی‌کند. مسافرانی که دائماً مسافرت می‌کنند، نسخه‌های کوچکی از این برند را که کاملاً در یک کیف لوازم آرایشی کوچک جایمی، دوست دارند.

 

zoeva

 

3.مارک سانس سوسیس

از دیگر برندهای آرایشی مشهور آلمان می توان به مارک سانس سوسیس اشاره کرد. آیا واقعاً آب چشمه آبگرم در بادن می‌تواند چشمه جوانی باشد؟ Sans Soucis هیچ ادعایی ندارد، اما همه محصولات آنها با آب این شهر آبگرم معروف ساخته می‌شوند. Sans Soucis عمدتاً محصولات پاک‌کننده و مرطوب کننده را ارائه می‌دهد، اما چند فونداسیون با کیفیت بالا از آن نیز در دسترس است.

 

sans soucis

 

4.مارک maeLove

MaeLove از مشهورترین برندهای آرایشی آلمانی است. خط مراقبت از پوست این برند، سه محصول دارد و همه سرم‌های maeLove برای تقویت تتراپپتیدها، ترمیم و سفت کردن پوست هستند.

 

maelove

 

5.مارک دکتر هاوشکا

اگر با Clinique یا Estée Lauder آشنا هستید، محصولات دکتر Hauschka نیز باید برای شما آشنا به نظر برسند. محصولات این برند دارای نوعی زرق و برق ساده هستند که سال‌ها این برند را در بین افراد سلطنتی و افراد مشهور محبوب کرده است. دکتر Hauschka عمدتاً به دلیل مراقبت از پوست و محصولات حمام لوکس شناخته شده و همچنین دارای طیف کمی از لوازم آرایشی هستند.

 

dr-hauschka

 

6.مارک ولیدا

این برند آلمانی-سوئیسی در اکثر فروشگاه‌های طبیعی به عنوان مشهورترین برندهای آرایش آلمانی است و به طور مرتب در بخش مراقبت از پوست سوپرمارکت‌ها و داروخانه‌ها یافت می‌شود. محصولات به ساده‌ترین شکل ممکن ساخته می‌شوند و به گونه‌ای طراحی شده اند که آنچه را که وعده داده اند ارائه دهند. هیچ فرمولاسیون از این برند روی حیوانات آزمایش نشده است. خط‌های مختلفی وجود دارد که حبوب‌ترین آنها مرطوب‌کننده‌های Skin Food و لوسیون کودک Calendula هستند.

 

weleda

 

7.مارک Farina 1709

یکی از قدیمی‌ترین برندهای آرایشی و بهداشتی در جهان و مشهورترین برندهای آرایشی آلمانی، محصول اصلی فارینا، ادکلن‌های این برند است. اگرچه در حال حاضر این محصول عمدتاً به عنوان رایحه استفاده می‌شود، اما درگذشته مشتریان ادکلن را به عنوان محافظت در برابر طاعون و انواع بیماری های دیگر خریداری می‌کردند. این اکسیر از ترکیبات سنتی از جمله ترنج و عنبر گریس ساخته شده است و با توجه به ارزشش، بوی قابل توجهی بهتر از رایحه‌های مدرن دارد.

 

farina

 

8.مارک A4

مادربزرگ اوا اشتاین مایر کرم‌های گیاهی را برای خانواده و همسایگان مخلوط می‌کرد. یک روز، در قرن بیست و یکم، اشتاین مایر کتاب دستور العمل های قدیمی را کشف کرد و تصمیم گرفت تا فرمول‌ها را مدرن کند تا دانش قدیمی را با تمرین جدید ترکیب کند. خط تولید مارک A4 بر روی محصولات ضد پیری مانند روغن طلایی برای صورت و بدن تمرکز دارد و یکی از مشهورترین برندهای آرایشی آلمانی به شمار می‌رود.

 

A4

 

9.مارک گرتل

مارک گرتل یکی دیگر از مشهورترین برندهای آرایشی آلمانی است. این مارک تنها به این دلیل دارای محصولات ارگانیک بوده و به حیوانات و محیط‌زیست اهمیت می‌دهد، بسیار مشهور است. کریستینا راث، بنیانگذار Und Gretel، مصمم بود راهی برای ارائه رنگی قوی و بدون استفاده از مواد نگهدارنده مصنوعی بیابد و این کار را نیز انجام داد. آرایش Und Gretel از مواد طبیعی مانند روغن آووکادو، عصاره بابونه، مریم گلی، رنگ‌دانه‌های معدنی و موم تشکیل شده است.

 

und gretel

 

10.مارک لاورا

اگر به دنبال لوازم آرایشی آلمانی هستید، Lavera اولین به عنوان یکی از مشهورترین برندهای آرایشی آلمانی حتماً به کارتان خواهد آمد. این برند همه چیز از صابون، لوسیون، دئودرانت، ضدآفتاب، محصولات آرایشی و محصولات مو را در سبد تولیدات خود دارند. این برند یک انتخاب عالی برای کسانی است که به پوست خود حساس هستند، زیرا لاورا دارای یک سری محصولات تخصصی است که به گونه‌ای بسیار ملایم طراحی شده اند.

 

lavera

 

سخن پایانی

وقتی کلمه‌های «ساخت آلمان» را می‌شنویم، معمولاً به ماشین‌ها و ماشین‌های صنعتی فکر می‌کنیم. با این حال، نوع موفق دیگری از صادرات آلمان وجود دارد که در سطح بین المللی مشهور بوده و مورد علاقه بسیاری از افراد مشهور است، محصولات آرایشی آلمانی. از برندهای سنتی گرفته تا مراقبت از پوست مدرن و ارگانیک، این کشور دارای برندهای آرایشی عالی است.در این مقاله سعی کردیم شما را با مشهورترین برندهای آرایشی آلمان آشنا نماییم. امیدواریم مطالب گفته شده در این مقاله برای شما مفید و سودمند واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید