رستوران های دریایی پاریس

بهترین رستوران‌های دریایی پاریس

پاریس، شهر نورها و عشاق ممکن است چندین ساعت با دریا فاصله داشته باشد، اما این فاصله بدان معنا نیست که در تور فرانسه و سفر به پاریس نمی‌توانید از غذاهای لذیذ دریایی آن لذت ببرید. فرقی نمی‌کند طرفدار صدف، اختاپوس با زیتون یا خرچنگ تازه که در مجموعه‌ای خیره‌کننده از سس‌ها ریخته شده است باشید یا هر غذای دریایی دیگری. در پاریس رستوران‌هایی با بهترین منو از غذاهای دریایی را خواهید یافت. در این مطلب با کاریز همراه باشید تا بهترین رستوران‌های دریایی پاریس را به شما معرفی کنیم.

 

رستوران های دریایی پاریس

 

1.رستوران دریایی کلاماتو

کلاماتو یکی از بهترین رستوران‌های دریایی پاریس است. این رستوران دریایی شما را به یاد فضای گرم و جذاب ساحل شرقی ایالات متحده می‌اندازد. در دکوراسیون خانه‌های ساحلی روستایی این رستوران، مهمانان می‌آیند تا طعم بی‌نظیر غذاهای دریایی آن را بچشند. منو این رستوران دریایی به طور مداوم در حال تغییر است: هر غذا بر اساس صید روز از جزایری مانند سنت ژان دو لوز، کونکارنو و حتی ایل دویو آماده می‌شود. منو بین صدف‌ها و سخت پوستان خام در نوسان است: صدف‌های زیبا از Corde de Quiberon، لاک پشت و خارپشت دریایی. همچنین دستور العمل های فوق العاده پیچیده‌ای مانند سِویچه کفال سیاه، کدو حلوایی، بونیتو تاتاکی، چاشنی دست بودا و تمرهندی یا کوفته ماهی خام اولرون که با کنجد و فلفل قرمز در این رستوران دریایی سرو می‌شود.

 

رستوران های دریایی پاریس

 

2.رستوران دریایی سور مر

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های دریایی پاریس، رستوران دریایی سورمر است. رستورانی واقع در خیابان دو لانکری در پاریس، که به دستور العمل های جذاب پخت غذاهای دریایی افتخار می‌کند. در منوی این رستوران ان صدف، تارتار خرچنگ، گوجه‌فرنگی داترینو، سمندر کبابی، خامه مردانه، تربچه کاتالان، مرزنجوش؛ پر شده با شاهی و جوانه گریپ فروت جلبک دریایی و بسیاری از غذاهای دریایی دیگر را خواهید یافت.

 

رستوران های دریایی پاریس

 

3.رستوران دریایی Les Pinces

رستوران Les Pinces یکی ر از بهترین رستوران‌های دریایی پاریس است که حول این فلسفه کار می‌کند که هنوز هم می توان از خرچنگ مرغوب با قیمت مناسب لذت برد. آنها خرچنگ تازه را با بهترین سیب زمینی سرخ‌کرده خانگی که در مجموعه‌ای خیره‌کننده از سس‌ها ریخته شده سرو می‌کنند. این فقط غذاهای دریایی نیست که در این رستوران ارائه می‌شود، زیرا آنها همچنین غذای آبدار از گوشت‌هایی مانند گوشت لذیذ گاو را سرو می‌کنند.

 

رستوران های دریایی پاریس

 

4.رستوران دریایی Máncora Cebicheria

رستوران Máncora Cebicheria یکی دیگر از بهترین رستوران‌های دریایی پاریس است که به شما یک ماجراجویی در غذاهای دریایی با الهام از Máncora و استراحتگاه ساحلی واقع در شمال پرو، ارائه می‌کند. Cebiche غذای ارزشمند آنها از ماهی خام است که در آب لیمو ترش شده و بر اساس چهار ماده اصلی ماهی تازه، لیموترش سبز، پیاز قرمز و ادویه‌های پروی ساخته شده است. ماهی تازه به صورت مکعب بریده می‌شود و در سسی معروف به “leche de tigre” مرینیت می‌شود. Máncora Cebicheria همچنین غذاهای سنتی پرو مانند اختاپوس با زیتون پرو، anticuchos و causa را ارائه می‌دهد. این رستوران یکی از هیجان‌انگیزترین رستوران‌های غذاهای دریایی در پاریس است.

 

رستوران های دریایی پاریس

 

5.رستوران دریایی سیباریس

رستوران دریایی سیباریس نیز یکی دیگر از بهترین رستوران‌های دریایی پاریس است که از بازدیدکننده‌ها با بشقاب‌های کوچک تاپاس و عمدتاً مملو از غذاهای دریایی با میگوهای فراوان، پذیرایی می‌کند. آنچه که در این رستوران دریایی قابل‌توجه است این است که در حالی که برخی از رستوران‌ها هر چند ماه یک‌بار منوی خود را تغییر می‌دهند، منوی این رستوران در واقع هر هفته تغییر می‌کند. آنها سه سال گذشته را صرف توسعه یک تاپاس خاص کرده‌اند که بسیار محبوب است. قیمت‌ها نیز در این رستوران بسیار مناسب هستند.

 

رستوران های دریایی پاریس

 

6.رستوران دریایی Gaspard de la Nuit

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های دریایی پاریس رستوران Gaspard de la Nuit است. برخی از لوکس‌ترین غذاهای دریایی پاریس در این رستوران ارائه می‌شود. ماهی روز آن‌ها از بریتانی با آب گوشت گوساله، معروف‌ترین غذای دریایی این رستوران به شمار می‌رود. منوی آنها هر دو ماه یک‌بار تغییر می‌کند و برای اطمینان از کیفیت عالی فقط یک غذای اصلی در روز ارائه می‌شود. آنها حتی این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند که اگر می‌خواهید چیز خاصی بخورید، می‌توانید قبل از ورود با آنها تماس بگیرید و آنها برای شما یک غذای شخصی درست می‌کنند.

 

رستوران های دریایی پاریس

 

7.رستوران دریایی La Nouvelle Seine

چه جایی بهتر از سوار شدن بر کشتی در رودخانه سن برای چشیدن طعم غذاهای دریایی؟ رستوران La Nouvelle Seine به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های دریایی پاریس نه‌تنها دارای موقعیت مکانی درخشان در معماری دراماتیک نوتردام است و یک برنامه تئاتر متنوع از کمدی تا کاباره را ارائه می‌دهد، بلکه غذاهای دریایی لذیذی نیز سرو می‌کند. تارتار ماهی قزل‌آلا تازه با انبه و پیازچه یک پیش غذای عالی در منو این رستوران است. همچنین مزه کردن شاه میگوی بریان شده با برنج هندی بریانی که ممکن است به عنوان غذای اصلی این رستوران باشد، به اندازه کافی سبک است.

 

رستوران های دریایی پاریس

 

8.رستوران دریایی Dame de Canton

Dame de Canton، یکی دیگر از بهترین رستوران‌های دریایی پاریس واقع در نقطه‌ای آرام در رودخانه سن، قایقی است که فضای داخلی عجیب و غریب آن با تم دریا محیطی عالی برای لذت بردن از غذاهای دریایی در پاریس ارائه می‌دهد. سرویچه باس دریایی که با ترکیبی جسورانه از مرکبات، تمشک و کامباوا تزئین شده است، محبوب‌ترین پیش غذای دریایی آن‌ها است.

 

رستوران های دریایی پاریس

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید