دریاچه آشی

جاذبه‌های دریاچه آشی در ژاپن که نباید از دست بدهید

بیش از 3000 سال پیش، فوران کوه هاکون یک دهانه آتشفشانی بزرگ ایجاد کرد که منجر به تشکیل دریاچه آشی در ژاپن (Ashi-no-ko)، استان کاناگاوا شد. این اثر خیره‌کننده از طبیعت به لطف مناظر خیره‌کننده از کوه فوجی به یک نماد تبدیل شده است. در روزهای صاف، بازدیدکنندگان می‌توانند در دریاچه آشی، کوهی را ببینند که بر فراز درختان برافراشته است و گهگاه شاهد انعکاس آن در آب‌های ساکن باشند. اطراف دریاچه آشی یک ساحل نسبتاً توسعه نیافته از جنگل‌های سرسبز و شهرهای عجیب و غریب آنسن است.

در جنگل‌هایی که دریاچه آشی را احاطه کرده‌اند، مقاصد قابل توجهی مانند معبد هاکون، باغ قصر جدا شده هاکون و موتو هاکون وجود دارد. زیارتگاه هاکون، واقع در انتهای جنوبی دریاچه، درست در کنار ساحل قرار دارد و دروازه توری قرمز آن به ظاهر در آب شناور است و ساختمان‌های عبادتگاه پر جنب و جوش آن در پناه درختان ایستاده است. همچنین در سواحل جنوبی، باغ قصر جدا شده هاکون، باقیمانده از کاخ تابستانی خانواده امپراتوری ژاپن قرار دارد. این باغ که پارک Onshi Hakone نام دارد، دارای مسیرهای پیاده‌روی خوش منظره و برخی از بهترین مناظر منطقه از کوه فوجی است. در نزدیکی باغ Moto-Hakone قرار دارد که یکی از شهرهایی است که اغلب تورهای قایق در آن حرکت می‌کنند. به غیر از فعالیت بندری شهر، موتو هاکون به عنوان یکی دیگر از مکان‌های برتر برای مشاهده کوه فوجی در نظر گرفته می‌شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما تمام جاذبه‌های دریاچه آشی که نباید در تور ژاپن بازدید از آن ها را از دست بدهید معرفی کنیم.

دریاچه آشی

1. اقامت در یک مهمانخانه سنتی اطراف دریاچه آشی در ژاپن

دریاچه آشی یک مقصد عالی برای ماندن در یک شب است و با تعداد زیادی هتل و مهمانخانه برای انتخاب، توصیه می‌کنیم حداقل یک شب در اطراف این رودخانه اقامت داشته باشید. بازدیدکنندگان طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی را پیدا می‌کنند که متناسب با بودجه‌ها و نیازهای مختلف، از هتل‌های به سبک غربی گرفته تا مهمان‌خانه‌های سنتی‌تر، معروف به «ریوکان»، می‌شوند. تأکید بر آرامش کامل است که اکثراً خدمات شام سنتی «کایسکی»که اغلب در اتاق شما سرو می‌شود و چشمه‌های آب گرم داخلی خود را برای استفاده انحصاری مهمانان ارائه می‌دهند. برای هر بازدید کننده بین المللی، آنها باید حداقل یک بار در طول سفر خود به ژاپن در ریوکان بمانند و هیچ مکانی بهتر یا محبوب‌تر از هاکون برای انجام این کار وجود ندارد.

دریاچه آشی

2.استفاده از چشمه‌های آب گرم اطراف دریاچه آشی در ژاپن

چشمه‌های آب گرم طبیعی که در ژاپن به نام «onsen» شناخته می‌شوند، در سراسر کشور یافت خواهند شد و استفاده از آن ها در نزدیکی دریاچه آشی یکی از آرامش‌بخش‌ترین تجربه‌هایی را که می‌توانید در تور ژاپن داشته باشید، ارائه می‌کنند. هاکون در نزدیکی دریاچه آشی دارای منابع طبیعی بسیاری از چشمه‌های آب گرم است و برای نسل‌ها یک گریز محبوب برای افراد علاقه‌مند است. بیشتر مهمان‌خانه‌های سنتی و بسیاری از هتل‌های دیگر، چشمه‌های آب گرم مخصوص به خود را دارند، معمولاً در فضای باز و سرپوشیده و اغلب با امکان رزرو خصوصی برای استفاده انحصاری مهمانان. آنسن که در هر زمان از سال لذت‌بخش است، شاید بهترین تجربه در طول پاییز باشد، زیرا مناظر قرمز، زرد و نارنجی شده و به دنبال آن در زمستان، زمانی که برف ملایم می‌بارد، سفید می‌شود. اطراف دریاچه آشی همچنین دارای تعدادی چشمه آب گرم عمومی است که در طول روز به روی عموم باز است.

دریاچه آشی

3. موزه هاکون در نزدیکی دریاچه آشی در ژاپن

محیط زیبای هاکون و شهرت آنسن در شهر انسن باعث شده که بسیاری از موزه‌های عالی در این منطقه مستقر شوند. گستره نمایشگاه‌های آن‌ها گسترده است و به بازدیدکنندگان فرصت می‌دهند تا در طول چند روز در این منطقه لذت ببرند. موزه فضای باز هاکون گالری‌های داخلی سنتی را با تأسیسات در فضای باز از جمله آثار هنری بسیاری از هنرمندان برجسته از جمله پیکاسو، رودن و مدارادو روسو ترکیب می‌کند. بازدیدکنندگان موزه باید چند ساعت، اگر نه یک صبح یا بعدازظهر کامل، وقت بگذارند تا از موزه نهایت لذت را ببرند.

موزه هنر POLA نیز در میان یک جنگل زیبای راش واقع شده و مجموعه خصوصی سونشی سوزاکی، مالک اخیر گروه لوازم آرایشی POLA را به نمایش می‌گذارد. این موزه آثار هنری قابل توجهی از سزان، مونه، پیکاسو و رنوار به همراه مجسمه‌ها و نقاشی‌های معاصر را در خود جای داده است. این موزه خود مظهر معماری خیره‌کننده است که به زیبایی در محیط طبیعی خود قرار گرفته است.

دریاچه آشی

4. هاکونه اوکودانی در نزدیکی دریاچه آشی

هاکونه اوکودانی که از طریق طناب‌راه Hakone قابل‌دسترسی است، یک منطقه آتشفشانی چشمگیر است که با چشمه‌های آب‌گرم جوشان، رودخانه‌های داغ و ابرهای گوگردی که در میان دره حرکت می‌کنند، مشخص می‌شود. این منطقه حدود 3000 سال پیش و در آخرین فوران آتشفشان هاکون شکل گرفت. امروزه، بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود می‌کشاند که می‌آیند تا منظره‌ای را تجربه کنند که به ندرت فرصت بازدید از آن را خواهند داشت و بسیار نزدیک به مراکز اصلی شهری است! مسیرهای پیاده‌روی در اطراف منطقه آتشفشانی با رستوران‌ها و فروشگاه‌های سوغاتی نیز موجود است.

دریاچه آشی

5. معبد هاکون نزدیک دریاچه آشی در ژاپن

معبد هاکون که در جنگلی در ساحل آشی کو پنهان شده، یکی از دو زیارتگاه شینتو در این منطقه است که با استفاده از طناب‌راه کوماگاتاکه قابل دسترسی خواهد بود. در حالی که زیارتگاه هاکون توسط درختان جنگلی محافظت می‌شود، موقعیت آن توسط دروازه بزرگ قرمز “torii” که در آب‌های آشی نشسته است، آشکار می‌شود. از آن نقطه، یک پلکان بالارونده با شیب تند به داخل جنگل و به سمت معبد منتهی می‌شود که در کنار آن فانوس‌ها و سروهای بلند قرار دارد.

دریاچه آشی

6. راه آهن هاکون توزان

قلعه اوداوارا که به آسانی از دریاچه آشی قابل‌دسترسی است، به اواسط قرن پانزدهم بازمی‌گردد، زمانی که در دوران «سنگوکو جیدای» یا «دوره کشورهای متخاصم» یک دژ مهم بود. مانند بسیاری از قلعه‌های ژاپن، بناهای تاریخی بین سال‌های 1870 تا 1872 طبق دستوری که توسط دولت میجی صادر شد، تخریب شدند. سپس در سال 1960 بازسازی شد، ساختار معاصر بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های تاریخی از قلعه اصلی بوده و نزدیک‌ترین قلعه بزرگ به توکیو است. این قلعه ارزش دیدن در هر زمان از سال را دارد. قلعه اوداوارا در فصل بهار با درختان شکوفه‌های گیلاس و آلو که رنگارنگ شده اند، در زیباترین حالت خود قرار دارد.

دریاچه آشی

8.کوه فوجی نزدیک دریاچه آشی در ژاپن

کوه فوجی که اغلب از دریاچه آشی در ژاپن به وضوح قابل‌مشاهده است، در مجاورت شهر معروف چشمه آب گرم قرار دارد و شما را مجذوب می‌کند که از آن دیدن کنید. چه قصد صعود از کوه را داشته باشید یا فقط بخواهید آن را با تمام عظمت آن ببینید، دلایل زیادی برای بازدید از کوه فوجی در طول سال وجود دارد.

دریاجه آشی

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید