برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن

برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن

برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن را با مطالعه این مقاله از کاریز کشف خواهید کرد. ژاپن با دهکده‌های جذاب، معابد و قلعه‌های بودایی زیبا، موزه‌های روباز و کوه‌های دیدنی، فهرست بی‌پایانی از جاذبه‌ها را ارائه می‌دهد. یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌ها هنگام برنامه‌ریزی یک سفر خارجی، تصمیم‌گیری برای بازدید از جاذبه‌های برتر آن کشور است.

خبر خوب این است که شما با شرکت در تور ژاپن، از تمامی جاذبه‌های شگفت‌انگیز این کشور لذت خواهید برد. در این مقاله با ارائه با فهرستی جامع از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن، شما را به سفری هیجان‌انگیز خواهیم برد. در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن بدانید، به شما بگوییم.

1.کوه فوجی

کوه فوجی

کوه فوجی یکی از کوه‌های مقدس ژاپن و یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن است که قله‌ای به ارتفاع 3776 متر را شامل می‌شود. توصیه می‌کنیم برای مشاهده واضح‌ترین مناظر کوه فوجی بین دسامبر و ژانویه از ژاپن دیدن کنید. اگرچه ابرها اغلب قله را پنهان می‌کنند، اما شما باید بتوانید کوه فوجی در ژاپن را هنگام صبح ببینید. مکان‌های زیر برخی از بهترین مناظر کوه فوجی را ارائه می‌دهند:

  • کویو دای؛
  • بتکده چوریتو؛
  • مسیر 134؛
  • طناب‌راه پانوراما کوه فوجی؛
  • پارک پانوراما ایزونوکونی.

2.دهکده شیراکاواگو

دهکده شیراکاواگو

دهکده شیراکاواگو یک میراث جهانی یونسکو و یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن به شمار می‌رود که در ناحیه اونو (استان گیفو) واقع شده است. این مکان جذاب پر از خانه‌های سنتی گاشو-زوکوری است که قدمت آن به سال 1800 باز می‌گردد. اگر به دنبال گذراندن یک روز عالی در طبیعت هستید، ما بازدید از این مکان را به شدت توصیه می‌کنیم. اطراف روستای شیراکاواگو را شالیزارهای برنج، کوه‌ها و درختان بلند احاطه کرده‌اند.

این دهکده زیبا در یک منطقه کوهستانی آرام در استان گیفو واقع شده است. چیزی که آن را به مکانی مشهور جهانی تبدیل می‌کند، مناظر خیره کننده‌ای است که توسط خانه‌های سنتی ژاپنی به نام Gassho-zukuri ایجاد شده است. این روستا دارای یک سبک معماری منحصر به فرد مانند سقف کاهگلی شیب‌دار است که خانه را از بارش برف سنگین در زمستان محافظت می‌کند. کاوش در این دهکده زیبا همچنین به شما امکان می‌دهد نگاهی اجمالی به جامعه محلی بیندازید که مناظر چشمگیر و سبک زندگی سنتی را برای قرن‌ها حفظ کرده است! زمستان این روستای آرام را به دنیایی سفید تبدیل می‌کند که کاملاً پوشیده از برف است!

3.پارک میمون‌های برفی

پارک میمون‌های برفی

آیا تا به حال تصور کرده اید که میمون‌های وحشی در یک چشمه آب گرم شنا می‌کنند؟ ممکن است غیرواقعی به نظر برسد، اما در واقع به عنوان یک جاذبه توریستی معروف در جهان، در ژاپن وجود دارد! پارک میمون‌های برفی یک پارک طبیعی منحصر به فرد است که با انتشار آن در مجله آمریکایی Life ناگهان به شهرت رسید.

بازدیدکنندگان می‌توانند حرکت میمون‌های وحشی را در یک محیط طبیعی عالی تماشا کنند. این پارک که در ارتفاع 850 متری قرار دارد، زمانی که دما در طول فصل طولانی زمستان کاهش می‌یابد، پوشیده از برف می‌شود. آب و هوای سخت میمون‌ها را تشویق می‌کند تا در حمام چشمه آب گرم طبیعی غوطه‌ور شوند تا بدن خود را گرم کنند، که هر ساله گردشگران بین المللی زیادی را به خود جذب می‌کند.

4.پارک یادبود صلح هیروشیما

پارک یادبود صلح هیروشیما

یادبود صلح هیروشیما یا گنبد گنباکو تنها ساختمانی بود که پس از انفجار بمب اتمی در سال 1945 باقی مانده بود. خوب است بدانید که زمانی از هیروشیما به عنوان فضای نمایشگاهی برای محصولات محلی استفاده می‌شد.

در قلب هیروشیما، پارکی در اطراف گنبد گنباکو برای گرامیداشت قربانیان حمله اتمی ساخته شده است. ورود رایگان است و امروزه این پارک به عنوان یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن به شمار می‌رود.

5.پارک اوهوری

پارک اوهوری

پارک اوهوری به خاطر زیبایی طبیعی چشمگیرش یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن به شمار می‌رود. این پارک دارای باغ‌های سنتی ژاپنی، مسیری در اطراف دریاچه، پل‌ها و درختان شکوفه‌های گیلاس است. خوب است بدانید که پارک اوهوری در ژاپن، مکانی عالی برای پیاده‌روی و دویدن در مرکز فوکوکاست.

6.قلعه اوزاکا

قلعه اوزاکا

قلعه اوزاکا یکی از پربازدیدترین و برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن است. این قلعه در سال 1586 توسط جنگجوی معروف ژاپنی تویوتومی هیدیوشی ساخته شد. این قلعه نقش مهمی در اتحاد ژاپن در دوره آزوچی-مومویاما ایفا کرد. ساختار این قلعه به خودی خود فوق العاده چشمگیر است.

7.غرفه طلایی

قلعه طلایی

کینکاکو جی (غرفه طلایی) یک معبد بودایی نمادین است که به عنوان یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن به شمار می‌رود. این ساختمان زیبا دارای دو سطح است که با ورق طلا پوشانده شده و سبک‌های معماری شیندن و بوکه را در خود جای داده است. لازم به ذکر است که مهمانان اجازه ورود به معبد را ندارند. شما می‌توانید در باغ ها پرسه بزنید و از نمای بیرونی معبد دیدن کنید. به علاوه، یک باغ چای دوست‌داشتنی و یک فروشگاه هدیه نیز در غرفه طلایی وجود دارد.

8.کاخ امپراتوری توکیو

کاخ امپراطوری در ژاپن

این کاخ زیبا محل سکونت خانواده امپراتوری توکیو و یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن است. این منطقه توسط دیوارهای سنگی، پل‌ها و یک پارک بزرگ احاطه شده است. بازدیدکنندگان معمولاً نمی‌توانند غیر از 2 ژانویه و 23 فوریه وارد محوطه داخلی شوند. این تاریخ‌ها تبریک سال نو و تولد امپراتور را نشان می‌دهند. برای استفاده بهینه از بازدیدتان، یک گشت ساعتی با راهنما در اطراف پارک داشته باشید.

9.معبد ایتسوکوشیما

یکی از محبوب‌ترین مکان‌های میراث جهانی یونسکو در ژاپن، زیارتگاه جزیره ایتسوکوشیما است. این شهر در هاتسوکایچی، استان هیروشیما واقع شده و به خاطر دروازه باشکوه “شناور” خود شناخته شده است. مجموعه حرم دارای سالن اصلی، صحنه تئاتر نو و نمازخانه است. از سال 2019، دروازه تحت بازسازی قرار گرفته است، اما اکثر داربست‌ها قبلاً برداشته شده اند.

10.ساختمان آسمان اومدا

ساختمان آسمان اومدا

ساختمان آسمان اومدا یک بلندمرتبه فوق العاده در کیتا و یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن است. گاهی اوقات به آن شهر جدید اومدا نیز می‌گویند. ارتفاع آن 173 متر است، دارای دو برج اتصال و یک رستوران در زیرزمین است. رصدخانه در طبقه 39 این ساختمان مناظری فراموش نشدنی از شهر را ارائه می‌دهد!

11.موزه فضای باز هاکون

موزه فضای باز هاکون

هاکونه اولین موزه فضای باز ژاپن بود و امروزه یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن است. آثار هنری متعددی از جمله سالن نمایشگاه پیکاسو، مجسمه سمفونیک و دنیای ریگ زاگ در موزه نشان داده شده است. همچنین این موزه راهی عالی برای تماشای زیبایی های کوه‌های مجاور و بیش از 100 اثر هنری است!

12.کیوتو (فوشیمی ایناری)

کیوتو (فوشیمی ایناری)

کیوتو با منظره شهری خارق‌العاده با زیارتگاه‌ها و معابد زیبا هرگز از جذب بازدیدکنندگان باز نمی‌ماند. کیوتو قبلاً پایتخت باستانی ژاپن بود تا این که توکیو جای آن را گرفت و به بزرگترین مرکز اقتصاد و سیاست تبدیل شد. قدم زدن در اطراف این شهر دیدنی شما را به مکان‌های تاریخی مشهور جهان مانند آراشیاما می‌برد، منطقه‌ای آرام که به خاطر بیشه‌های بامبوی خیره‌کننده شهرت دارد. کیومیزودرا یک معبد مقدس بودایی است که در سال 1994 به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شد.

یکی دیگر از موارد برجسته که نباید از دست بدهید، عبادتگاه شینتو فوشیمی ایناری است که در پایه کوه ایناری قرار دارد. این معبد خوش منظره به عنوان محبوب‌ترین جاذبه گردشگری کیوتو مورد بازدید گردشگران متعددی از سراسر جهان قرار می‌گیرد. بازدید از این عبادتگاه در اوایل صبح به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های خیره کننده‌ای از دروازه‌های زیبای توری بدون شلوغی بگیرید. همچنین یک مکان عالی برای پیاده‌روی است که به شما امکان می‌دهد در حالی که هوای تازه را احساس می‌کنید، محوطه مرموز و مقدس عبادتگاه را نیز کشف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید