تفریحات رایگان ژاپن

تفریحات رایگان ژاپن

تفریحات رایگان ژاپن، گاهی تنها چیزی است که بسیاری از توریست‌هایی که به این کشور سفر می‌کنند به دنبال آن هستند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم در کاریز، به معرفی این مکان‌های پرطرفدار در ژاپن بپردازیم. همان‌طور که می‌دانید، ژاپن مقصدی است با فهرست به ظاهر بی‌پایانی از فعالیت‌ها که می‌توانید از آنها لذت ببرید.

شهرهایی مانند توکیو و کیوتو هر روز گردشگران را به تنهایی در ژاپن سرگرم می‌کنند. اما لذت بردن از همه این فعالیت‌ها و تجربیات به معنای واقعی کلمه بهایی دارد. ژاپن به‌عنوان یک مقصد ارزان شناخته نشده، بنابراین بودجه‌بندی برای تور ژاپن می‌تواند دشوار باشد.

خوشبختانه، تفریحات رایگان کافی برای لذت بردن در ژاپن وجود دارد که به شما کمک می‌کند برنامه سفری را تنظیم کنید که هم سرگرم‌کننده و هم برای کیف پول شما به‌صرفه باشد. البته این مکان‌ها فقط برای شهرهایی مانند توکیو نیست، بلکه دقیقاً در سراسر جزایر ژاپن وجود دارد. در ادامه با کاریز همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره تفریحات رایگان ژاپن بدانید به شما بگوییم.

1. از دروازه‌های توری معبد فوشیمی ایناری لذت ببرید

فوشیمی ایناری

دروازه‌های توری معبد فوشیمی ایناری، یکی از تفریحات رایگان ژاپن است که می‌توانید در سفر به این کشور از آن لذت ببرید. به‌ندرت پیش می‌آید که یک مقصد توریستی بسیار محبوب پیدا کنید که اتفاقاً کاملاً رایگان نیز باشد؛ اما این دقیقاً همان چیزی است که دروازه‌های توری فوشیمی ایناری تایشا برای شما فراهم می‌کنند.

این مکان دیدنی معروف در کیوتو به عنوان یک نقطه عکاسی برای گردشگران تبدیل شده است. این امر به خاطر هزاران دروازه توری نارنجی روشن است که مسیرهایی را از طریق این معبد شینتو ایجاد می‌کند. این واقعیت که معبد فوشیمی ایناری ورودی رایگان دارد، واقعاً باورنکردنی است.

2. از شهر تاریخی قدیمی تاکایاما دیدن کنید

مقاصد تاریخی همیشه فرصتی عالی برای لذت بردن از سفر ایجاد می‌کنند؛ زیرا می توانید در آن‌ها به سادگی در تاریخ قدم بزنید. شهر تاریخی قدیمی تاکایاما نیز یکی دیگر از تفریحات رایگان ژاپن است. شهر تاکایاما، زمانی یک شهر تجاری مرفه در کوه‌های استان گیفو بود. در سراسر ژاپن مکا‌ن‌های کمی مانند این شهر قدیمی حفظ شده از دوره ادو، وجود دارد.

گشت و گذار در شهر قدیمی تاکایاما با محیط روستایی و خانه‌های چوبی سنتی شگفت‌انگیز، یک لذت واقعی است و یک سنت هم هزینه ندارد. اگرچه گردش در کافه‌ها و آبجوسازی‌های شهر طبیعتاً هزینه‌ای دارد، اما بازدید از جاذبه‌هایی مانند موزه تاریخ و هنر تاکایاما و معبد هاچیمان رایگان است.

3. درباره سومو در موزه استادیوم ریوگوکو سومو بیاموزید

موزه سومو

یکی از جنبه‌های فرهنگ ژاپن که اکثر مردم حداقل کمی با آن آشنا هستند، ورزش سومو است. اما برای به‌دست آوردن اطلاعاتی جذاب از این شکل از کشتی، اگر از موزه سومو در داخل تالار سومو Ryogoku Kokugikan، که یکی از تفریحات رایگان ژاپن به شمار می‌رود بازدید کنید، واقعاً مفید است. ریوگوکو ناحیه‌ای از توکیو است که همه چیزهای سومو در آن اتفاق می‌افتد و جایی است که کشتی‌گیران غذا می‌خورند، تمرین می‌کنند و کشتی می‌گیرند.

با سفر به این موزه، می‌توانید تاریخچه این ورزش را بررسی کنید و یاد بگیرید که چگونه از یک آیین شینتو به یک ورزش رقابتی عظیم تبدیل شده است. نمایشگاه‌ها شامل هنرهایی است که مسابقات سومو و لوازمی از این ورزش را به تصویر می‌کشد، مانند کشو-ماواشی تشریفاتی، که توسط کشتی‌گیران قهرمان پوشیده می‌شد.

4. به گوزن‌ها در پارک نارا از نزدیک نزدیک شوید

ژاپن خیلی به خاطر داشتن حیات وحش شناخته شده نیست. با این حال، یکی از مواردی که در این کشور بسیار محبوب شده است، شانس دیدن گوزن‌هایی است که پارک نارا را خانه می‌نامند. درواقع بازدید از گوزن‌ها در پارک   نارا یکی دیگر از تفریحات رایگان ژاپن است که می‌توانید از آن لذت ببرید.

در شهر باستانی نارا، اولین پایتخت کشور، تقریباً 1200 آهو زندگی می‌کنند. با بازدید از پارک نارا، می‌توانید از مناظر نهایت لذت را ببرید، زیرا این حیوانات مهربان در اطراف شما پرسه می‌زنند.

نکته جالب در مورد بازدید از گوزن ها در پارک نارا این است که تنها زمانی ممکن است به پول نیاز داشته باشید که بخواهید کراکرهای مخصوصی را که پارک می‌فروشد به گوزن‌ها بدهید. بله، ورود به این پارک در انتهای شرقی شهر برای عموم آزاد است. پارک نارا علاوه بر نزدیک شدن به گوزن‌ها، خانه چندین موزه و معبد است. در میان آنها مناظر رایگان مانند باغ یوشیکین، دروازه ناندایمون و معبد نیگاتسو نیز دو وجود دارد.

5. اطراف خود را با Cosplay در Comiket احاطه کنید

عشق ژاپن به انیمه و بازی‌های فضایی معروف است و شانس تجربه یک کنوانسیون انیمه بازی‌های فضایی چیزی است که نباید از آن بگذرید. در حالی که معمولاً برای ورود به کنوانسیون‌ها نیاز به بلیط است، اما یکی از آن‌ها رایگان بوده و اتفاقاً یکی از بزرگترین کنوانسیون های هواداران در جهان است. Comiket در توکیو در ماه اوت و دسامبر بیش از 500000 بازدید کننده دارد.

در حالی که Comiket به بسیاری از جنبه‌های فرهنگ پاپ مدرن ژاپنی می‌پردازد، به‌ویژه از دوجینشی، کمیک‌های خود منتشر ژاپنی تجلیل می‌کند. Comiket به‌عنوان برشی جذاب از جامعه ژاپن، یک تجربه فرهنگی است که در هیچ معبدی نخواهید یافت.

6. معابد و توری‌های میاجیما را کاوش کنید

میاجما در ژاپن

شهر هیروشیما با چندین چیز مرتبط است، اما شاید زیباترین آن جزیره میاجیما باشد. چیزی که این جزیره را خاص می‌کند، فضای آرام آن و اینکه این خانه یکی از زیباترین مناظر ژاپن یعنی دروازه شناور توری است. این مکان نمادین که درست در کنار ساحل از معبد Itsukushima قرار دارد، در هنگام جزر و مد به نظر می‌رسد که بر فراز آب شناور است. خبر خوب این است که بازدید از معابد و توری‌های میاجما جزو تفریحات رایگان ژاپن به شمار می‌روند.

7. در شهر تفریحی شایان ستایش یوفوین، قدم بزنید

در سرتاسر ژاپن، می‌توان استراحتگاه‌های آبگرم بی‌شماری را پیدا کرد که در آنجا با نام انسن شناخته می‌شوند. اغلب این آبگرم‌ها با هم در شهرهای تفریحی یافت می‌شوند و معمولاً اصلی‌ترین کار در این شهرها گذراندن وقت در آنسن است. در شهر یوفوین در جزیره کیوشو در خارج از بپو، جایی که خود شهر، به خودی خود جذابیت خاصی دارد، چنین نیست.

ببینید، یوفوین بدون شک یک مکان زیبا است با خیابان‌های خریدش در زیر شبح حماسی کوه یوفو. شاید زیباترین بخش این مکان، روستای گل یوفوین باشد که به نظر می رسد برگرفته از افسانه هانسل و گرتل باشد. سپس نقطه زیبای کنار دریاچه کینرینکو است که در آنجا شهر شروع به ادغام با مناطق روستایی خود می‌کند.

تمام این مناظر دوست‌داشتنی است که یوفوین را به یک سفر یک روزه محبوب تبدیل می‌کند. یوفین با همه زیبایی‌هایش، یکی دیگر از تفریحات رایگان ژاپن است.

8. در معبد سنسوجی در آساکوسا روحیه بگیرید

دین، فرهنگ و تاریخ با معابد متعدد ژاپن ترکیب می‌شود که می‌تواند برای مسافران، زمانی که هزینه‌های ورودی آن‌ها بالا می‌رود، خسته‌کننده باشد. اما معبد آیاکوسا، یکی از تفریحات رایگان ژاپن به شمار می‌رود که می‌توانید از آن نهایت لذت را ببرید. این تنها یکی از دلایلی است که معبد سنسوجی را در ناحیه آساکوسا توکیو برای گردشگران عالی می‌کند. درواقع نه تنها بازدید از آن کاملا رایگان است، بلکه اتفاقاً قدیمی‌ترین معبد ژاپن و یکی از محبوب‌ترین آن است. اگر فقط برای یک معبد وقت دارید، این معبد همان است.

مجموعه معبد بودایی سنسوجی که در سال 645 ساخته شده که از چندین دروازه، بتکده و زیارتگاه تشکیل شده است. Sensoji تاریخ ملموس و بدون وقفه ای را ارائه می دهد که می توانید ببینید، بشنوید و احساس کنید.

9. در کارخانه آبجوی کرین یوکوهاما گشتی بزنید

تا به حال فکر کرده اید که آبجو چگونه درست می‌شود؟ خوب به نظر می‌رسد کارخانه آبجو Kirin در یوکوهاما برای دریافت پاسخ این سوال، مناسب باشد. به علاوه، ممکن است یکی از محبوب‌ترین کارهای رایگان برای انجام در ژاپن باشد.

Kirin، یکی از آبجوسازی‌های پیشرو در ژاپن، تورهای رایگان با راهنما را در کارخانه یوکوهاما ارائه می‌دهد، جایی که می‌توانید در مورد تاریخچه آبجو به سال 1907 و فرآیند تخمیر اطلاعات کسب کنید. شما همچنین فرصت نوشیدن را خواهید داشت، زیرا تور را با چشیدن رایگان نمونه‌های آبجو به پایان خواهید رساند.

10. از پیاده‌روی در پارک Ueno توکیو لذت ببرید

پارک Ueno

یکی از محبوب ترین راه‌ها برای کسانی که به دنبال تفریحات رایگان ژاپن هستند، گشت و گذار در پارک‌های این کشور است. پارک Ueno در قلب توکیو با حس اندازه و تاریخ خود، مکانی عالی برای انجام این کار است. این پارک که در ابتدا به معبدی گره خورده بود که بعداً ویران شد، در سال 1873 به تأسیس رسید. امروزه این پارک فقط مکانی عالی برای قدم زدن در اطراف و تماشای فضای محلی بین سفرهای خرید است.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید