بازدید از مونت سن میشل فرانسه

نکاتی که باید قبل از بازدید از مونت سن میشل فرانسه بدانید

بازدید از مونت سن میشل فرانسه یکی از آن کارهای واجبی است که باید در برنامه تور فرانسه خود بگنجانید. مونت سن میشل، به عنوان یکی از پربازدیدترین مکان‌های فرانسه، پذیرای حدود 2.5 میلیون مهمان در سال است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این جزیره تعداد زیادی بازدیدکننده دارد که مهم است برای لذت بردن از بازدیدتان، در برنامه‌ریزی سفر خود دانا باشید. در این مقاله از کاریز، به نکات مهمی اشاره شده که باید قبل از بازدید از مونت سن میشل فرانسه بدانید تا سفری آرام و به یاد ماندنی داشته باشید.

برای اقامت شبانه در مونت سن میشل فرانسه برنامه ریزی کنید

در حالی که می‌توان یک سفر یک روزه از پاریس به مونت سن میشل داشت، اما این سفر طولانی و طاقت فرسا است. به جای این کار برای بازدید از مونت سن میشل فرانسه، طوری برنامه‌ریزی کنید که حداقل یک شب را در این منطقه بگذرانید. مونت سن میشل در مرز مناطق بریتانی و نرماندی قرار دارد که هر دوی آنها شایسته اکتشاف هستند.

بازدید شبانه مونت سن میشل فرانسه

حتما این مورد را در نظر بگیرید که در رن، پایتخت بریتانی مستقر شوید. رن از پاریس 1.5 ساعت با قطار و با اتوبوس (یا ماشین کرایه ای) تا مونت سن میشل تقریباً یک ساعت فاصله دارد. گزینه دیگر سنت مالو است. این شهر ساحلی نیز یک ساعت با مونت سن میشل فاصله دارد و مکانی عالی برای گذراندن یک شب در کنار دریا است.

اطلاعات جزر و مد را برای بازدید به دست آورید

جزر و مد در مونت سن میشل فرانسه همیشه در حال تغییر است و دائماً در اطراف جزیره بالا و پایین می‌رود. هر دو سناریو (جزر و مد) مزایای خود را دارند. در طول جزر و مد، مونت سن میشل سورئال به نظر می‌رسد، گویی که در بالای آب و در نور مناسب، انعکاس آینه‌ای ایجاد می‌کند.

جزر و مد در بازدید از مونت سن میشل فرانسه به اندازه‌ای جالب است که کمون را با شن احاطه کرده و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که در اطراف آن قدم بزنند و از نقطه نظر متفاوتی آن را مشاهده کنند.

مونت سن میشل فرانسه، یک روستا شامل ساکنین است

مهم است که هنگام بازدید از مونت سن میشل فرانسه به خاطر داشته باشید که این جزیره یک مقصد توریستی ساخته شده نیست و خانه 44 نفر از جمله راهبانی است که در آن زندگی می‌کنند. حتی ممکن است به اندازه کافی خوش‌شانس باشید که صدای بسیار زیبای گروه کر آنها را هنگام ورود به جزیره بشنوید. به خانه آنها احترام بگذارید و از شهروندان به ویژه در مراسم مذهبی عکس نگیرید.

برای پیاده روی و بالا رفتن از پله ها برنامه ریزی کنید

صعود به کوه‌های مونت سن میشل فرانسه کمی سخت است. مسیر منتهی به قله شیب دار، باریک و سنگفرش شده است. همچنین تعداد زیادی پله وجود دارد که باید از آنها بالا بروید، مخصوصاً زمانی که به ابی می‌روید. حتما یک جفت کفش ‌روی خوب برای بازدید از مونت سن میشل فرانسه به همراه داشته باشید.

وعده های غذایی خود را در نظر بگیرید

غذاهای معروف مونت سن میشل فرانسه شامل املت و کرپ است. شناخته‌شده‌ترین رستوران در جزیره، La Mère Poulard از سال 1888 وجود داشته است و املت‌های کرکی آن بهترین املت‌های جهان هستند. اگر می‌خواهید این تجربه را داشته باشید، برای جلوگیری از انتظار طولانی، آماده باشید که حداقل 28 یورو برای یک املت سنتی هزینه کنید و از قبل میز را رزرو کنید.

در کنار باروها قدم بزنید

قدم زدن در مونت سن میشل

برای دیدن مناظر لذت بخش ساحل در بازدید از مونت سن میشل فرانسه، از Porte Échauguette که در سمت چپ دروازه ورودی اصلی قرار دارد، دیدن کنید و در امتداد باروهای ابی قدم بزنید. حتماً به Terrasse de l’Ouest بروید که چشم‌اندازی خیره‌کننده از خلیج را ارائه می‌دهد.

تعدادی مکان در جزیره وجود دارد که ارزش بازدید دارند

ورود و بازدید از مونت سن میشل فرانسه رایگان است و می‌توانید روز خود را صرف تماشای روستا و مناظر اطراف آن کنید. با این حال، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن دراین جزیره وجود دارد، از جمله موزه‌ها، کلیساها و البته ابی تماشایی که در بالای آن قرار دارد.

هزینه ورودی کمی برای ابی (10 یورو) وجود دارد و ارزش آن را دارد که این بنای تاریخی را کاوش کنید. در خیابان Grande Rue در مسیر رسیدن به ابی، به کلیسای محلی سنت پیر توجه کنید که توسط یک قبرستان احاطه شده و مجسمه نقره‌ای را در خود جای داده است.

از جزیره سوغاتی بخرید

مونت سن میشل فرانسه به خاطر کوکی‌های کره‌ای‌اش که یک سوغاتی عالی (و خوشمزه) است از گذشته تا کنون مورد تمجید و تجلیل واقع می‌شود. آن‌ها در سراسر جزیره برای فروش وجود دارند، اما تقریباً در هر فروشگاه مواد غذایی دیگر در فرانسه نیز با کسری از قیمت می‌توان آنها را یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید