بهترین تفریحات نرماندی فرانسه

بهترین تفریحات نرماندی فرانسه

بهترین تفریحات نرماندی فرانسه را با مطالعه این مقاله از کاریز کشف خواهید کرد. نرماندی یک منطقه بسیار جذاب در شمال پاریس است. این مکان هم منطقه‌ای روستایی و هم ساحلی است که به دلیل تولید پنیرهای عالی، سیب و غذاهای دریایی مانند گوش‌ماهی و شاه‌ماهی، بسیار معروف است.

نرماندی همچنین مملو از میراث‌های تاریخی مهم است. مونت سن میشل در نرماندی، برای مدت طولانی در زمان اختلاف فرانسه و انگلیس، میزبان بسیاری از شهرهای قرون وسطایی و یکی از نمادین‌ترین نقاط دیدنی فرانسه است. برای لذت بردن از لحظه به لحظه تور فرانسه، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره بهترین تفریحات نرماندی فرانسه بدانید به شما بگوییم.

1.کاوش در مونت سن میشل

یکی از بهترین تفریحات نرماندی فرانسه که نباید در تور پاریس لذت تجربه آن را از دست دهید، بازدید از مونت سن میشل است. مونت سنت میشل، یکی از نمادین‌ترین مناظر فرانسه است. این دهکده قرون وسطایی که در دهانه رودخانه کوسنون در نزدیکی آورانچس قرار دارد، بر بالای صخره‌ای عظیم ساخته شده است.

مونت سن میسل فرانسه

مونت سن میشل به عنوان یک میراث جهانی یونسکو ثبت شده و با بازدید آن انگار به گذشته سفر کرده اید. صومعه مونت سن میشل و کلیسای نوتردام سو تره تنها دو مکان از جاذبه‌های فوق‌العاده‌ای هستند که باید در نرماندی ببینید. از نظر رستوران و غذاهای محلی فرانسه نیز کرپری‌ها، رستوران‌های آرد گندم و همچنین رستوران معروف جهانی Omelette de la Mère Poulard (رستورانی که به ارائه بهترین املت در جهان مشهور است، اما یکی از گران‌ترین املت‌ها در جهان را ارائه می‌دهد) را در این مکان خواهید یافت.

2.قدم زدن اطراف صخره‌های Étretat

Étretat شهر کوچکی است که در ساحل Pays de Caux در 30 کیلومتری شمال‌شرقی لو هاور واقع شده و یکی از بهترین تفریحات نرماندی فرانسه به شمار می‌رود. این شهر به خاطر صخره‌های سفید گچی بلندش که ارتفاع آن تا 90 متر بالای دریا می‌رسد، مشهور است. سه طاق صخره‌ای این نیز مکان بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

3.بازدید از موزه‌ها و یادبودهای اختصاصی جنگ جهانی دوم

موزه‌ها و یادبودهای اختصاصی جنگ جهانی دوم فرانسه

در 6 ژوئن 1944 نیزوهای نظامی نرماندی، نبرد حیاتی را برای نجات فرانسه و اروپا از دست نازی‌ها آغاز کردند. این عملیات نظامی تاریخی، اولین نبرد در نوع خود و در چنین مقیاسی بود که یادبودها، بناهای تاریخی، موزه‌ها و گورستان‌های زیادی را به جا گذاشته است. بسیاری از مردم برای ادای احترام به کسانی که جان خود را فدا کردند به این موزه‌ها ‌آیند. از گورستان و یادبود آمریکایی بسیار متحرک نرماندی در نزدیکی ساحل اوماها گرفته تا موزه آموزنده D-Day در Arromanche، مکان‌های زیادی در امتداد ساحل نرماندی به این رویدادهای غم انگیز اختصاص داده شده است.

4. کشف شهر قدیمی روئن

بازدید از شهر قدیمی روئن یکی دیگر از بهترین تفریحات نرماندی فرانسه است. گوشه و کنار شهر قدیمی روئن را که دارای برخی بناهای باشکوه است و قدمت آن به قرن سیزدهم بازمی‌گردد، کاوش کنید. از کلیسای نوتردام تا Grand Horloge و از کلیسای Sainte-Jeanne-d’Arc تا Saint-Ouen Abbey، در خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده باریک که با خانه‌های چوبی به خوبی حفظ شده‌اند، لذت ببرید.

برای خوردن غذا نیز، به Vieux-Marché (بازار قدیمی) بروید، یک میدان شهری که دارای رستوران‌های مناسب با هر بودجه‌ای است (از جمله رستوران عالی Un Grain De که غذاهای تهیه شده از محصولات محلی را سرو می‌کند).

5.پرسه در شهر قدیمی هونفلور

 

شهر قدیمی هونفلور که در ابتدا توسط واشهر قدیمی هونفلوریکینگ‌ها تأسیس شد و در اطراف Vieux Bassin (حوضه قدیمی) قرار داشت، بازسازی‌های زیادی را پشت‌سر گذاشت، اما روح تاریخی خود را با ساختمان‌هایی از قرن شانزدهم به بعد حفظ کرد.

بناهایی که نباید در حین قدم زدن در مسیرهای باریک سنگفرش شده اسکله قدیمی هانفلور از دست بدهید عبارتند از لیوتنانس، کلیسای سنت کاترین و نمک آتیک. در مورد خوردن غذا نیز دو مکان محبوب در شهر قدیمی عبارتند از Le Perroquet Vert تا L’Écailleur. این بندر بسیار زیبا دارای مجموعه‌ای از رستوران‌های دریایی عالی است که درست در اسکله های Old Basin واقع شده‌اند.

6.بازدید از موزه ملیله بایو

ملیله بایو که در قرن یازدهم روی کتانی گلدوزی شده بود، 69 متر طول و 50 سانتی متر ارتفاع دارد و داستان فتح انگلستان توسط دبلیو ایلیام فاتح، دوک نرماندی، در سال 1066 را به تصویر می‌کشد. ملیله بایو که توسط یونسکو به عنوان “حافظه جهان” فهرست شده، مهمترین نقطه برجسته این موزه است که 2 شعبه دیگر در بایو دارد: موزه یادبود نبرد نرماندی و MAHB که سفری در تاریخ هنر اروپا ارائه می‌دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید