منطقه خرید گینزا در ژاپن

منطقه خرید گینزا در ژاپن – لوکس‌ترین مرکز خرید توکیو

منطقه خرید گینزا در ژاپن در محل یک ضرابخانه سکه نقره‌ای ساخته شده که قدمت آن به دوران ادو (1603-1868) برمی‌گردد. این منطقه خرید فوق العاده در ژاپن، غرق در تاریخ با فضایی مملو از ظرافت است. خیابان اصلی آن برخی از بهترین فروشگاه‌های توکیو را در خود جای‌داده است. خیابان‌های پشتی گینزا، ماجراجویی در بوتیک‌های خرید و رستوران‌های کوچک را برای توریست‌ها فراهم می‌کند.

اگر در تور ژاپن شرکت کرده اید، بازدید از این منطقه را هرگز از دست ندهید. نکته قابل‌توجه در رابطه با گینزا این است که به جای این که بر شهرت خود تکیه کند، دائماً با زمان تکامل می‌یابد و مدرنیته فرهنگی، انرژی و جذابیت توکیوی قدیمی را ارائه می‌دهد. تا انتهای این مطلب با آژانس کاریز همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره منطقه خرید گینزا در ژاپن بدانید به شما بگوییم.

گینزا، منحصر به فردترین منطقه خرید در ژاپن

گینزا نام ناحیه‌ای در مرکز توکیو است. این منطقه، یک منطقه خرید پر جنب و جوش با فروشگاه‌های بزرگ و چندین برند معروف است. نام «گینزا» از نام سازمان‌هایی نشأت می‌گیرد که سکه‌های نقره تأسیس شده توسط شوگونات ادو (1603-1868) را خریداری و کنترل می‌کردند. در آن زمان، سازمان‌هایی که با تجارت و صنایع خاصی سروکار داشتند، «زا» یا اصناف تجاری نامیده می‌شدند. دفتر و ریخته‌گری سکه نقره سازمانی به نام گینزا زمانی در منطقه نیکوم این محله قرار داشت.

این منطقه از توکیو در حال حاضر به عنوان یک منطقه تجاری و خرید پر رونق شناخته می‌شود. امکانات فرهنگی مانند تئاتر کابوکیزا در گینزا قرار دارد و آن را به مقصدی جذاب برای مسافران تبدیل کرده است.

چگونه به منطقه خرید گینزا برویم؟

چگونه به منطقه خرید گینزا برویم؟

شما می‌توانید توسط خط Ginza، خط Marunouchi و Hibiya در مترو توکیو به ایستگاه Ginza و در نهایت به منطقه خرید گینزا در ژاپن بروید. ایستگاه Ginza-Itchome در خط Yurakucho و Higashi-Ginza در خط Hibiya و Toei Asakusa نیز شما را به نزدیکی این منطقه می‌رسانند. از ایستگاه JR Yurakucho پنج دقیقه و از ایستگاه توکیو حدود 15 دقیقه به منطقه Ginza می‌رسید. دیگر راه‌های دسترسی به این منطقه خرید عبارتند از:

  • از فرودگاه هاندا: 35 دقیقه با اتوبوس لیموزین یا 50 دقیقه با قطار؛
  • از فرودگاه ناریتا: دو ساعت با اتوبوس لیموزین یا یک ساعت و 35 دقیقه با قطار؛
  • از شینجوکو: 16 دقیقه با خط Marunouchi مترو توکیو تا ایستگاه Ginza؛
  • از توکیو: 3 دقیقه با خط مارونوشی متروی توکیو تا ایستگاه گینزا.

آنچه باید درباره منطقه خرید گینزا در ژاپن بدانید

چشم‌انداز فروشگاه‌های بزرگ منطقه خرید گینزا در ژاپن، در سال‌های اخیر با ظهور Ginza Six، مجموعه‌ای رو به رشد از خانه‌های مد و رستوران‌هایی که به مصرف کنندگان جهانی غذا می‌دهد و Tokyu Plaza Ginza، دستخوش تغییرات چهره‌ای انرژی‌زا شده است. کسب و کارهای ژاپنی نیز در حال پیوستن به این توسعه هستند و منابع قابل‌توجه خود را در خرید و رستوران‌های مجلل در این منطقه خرید، صرف می‌کنند. فراموش نکنید که غذاهای لذیذ گینزا و رستوران‌های ستاره‌دار میشلین را نیز در این منطقه خرید، امتحان کنید. گزینه‌های متعددی برای غذاهای لذیذ در گینزا وجود دارد که مدت هاست نمادی از غذاخوری‌های لوکس بوده است.

نکته قابل‌توجه دیگر در رابطه با منطقه خرید گینزا در ژاپن این است که این منطقه به‌عنوان یک مرکز شناخته‌شده، برای قرن‌ها صحنه هنری پر جنب و جوش را پرورش داده است. این منطقه میزبان رویدادهای متعدد از جمله هنر نمایش سنتی ژاپنی کابوکی – کابوکیزا است و گالری و فروشگاه آن فرصتی برای کاوش عمیق‌تر در هنر ارائه می‌دهد. در ادامه با برخی از مهم‌ترین بخش‌های این منطقه خرید آشنا خواهید شد:

معرفی بخش‌های مهم منطقه خرید گینزا

معرفی بخش‌های مهم منطقه خرید گینزا

خیابان اصلی گینزا در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات ملی، به بهشت عابر پیاده تبدیل می‌شود، زیرا تردد پیاده در روزهای هفته در خیابان اصلی ممنوع است. خرید بدون ترافیک و تماشای مردم از روی میزهای زیر چترهای آفتابی در خیابان راهی ایده آل برای گذراندن ساعات آخر هفته (از صبح تا شش بعد از ظهر از آوریل تا سپتامبر و از صبح تا پنج بعد از ظهر از اکتبر تا مارس) است. درادامه با برخی از مهم‌ترین بخش‌های منطقه خرید گینزا در ژاپن آشنا خواهید شد:

1. مرکز خرید گینزا چو دوری

مرکز خرید چوو دوری، نقطه شروع خیابان اصلی گینزا است که از هاچوم و ایچوم می‌گذرد. این مرکز خرید در منطقه خرید گینزا در ژاپن که در ردیف فروشگاه‌های بزرگ ژاپنی مانند Matsuya و Mitsukoshi، همراه با سایر برندهای معروف قرار دارد، هر یکشنبه و تعطیلات باز می‌شود و همیشه پر از بازدیدکنندگان است.

2.مرکز خرید GINZA SIX

GINZA SIX بزرگترین مرکز تجاری منطقه خرید گینزا در ژاپن است. در مرکز خرید می‌توانید با محصولات معروف از سراسر ژاپن و همچنین آثار هنری هنرمندان برجسته ژاپنی روبرو شوید و از آنها قدردانی کنید.

مرکز خرید GINZA SIX

این مرکز خرید یک پشت بام فضایی دارد که به باغ تبدیل شده است. هنگامی که آسمان صاف است می توان کوه فوجی، توکیو اسکای تری، برج توکیو و دیگر مناظر را از این مرکز خرید مشاهده کرد. اگر از قدم زدن در اطراف شهر خسته شده اید، از گینزا سیکس دیدن کنید.

Tsujiri، یک مغازه چای فروشی معروف کیوتو نیز شعبه‌ای در GINZA SIX دارد. این فروشگاه محبوب جایی است که دوستداران ماچا باید حداقل یک بار آن را امتحان کنند.

3. فروشگاه گینزا میتسوکوشی

Ginza Mitsukoshi یک فروشگاه بزرگ با بیش از 80 سال سابقه در منطقه خرید گینزا در ژاپن است. این فروشگاه از طبقه چهارم زیرزمین تا طبقه دوازدهم امتداد دارد و اقلام بسیار متنوعی از پوشاک زنانه و مردانه گرفته تا زیورآلات و محصولات معروف از سراسر کشور را حمل می‌کند.

4. فروشگاه گینزا واکو

فروشگاه Ginza Waco

Ginza Wako یک فروشگاه بزرگ واقع در منطقه خرید گینزا در ژاپن است که انواع پوشاک زنانه و مردانه و همچنین جواهرات را به فروش می‌رساند. این ساختمان به دلیل نمای بیرونی مشخص که ساعت SEIKO در آن نصب شده است، یک نقطه در عطف گینزا به شمار می‌رود.

5. فروشگاه ماتسویا گینزا

ماتسویا گینزا بیش از 90 سال سابقه دارد و یک فروشگاه بزرگ مشابه گینزا میتسوکوشی است. هر سال در طول tsuyu یا فصل بارانی، نمایشگاه 100 Umbrella Fair برگزار می‌شود که در آن صدها چتر در سالن مرکزی سالن از طبقه اول تا هفتم به نمایش گذاشته می‌شود. از زمان افتتاح فروشگاه در سال 1925، این رویداد یک نمایش بسیار خاص بوده است.

6. مرکز تجاری توکیو پلازا گینزا

مرکز خرید Tokyo Plaza Ginza

توکیو پلازا گینزا بزرگترین مرکز تجاری منطقه خرید گینزا در ژاپن است که در بهار 2016 افتتاح شد. چندین فروشگاه با مجموعه‌ای از محصولات ساخت ژاپن شعبه‌هایی در این مرکز خرید افتتاح کرده اند که دارای خدمات عالی برای گردشگران نیز هستند.

7. فروشگاه لوازم‌التحریر جی ایتویا

فروشگاه لوازم‌التحریر Ginza’s Itoya به تازگی به عنوان شعبه‌ای به نام جی ایتویا در خیابان گینزا در سال 2015 افتتاح شد. در فروشگاه می‌توانید انواع لوازم‌التحریر، لوازم هنری و لوازم داخلی را خریداری کنید.

این فروشگاه دارای مجموعه‌ای از لوازم‌التحریر تخصصی مانند کاغذ کاردستی، مجموعه پاکت‌ها و همچنین اقلامی است که می‌توانید در طول سفر از آنها استفاده کنید. جی ایتویا برای مسافران نیز می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

8. پارک اسباب‌بازی Hakuhinkan

پارک اسباب‌بازی Hakuhinkan یک فروشگاه اسباب‌بازی است که در منطقه خرید گینزا در ژاپن واقع شده است. طبقات اسباب‌بازی از طبقه اول تا طبقه چهارم امتداد دارند و اسباب‌بازی‌هایی را برای طیف وسیعی از سنین از عروسک‌هایی مانند Licca گرفته تا عروسک‌های مخمل، بازی‌های کامپیوتری و کالاهای جادویی به فروش می‌رسانند.

این فروشگاه همچنین کالاهای منحصر به فردی مانند غذاهای ژاپنی و آب نبات‌های عالی و محلی را به فروش می‌رساند؛ بنابراین می‌توانید فقط با قدم زدن در طبقات، خود را سرگرم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید