مجله گردشگری کاریز

بهترین زمان سفر به اسپانیا

بهترین زمان سفر به اسپانیا

بهترین زمان سفر به اسپانیا، در اواخر بهار، از آوریل (فروردین) تا مه (اردیبهشت) یا اوایل پاییز، از سپتامبر(شهریور) تا نوامبر (آبان) است. در این زمان‌ها آب و هوای اسپانیا دلپذیر، جمعیت کمتر و اقامتگاه‌ها مقرون‌به‌صرفه هستند؛ بنابراین بهتر است تور اسپانیا را در این فصول برای سفر انتخاب کنید.

اما واضح است که بهترین زمان سفر به اسپانیا به اولویت‌های شما مربوط می‌شود؛ بنابراین در این مقاله از مجله گردشگری کاریز، ما تمام عواملی را که به شما در تصمیم‌گیری در مورد زمان بازدید از اسپانیا کمک می‌کند، پرداخته‌ایم.

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا چه زمانی است؟

اگر به دنبال آب و هوای گرم و سفری کم‌هزینه به اسپانیا هستید، از سپتامبر تا نوامبر (پاییز) یا آوریل تا مه (پاییز) از اسپانیا دیدن کنید. در این ماه‌ها هوای گرم، ازدحام کمتر و کاهش قیمت برای بازدیدکنندگان به خوبی فراهم می‌شود. عموماً این فصول به‌عنوان بهترین زمان برای سفر به اسپانیا شناخته می‌شوند.

با این اوصاف، دلایل وسوسه‌انگیز زیادی برای سفر به اسپانیا در این فصول وجود دارد. اما همه چیز بستگی به این دارد که در سفر به اسپانیا به دنبال چه چیزی هستید و به کجا در اسپانیا می‌روید. بیایید در ادامه برخی از گزینه‌های مورد نظر توریست‌ها را با هم بررسی کنیم.

بهترین زمان سفر به اسپانیا در روزهای گرم

آیا اولویت اصلی شما سفر به اسپانیا در هوای گرم و آفتابی است؟ اگر چنین است، بهترین زمان سفر به اسپانیا از جولای (تیر) تا سپتامبر (شهریور) است. در این ماه‌ها هوا هر روز گرم و آفتابی است. از تیر تا شهریور زمان ایده آلی برای فعالیت‌ها و تفریحات خارج از منزل و جذب مقداری ویتامین در اسپانیا به شمار می‌رود.

فقط به خاطر داشته باشید که این در اواسط این فصل، جمعیت زیاد و قیمت‌ها بالاتر خواهد بود. اما دلیل خوبی برای سفر به این کشور در این تایم طلایی وجود دارد؛ اسپانیا در این بازه زمانی بسیار زیباست.

بهترین زمان سفر به اسپانیا به‌صورت مقرون‌به‌صرفه

بهترین زمان سفر به اسپانیا به‌صورت مقرون‌به‌صرفه

برای مسافرانی که دوست دارند مقرون‌به‌صرفه سفر کنند، بهترین زمان سفر به اسپانیا ماه‌های زمستان از ژانویه (دی) تا مارس (اسفند) است. مسافران در اواسط فصل زمستان با دمای سردتر و آب و هوای غیرقابل پیش بینی بیشتری مواجه خواهند شد. با این حال، در این زمان تعداد گردشگران بسیار کمتری نیز در این کشور وجود دارد و توریست‌ها می‌توانند لذت بیشتری از سفرشان ببرید.

بهترین زمان سفر به اسپانیا برای بازدید از ساحل‌ها

اسپانیا خانه برخی از جذاب‌ترین و بکرترین سواحل اروپا را شامل می‌شود. بهترین زمان سفر به اسپانیا برای کشف سواحل زیبای اسپانیا در ماه‌های تابستان است. هر زمانی بین ژوئن (تیر) و آگوست (شهریور) بهترین زمان برای غرق شدن در لذت خورشید در ساحل و قدم زدن در امواج با طراوت است.

👉 نکته: فراموش نکنید که تابستان فصل اوج بیشتر مناطق اسپانیا است و قطعاً شلوغ‌تر از بقیه سال خواهد بود.

بهترین زمان سفر به اسپانیا برای خانواده‌ها

بهترین زمان سفر به اسپانیا برای خانواده‌ها در فصول بهار و پاییز است. بیشتر مناطق اسپانیا در تابستان بسیار گرم است، ناگفته نماند که این فصل مهمانی های زیادی را به خود جذب می‌کند. برای داشتن راحت‌ترین سفر به اسپانیا با خانواده خود، فصلی را انتخاب کنید که در آن آب و هوا بهتر باشد و مجبور نباشید از مهمانی های جنجالی طفره بروید.

به عنوان مثال، بارسلونا در طول تابستان به یک آهنربای مهمانی تبدیل می‌شود. البته، هنوز هم ممکن است یک خانواده در این مدت با بازدید از جاذبه‌های متعدد یا سفرهای باورنکردنی یک روزه از از بارسلون لذت ببرند.

بهترین زمان سفر به اسپانیا برای جشنواره‌ها و مهمانی ها

بهترین زمان سفر به اسپانیا برای جشنواره‌ها و مهمانی ها

تابستان از ژوئن (تیر) تا آگوست(شهریور) بهترین زمان برای بازدید از اسپانیا برای مهمانی ها، جشنواره‌های موسیقی و رویدادهای دیگر مانند این است. در این فصل فعالیت‌های مختلفی در سراسر اسپانیا انجام می‌شود و بسیاری از آنها شامل یک مهمانی عالی و هیجان‌انگیز است. با این حال، این فصل به عنوان گران‌ترین زمان برای بازدید از اسپانیا به شمار می‌رود.

بهترین زمان سفر به اسپانیا بر اساس فصول

در این بخش قصد داریم تا به طور واضح‌تر شما را با بهترین زمان سفر به اسپانیا بر اساس فصول سال، آشنا کنیم:

1.بهار (مارس – ژوئن)

بهار یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به اسپانیا با میانگین دمای حدود 80 تا 83 درجه (بسته به منطقه) است. این فصل زمانی است که هوا متعادل می‌شود و کشور واقعاً دوباره شکوفا و زیبا می‌شود. با این حال، بهار یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین فصل‌ها برای سفر به اسپانیاست. تعطیلات و فستیوال‌های معروف زیادی در این زمان برگزار می‌شوند.

2.تابستان (ژوئن – سپتامبر)

بهترین زمان سفر به اسپانیا به‌صورت مقرون‌به‌صرفه

فصل تابستان از ژوئن تا سپتامبر محبوب‌ترین زمان برای بازدید از اسپانیا است. اسپانیا به طور کلی کشوری نسبتاً آفتابی است، اما به ویژه در تابستان هوای تقریباً ثابتی دارد. اسپانیا در تابستان میانگین دمایی در حدود 86 درجه فارنهایت دارد.

همچنین این فصل شلوغ‌ترین فصل در اسپانیا است؛ بنابراین حتماً برنامه سفر خود به اسپانیا را از قبل مشخص کنید. در این زمان افراد زیادی به این کشور سفر می‌کنند و یافتن اقامتگاه‌های مقرون به صرفه دشوارتر است. به همین دلیل است که اگر قصد دارید در تابستان به اسپانیا سفر کنید، بسیار مهم است که از قبل برنامه‌ریزی کنید.

3.پاییز(سپتامبر – دسامبر)

سپتامبر تا دسامبر فصل بارانی اسپانیا با میانگین دمای حدود 70 درجه فارنهایت است. در طول این مدت، این کشور با سطوح مختلف طوفان‌های پراکنده مواجه می‌شود. شدت این طوفان‌ها به منطقه بستگی دارد، اما مناطق شمالی اسپانیا تمایل به بارش بیشتری دارند.

4.زمستان (دسامبر – مارس)

زمستان‌ها در اسپانیا هوای خنک را به همراه دارد، اما دمای هوا همچنان بین 55 تا 65 درجه فارنهایت است. در مناطق خاصی از اسپانیا، می‌توانید از ورزش‌های زمستانی و فعالیت‌های برفی لذت ببرید. با این حال، بیشتر مناطق کشور نسبتاً گرم است. زمستان یک فصل عالی برای بازدید از مسافرانی است که مایل به سفر مقرون به صرفه هستند؛ زیرا در فصل زمستان قیمت ها کاهش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *