مجله گردشگری کاریز

بهترین شهربازی‌های اسپانیا

بهترین شهربازی‌های اسپانیا

بهترین شهربازی‌های اسپانیا را با مطالعه این مطلب از مجله گردشگری کاریز، کشف خواهید کرد. اسپانیا نه‌تنها با فرهنگ و تاریخ غنی خود، بلکه با سرگرمی‌های متنوع و هیجان‌انگیز فراوانی از توریست‌ها استقبال می‌کند. پارک‌های موضوعی، پارک‌های تفریحی و پارک‌های آبی زیادی در این کشور وجود دارد که نباید بازدید از آن‌ها را در تور اسپانیا از دست دهید.

بیشتر پارک های موضوعی در اسپانیا دارای مکان‌ها و جاذبه‌های عالی و شگفت‌انگیز هستند! آن‌ها در نزدیکی محبوب‌ترین استراحتگاه‌های ساحلی در کشور واقع شده‌اند؛ بنابراین می‌توانید تعطیلات خود در کنار ساحل و دریا را با بازدید از یکی از پارک‌های تفریحی وشهربازی‌ها برای سفری عالی به جنوب اروپا ترکیب کنید.

قطعا شما هم هنگام سفر به اسپانیا به همراه خانواده، می‌خواهید مطمئن شوید که به فرزندانتان نیز به اندازه کافی خوش می‌گذرد. اگر این خواسته شما هم هست تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره بهترین شهربازی‌های اسپانیا بدانید، به شما بگوییم.

1. پارک وارنر سن مارتین د لا وگا، مادرید

پارک وارنر سن مارتین د لا وگا، مادرید

اگر در مادرید می‌مانید، فرزندانتان را به دیدن شخصیت‌های مورد علاقه‌شان مانند سوپرمن، بتمن یا باگز بانی در پارک وارنر ببرید. این پارک که در سن مارتین د لا وگا واقع شده، جاذبه‌های منحصر به فرد و طیف وسیعی از نمایش‌ها را ارائه می‌دهد. پارک وارنر به‌عنوان یکی از بهترین شهربازی‌های اسپانیا و اروپا نام‌گذاری شده است. جالب است بدانید پارک وارنر در مادرید یکی از مرتفع‌ترین وسایل سواری در جهان یعنی Venganza del Enigma را در خود جای داده است. کالسکه‌های آن به ارتفاع 100 متر می‌رسند و با سرعت 80 کیلومتر در ساعت فرود می‌آیند.

همچنین تعداد زیادی ترن هوایی و 5 منطقه موضوعی به سبک فیلم‌های اسطوره‌ای هالیوود تولید‌شده توسط برادران وارنر را در این پارک خواهید یافت که عبارتند از: بلوار هالیوود، قلمرو غرب قدیمی، دنیای فوق‌العاده قهرمانان دی سی، استودیو برادران وارنر.

2. پارک پورت آونتورا، کوستا دورادا

پارک پورت آونتورا سومین پارک موضوعی بزرگ در اروپا  و یکی دیگر از بهترین شهربازی‌های اسپانیا است. این پارک 6 منطقه مضمونی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به کودک درون خود اجازه دهید تا در ماجراهای مدیترانه، پلینزی، چینی، مکزیکی، غرب دور و سسامو رها شود.

هر منطقه در پارک، نمایش‌ها و جاذبه‌های مربوط به خود را دارد، از جمله ترن هوایی “دراگون خان”، با یکی از بلندترین حلقه‌هایی که تا کنون ایجاد شده است. اگر به دنبال هیجان هستید، از “Furius Baco” دیدن کنید، یک ترن هوایی که تنها در 3.5 ثانیه به سرعت 135 کیلومتر در ساعت می‌رسد که آن را به سریع‌ترین ترن در اروپا تبدیل کرده است.

3. پارک دینوپلیس تروئل

پارک دینوپلیس تروئل

این پارک، واقع در تروئل یکی دیگر از بهترین شهربازی‌های اسپانیا است که علم و اوقات فراغت را با کشف دنیای هیجان‌انگیز دایناسورها ترکیب می‌کند. گشت و گذار در این پارک شما را به آغاز زندگی روی زمین می‌برد، جایی که به نظر می‌رسد موجودات منقرض‌شده دوباره زنده می‌شوند. در این پارک شما مدل‌های ساخته شده با ابعاد واقعی را خواهید دید و با برخی از باورنکردنی‌ترین موجوداتی که در زمین زندگی کرده‌اند آشنا می‌شوید.

اگر فسیل دوست دارید خوش‌شانس هستید، موزه‌ای در پارک قرار دارد که بسیار دیدنی است و امکانات آن شامل سینمای سه بعدی، شبیه ساز مجازی 4 بعدی، تورهای موضوعی و پیاده روی در سیر تکاملی هوموساپین می‌شود. نمایش تی رکس را از دست ندهید، فرزندان شما از تماشای زنده شدن دایناسورها لذت خواهند برد. تورهای موضوعی بیشتری هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان در این پارک وجود دارد.

4. پارک سیام پارک، تنریف

سیام پارک در تنریف یکی دیگر از بهترین شهربازی‌های اسپانیا است. اگر تصمیم دارید تعطیلات خود را با کودکان در شهر تنریف بگذرانید، آنها را به یکی از بهترین پارک های آبی اسپانیا، یعنی پارک سیام ببرید. این پارک دارای معماری الهام گرفته از سبک تایلندی است که پوشش گیاهی سرسبز و همچنین رودخانه‌ها و آبشارهای مصنوعی را به نمایش می‌گذارد. شهر گمشده جاذبه‌ای است که بزرگسالان نیز از آن استقبال خواهند کرد. سیام پارک 29 سرسره دارد که یکی از آن‌ها فقط برای ترسناک‌ترین سرسره‌ها مناسب است، با یک سقوط تقریبا عمودی که با سرعت زیاد از میان آکواریوم کوسه‌ها می‌گذرد.

5. پارک لورو، تنریف

پارک لورو، تنریف

یکی دیگر از پارک‌های معروف جهان و بهترین شهربازی‌های اسپانیا که ارزش دیدن دارد، پارک لورو است. این پارک در دره لا اوروتاوا، بهشت طبیعی که گونه‌های جانوری بسیاری در آن زندگی می‌کنند، قرار دارد. در این پارک بگردید و “قطب جنوب” را در Planet Penguin کوه یخی با بیش از 200 پنگوئن کشف کنید. اورکاها را در “Orca Ocean” ببینید و دلفین‌ها را در حال انجام حرکات آکروباتیک، در میان بسیاری از فعالیت‌های دیگر تماشا کنید.

6. پارک تفریحی تیبیدابو، بارسلون

شهربازی Tibidabo در شهر بارسلونا یکی دیگر از بهترین شهربازی‌های اسپانیا است که بیش از 500 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و برخی از تماشایی‌ترین مناظر شهر را به نمایش می‌گذارد. محلی که در بالای پارک طبیعی کولسرولا قرار دارد که آن را “کوه جادویی” می‌نامند به‌عنوان نماد بارسلون شناخته می‌شود. این پارک اکنون بیش از 100 سال قدمت دارد که آن را به سومین پارک تفریحی قدیمی اروپا تبدیل می‌کند. روی چرخ و فلک رنگارنگ  این پارک سوار شوید تا از مناظر باورنکردنی شهر، دریا و اطراف آن لذت ببرید.

7. پارک مجیکا، سویل

یک سفر یک‌روزه به مجیکا به‌عنوان یکی از بهترین شهربازی‌های اسپانیا بسیار ایده آل است. این شهربازی جاذبه‌های فراوانی دارد که برای تمامی سنین مناسب است. ترن هوایی جگوار دارای پنج وارونگی و پیچش مارپیچ در انتهای آن است که به‌عنوان بزرگترین ترن هوایی در مجیکا به شمار می‌رود،؛ با این ترن، سقوط از ارتفاع 32 متری با حداکثر سرعت 85 کیلومتر در ساعت را تجربه خواهید کرد.

8. پارک تابرناس مینی هالیوود، آلمریا

این پارک موضوعی در آلمریا و در صحرای اروپا واقع شده و یکی دیگر از بهترین شهربازی‌های اسپانیا است. تابرناس، به طور منظم سناریوهای وسترن را ارائه می‌دهد؛ زیرا زمانی این مکان یک مکان فیلم‌برداری معروف هالیوود بود. بازیگرانی مانند کلینت ایستوود و بریژت باردو در این مکان فیلمبرداری داشته‌اند. این پارک تفریحی منحصر به فرد در اسپانیا، چشم اندازی مرموز، بازدید از شهر غربی، ذخیره گاه جانورشناسی و منطقه آبی را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *