مجله گردشگری کاریز

مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان

جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان

مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان، یکی از آن مواردی است که خانواده‌ها قبل از سفر به ژاپن به دنبال کشف آن هستند. در این مطلب از مجله گردشگری کاریز قرار است به طور کامل به توضیح این مسئله بپردازیم. به طور کلی خوب است که برای فرزندانمان در سفر برنامه‌ریزی کنیم؛ زیرا آنها در حین تفریح یاد می‌گیرند، به‌خصوص وقتی به مکان‌هایی مانند پارک‌های تفریحی آموزشی، آکواریوم‌ها، موزه‌ها و باغ‌وحش‌ها بروند. در این مقاله قرار است مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان را با شما به اشتراک بگذاریم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب از کاریز با ما همراه باشد.

1. دیزنی لند توکیو

دیزنی لند توکیو

دیزنی لند توکیو یکی از مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان و یک پارک موضوعی بین‌المللی معروف است. دیزنی لند توکیو یکی از شناخته‌شده‌ترین مکان‌هایی است که می‌توانید کودکان خود را به آن‌جا ببرید. البته بازدید از این پارک برای همه سنین مناسب و مهیج است. هر کسی می‌تواند از سواری‌ها و مغازه‌های شگفت‌انگیز و جادویی دیزنی لند ژاپن لذت ببرد.

همچنین می‌توانید از دریای دیزنی که درست در کنار دیزنی لند واقع شده دیدن کنید. البته باید توجه کنید که بیشتر سواری‌ها برای بزرگسالان مناسب است، در حالی که سواری‌های  دیزنی لند برای کودکان 2 سال و بالاتر سرگرم‌کننده‌تر است.

2. باغ‌وحش Ueno

باغ‌وحش Ueno به عنوان قدیمی‌ترین باغ وحش ژاپن و یکی دیگر از مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان شناخته می‌شود که در سال 1882 تأسیس شد. تقریباً 3000 نوع حیوان مختلف از جمله حیوانات عجیب و غریب را می@توان در باغ‌وحش مشاهده کرد. شما همچنین در آن پاندا غول پیکر محبوب را خواهید دید که جذابیت اصلی را در بین کودکان و همچنین بزرگسالان دارد.

این باغ وحش بسیار بزرگ است و قدم زدن در اطراف آن واقعا لذت‌بخش است. دسترسی به این مکان نیز بسیار آسان خواهد بود و تنها 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه Ueno فاصله دارد.

3.شهر اودایبا

شهر اودایبا ژاپن

شهر اودایبا یکی از مکان‌های معروف خلیج توکیو و یکی دیگر از مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان است. این شهر یک مکان عالی برای بازدید با فرزندانتان است. در واقع بازدید از این مکان برای همه سنین لذت‌بخش خواهد بود. هنگام بازدید از اودایبا، کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید.

فرزندان شما می‌توانند از تاسیسات تفریحی داخل مرکز خرید مانند لگولند، موزه و مجسمه معروف Gundam که اغلب توسط گردشگران از سراسر جهان بازدید می‌شود، لذت ببرند. دسترسی به این مکان بسیار آسان است حتی اگر ماشین نداشته باشید. نزدیکترین ایستگاه، ایستگاه مرکز مخابرات است. از آنجا، تنها 9 دقیقه پیاده تا Odaiba فاصله دارد.

4. موزه نودل فنجان در یوکوهاما

موزه نودل کاپ یکی دیگر از مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان است که می‌توانید در آن سرگرم شده و در عین حال با محصول معروف نودل ژاپنی، نودل فنجانی نیسین آشنا شوید. همچنین مکان خوبی برای بازدید با فرزندانتان است. شما و فرزندتان می‌توانید از قدم زدن در داخل موزه و دیدن انواع مختلف محصولات رشته فرنگی که در طول سال‌ها فروخته شده‌اند لذت ببرید.

هیجان‌انگیزترین قسمت این مکان این است که می‌توانید طرح خود را برای فنجان بسازید. مطمئناً فرزندان شما آن را دوست خواهند داشت و از آن لذت خواهند برد.

5. یونیورسال استودیو در اوزاکا

یونیورسال استودیو در اوزاکا

یکی دیگر از مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان، یونیورسال استودیو ژاپن است. این مکان همچنین یکی از معروف‌ترین پارک‌های موضوعی است که در سراسر جهان شعبه دارد. این پارک در ژاپن ودر اوزاکا واقع شده است. همچنین وسایل تفریحی زیادی برای کودکان در این پارک وجود دارد. اگر قصد دارید برای رسیدن به این پارک از توکیو با ماشین شخصی سفر کنید، 4-5 ساعت رانندگی یا 6 ساعت با اتوبوس طول می‌کشد.

6. پارک Edo Wonderland

Edo Wonderland یک پارک موضوعی فرهنگی درباره ژاپن قدیم و یکی دیگر از مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان است. این مکان بسیار شگفت‌انگیز است، درست از ورودی، وقتی دروازه را باز می‌کنند، فوراً به ژاپن باستان دیده می‌شوید.

شما می‌توانید یک لباس از ژاپن سنتی مانند یوکاتا را دراین پارک کرایه کنید. آن‌ها همچنین لباس‌های نینجا دارند که در بینکودکان بسیار محبوب هستند. شما می‌توانید در حالی که این لباس را پوشیده‌اید در اطراف پارک قدم بزنید. همچنین فعالیت‌های زیادی در داخل پارک وجود دارد که شما و فرزندانتان می‌توانید از آنها لذت ببرید. انگار در یک روستای قدیمی در دوره ادو هستید. این مکان در منطقه نیکو در استان توچیگی واقع شده که به دلیل داشتن تعداد زیادی اونسن نیز شناخته شده است.

7. توکیو گنبد سیتی

توکیو گنبد سیتی

این پارک یکی از معروف‌ترین پارک‌های تفریحی توکیو و یکی دیگر از مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان است. علاوه بر داشتن یک استادیوم ورزشی که میزبان انواع رویدادها است، جاذبه‌های زیادی نیز در این پارک وجود دارد که برای کودکان مفید خواهد بود. از بولینگ و چرخ و فلک گرفته تا ترن هوایی و خیلی چیزهای دیگر. این مکان دارای مغازه‌ها و رستوران‌های زیادی است که آن را به مکانی تبدیل کرده که هر کسی می‌تواند از آن لذت ببرد.

8. آکواریوم آفتاب

آکواریوم آفتاب یکی دیگر از مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان و مکان‌های بسیار محبوبی است که می‌توانید در کنار خانواده از آن لذت ببرید. این آکواریوم در بالاترین طبقات مرکز خرید شهر آفتاب در توشیما-کو در نزدیکی ایستگاه Ikebukuro واقع شده است.

این مکان یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر با کودکان برای تجربه زندگی اقیانوسی با گونه‌های مختلف حیوانات از دریا است.

آنها همچنین نمایش‌هایی دارند که هم کودکان و هم بزرگسالان می‌توانند از آن لذت ببرند.

9. پارک خانوادگی دریاچه ناسو

پارک خانوادگی دریاچه ناسو

مزرعه خانوادگی دریاچه ناسو ریندو یک پارک تفریحی و یکی دیگر از مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان است که حیواناتی مانند حیوانات باغ وحش را در آن خواهید دید. همچنین سواری‌های مهیج و فعالیت‌های زیادی برای کودکان و همچنین بزرگسالان را در این پارک کشف خواهید کرد. همچنین اگر می‌خواهید به آن طرف دریاچه بروید، می‌توانید سوار قایق شوید. بچه‌ها قطعا از این مکان لذت خواهند برد. این پارک یکی از بهترین مکان‌ها برای پیوند خانواده، به‌ویژه با فرزندانتان است.

10. موزه و پارک کودکان ناگویا آنپانمن

موزه و پارک کودکان ناگایو آنپانمن به‌عنوان یکی از مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای کودکان، قطعا مکان خوبی برای آن‌ها به شمار می‌رود. فرزندان شما مطمئناً این مکان را به خاطر شخصیت‌های کارتونی غول پیکرش که در اطراف منطقه قدم می‌زنند، دوست خواهند داشت. در موزه نیز همه‌چیز در مورد شخصیت کارتونی مانند ابرقهرمانان است که کودکان آن‌ها را دوست خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *