مجله گردشگری کاریز

تفریحات آبی در اسپانیا

تفریحات آبی در اسپانیا

اسپانیا یک مقصد عالی برای تعطیلات است و بسیاری از فعالیت‌های ماجراجویی مختلف را به توریست‌ها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در حین گذراندن تعطیلات خود در اسپانیا نهایت لذت را با فعالیت‌های هیجان‌انگیز تجربه کنید. فرصت‌های مختلفی در تور اسپانیا وجود دارد که نباید آن‌ها را از دست بدهید.

تفریحات آبی در اسپانیا از آن کارهای هیجان‌انگیزی است که باید برای یک بار هم که شده فرصت تجربه آن را به خود بدهید. غوطه‌ور شدن در آب‌های زیبای منطقه اسپانیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد که می‌توانید در کنار دوستان و خانواده خود از تفریحات منحصر به فرد این کشور لذت ببرید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره تفریحات آبی در اسپانیا بدانید به شما بگوییم.

6 تفریح آبی شگفت انگیز در اسپانیا

آیا شما هم می‌خواهید با برخی از تفریحات آبی در اسپانیا نهایت لذت را تجربه کنید؟ ما لیستی از تفریحات آبی در اسپانیا را آماده کرده ‌یم که مطمئناً می‌توانید از آنها لذت ببرید.  6 نمونه از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

1. جت و قایق سواری

جت و قایق سواری

یکی از تفریحات آبی در اسپانیا که می‌توانید نهایت لذت را با آن تجربه کنید، جت و قایق‌سواری است. گزینه‌های شگفت‌انگیزی برای لذت بردن از قایق‌سواری با سرعت در اسپانیا وجود دارد. شما می‌توانید یک قایق تندرو از ایبیزا، بارسلونا، پلایا د پالما یا منورکا رزرو کنید تا آدرنالیتان بالا رفته، از پاشیدن آب روی بدن خود لذت ببرید و در عین حال اوقاتی به یاد ماندنی داشته باشید.

بسته به مدت‌زمان و مسافت، گزینه‌های مختلفی برای قایق‌سواری در دسترس است. افرادی که اهل ماجراجویی ، عاشق جت و قایق سواری با سرعت هستند می توانند یکی از بهترین تفریحات آبی در اسپانیا را تجربه کنند. در واقع شما می‌توانید یک قایق کرایه کنید و با خانواده یا دوستانتان از سفر به اسپانیا لذت ببرید.

2. کایاک‌سواری  و قایق‌رانی

اگر قصد دارید در برنامه سفر خود به اسپانیا تجربه توریستی و تفریحات ماجراجویی داشته باشید، کایاک‌سواری  و قایق‌رانی یکی از بهترین تفریحات آبی در اسپانیا است که نباید آن را از دست بدهید. این تفریح شگفت‌انگیز نه تنها یک تجربه عالی از تفریحات آبی را ارائه می‌دهد، بلکه به شما این فرصت را خواهد داد که در حالی که در رودخانه‌های اسپانیا پارو می‌زنید، مناظر زیبا را نیز تماشا کنید.

شما می‌توانید از کایاک‌سواری  و قایق‌رانی  در نزدیکی مناطق ساحلی یا آب انبارها لذت ببرید. این احساس عالی با احاطه شدن توسط مناظر طبیعی دوچندان می‌شود. اگر اهل هیجان هستید، منطقه Pyrenees و رودخانه Noguera Pallaresa مکان‌های مناسبی هستند که می‌توانید یک تجربه به یاد ماندنی از رودخانه Noguera Pallaresa داشته باشید. برخی از مکان‌های باشکوه برای کایاک‌سواری و قایق‌رانی که در اسپانیا قرار دارند عبارتند از رودخانه اولا (گالیسیا)، بیداسوآ (ناوارا)، آلتو تاجو (گوادالاخارا)، رودخانه گالهگو (آراگون)، رودخانه ابرو، رودخانه ناویا و رودخانه‌های EO.

3. غواصی در سواحل اسپانیا

غواصی در سواحل اسپانیا

یکی دیگر از تفریحات آبی در اسپانیا، غواصی است. غواصی یک فعالیت جذاب است که باعث می‌شود هم مسافران و هم مردم محلی از دنیای زیر آب لذت ببرند. مکان‌های عالی که می‌توانید در آن غواصی انجام دهید، جزیره ماد واقع در سواحل کوستا براوادر اسپانیا است. این جزیره طبیعتاً دارای ظرافت و محیطی برجسته است. همچنین می‌توانید نقاط محبوب غواصی مانند Costa Tropical، Costa de Almeria، و جزایر Balearic را امتحان کنید.

همه این‌ها مکان‌های معروف و باشکوه اسپانیایی برای تفریح و ماجراجویی کامل و شگفت‌انگیز هستند. یکی دیگر از مکان‌هایی که به خاطر تجربه غواصی‌اش در اسپانیا شناخته شده، جزایر قناری است. این مکان یک تجربه عالی از غواصی در اقیانوس اطلس را ارائه می‌دهد. آژانس‌ها و شرکت‌های مسافرتی زیادی در اسپانیا وجود دارند که می‌توانید از آنجا طرح‌های غواصی را رزرو کنید یا اگر یکی از طرفداران غواصی هستید و فکر می‌کنید به مربی نیاز ندارید، می‌توانید تجهیزات غواصی را با خود حمل کرده و به تنهایی غواصی کنید.

4. موج سواری

موج‌سواری یکی دیگر از تفریحات آبی در اسپانیا است که می‌توانید در قسمت جنوبی اسپانیا انجام دهید. بهترین نقاط برای موج‌سواری در اسپانیا در ساحل شمالی و یکی از بهترین نقاط برای لذت بردن از موج‌سواری در تاریفا واقع در جنوب اسپانیا است. Fuerteventura و Tenerife واقع در جزایر معروف قناری، مدینه و شبه جزیره Jandia مکان های دیگری هستند که امکانات موج‌سواری در آن‌ها وجود دارد.

شما می‌توانید از خدمات مربیان مختلفی استفاده کنید که می‌توانند تور و دستو‌العمل‌های انجام موج‌سواری در اسپانیا را به شما ارائه دهند. به عنوان یکی از تفریحات آبی معروف و جالب در بارسلون اسپانیا، موج‌سواری می‌تواند چیزهای عالی و هیجان‌انگیزی را به تعطیلات شما اضافه کند.

5. اسکی روی آب

اسکی روی آب

وقتی در اسپانیا هستید گزینه‌های زیادی برای لذت بردن از اسکی روی آب خواهید داشت. از این فعالیت محبوب می‍توان در مکان های مختلف لذت برد، اما بهترین مکان برای تفریحات آبی در اسپانیا برای اسکی روی آب، جزیره بالئاریک است.

همچنین می‌توانید اسکی روی آب را در سواحل سمت شرقی لامانگا و هزینه‌های کوستا براوا و کوستا دورادا انجام دهید. مکان‌های زیادی در اسپانیا وجود دارد که می‌توانید از آنجا اطلاعات شرکت‌های محلی را که اسکی روی آب را ارائه می‌دهند، دریافت کنید. اسکی روی آب چیزی است که اگر عاشق ماجراجویی هستید نباید آن را از دست بدهید.

6. ماهیگیری

اگر فقط ‌می‌خواهید بنشینید، در حین نوشیدن آبجو استراحت کنید یا فقط می‌خواهید بدون هیجان در آب‌های اسپانیا استراحت کنید، باید ماهیگیری را امتحان کنید. ماهیگیری یک تفریح آبی رایج در اسپانیا است و مردم محلی و همچنین گردشگران از انجام آن لذت ‌می‌برند. ماهیگیری به آموزش زیادی نیاز ندارد و اگر تجهیزات ماهیگیری را دارید می‌توانید به ماهیگیری بروید و به مربی خاصی هم نیاز ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *