مجله گردشگری کاریز

مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا

مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا

مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا

مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا را با مطالعه این مقاله از کاریز، کشف کنید. آیا آماده هستید تا یک تجربه شگفت‌انگیز در تور اسپانیا داشته باشید؟ اقامتی پرماجرا که قبلاً هرگز تجربه نکرده‌اید؟ بله، خبر خوب این است که در این کشور می‌توانید از مکان‌های شگفت‌انگیز بازدید کنید، غذاهای محلی و خوشمزه میل کنید و بسیاری از تفریحات دیگر.

اما اگر در اسپانیا به مکان‌های برتر برای پیاده‌روی و کوهنوردی نرفته باشید، حیف است که برگردید؛ زیرا دوست‌داشتنی‌ترین و جالب‌ترین تجربه را در این کشور خواهید داشت. اما اگر نمی‌دانید برای پیاده‌روی و کوهنوردی کجا بروید، نگران نباشید زیرا ما لیستی از بهترین گزینه‌ها را برای شما آماده کرده ایم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا بدانید به شما بگوییم.

10 مورد از مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا

10 مورد از مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا

در حالی که کشور زیبای اسپانیا دارای مکان‌های مخصوص پیاده‌روی و کوهنوردی زیادی است؛ اما ما در این مقاله لیستی از بهترین مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا و کشف زیبایی‌های واقعی این کشور، آورده‌ایم.

1. پیرنه

یکی از مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا، پیرنه است. کوه‌های پهناور هم مرز با اسپانیا و فرانسه گزینه‌های متنوعی را برای پیاده‌روی و کوهنوردی در اختیار شما قرار می‌دهند. می‌توانید در میان سبزه‌ها قدم بزنید و به زیبایی های کوه‌های بزرگ پناه ببرید. برای افزودن به تجربه فوق العاده شما، بازدید از دو پارک ملی در پیرنه را نیز توصیه می‌کنیم. یکی از آنها پارک ملی Ordesa Y Monte Perdido و دیگری پارک ملی Aiguestortes است. زیبایی های منظره، محیط زیبا و دیدنی این پارک‌ها شما را شگفت‌زده می‌کند.

2. جزیره قناری

جزیره قناری

یکی دیگر از مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا، جزیره قناری است. این جزیره می‌تواند تجربه جالب دیگری برای قدم زدن با نسیم خنک، امواج بی‌پایان و محیطی آرام باشد. این مکان دارای گزینه‌های مختلف پیاده‌روی، راهپیمایی و کوهنوردی است. مزارع موز بالای تپه‌ها وجود دارد که پیاده‌روی میان آن ها واقعاً لذت‌بخش است.

3.پیکوسو دی

یکی دیگر از مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا، پیکوسو دی است. تجربه قدم زدن در پیکوسو دی با تغییرات در مسیر پیاده‌روی و شیب کوه‌ها، می‌تواند یکی از بهترین پیاده‌روی های زندگی شما باشد. مناظر باشکوه و فضای سرسبز اطراف، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. و وقتی از کوه‌ها پایین آمدید، کافه‌هایی برای رفع گرسنگی و خستگی وجود دارد.

4. سیرا دی آیتانا

سیرا دی آیتانا

یکی دیگر از مقصدهای عجیب و غریب در اسپانیا، سیرا دی آیتانا است. سیرا دی آیتانا به شما گزینه‌های زیادی برای پیاده‌روی و کاوش در مناطق جنوب غربی اسپانیا می‌دهد. شما می‌توانید به خودتان هدیه دهید تا از یک کارخانه شکلات‌سازی در اطراف یا شاید یک کارخانه زیتون دیدن کنید. پیاده‌روی در کنار سیرا دی آیتانا می‌تواند حس بازدید از نوعی روستای مدرن را به شما بدهد، که تجربه‌ای فوق العاده است.

5. مسیرهای موریش

برای کاوش در مسیرهای موری در میان زمین‌های اصیل اسپانیایی قدم بزنید و سپس به سمت هتل تازه افتتاح شده در اطراف بروید تا از غذاهای عالی اسپانیایی و محلی لذت ببرید. بازدید از سبک رقص فلامنکو، برشی از فرهنگ اسلامی و غذاهای جالب را نیز در این منطقه تجربه خواهید کرد.

6.کامینو دی سانتیگو

کامینو دی سانتیگو

کامینو دی سانتیگو یک شهر قدیمی است که حسی از حال و هوای قدیم‌ها را برای شما زنده می‌کند. پیاده‌روی در این مکان شما را به یک تجربه خارق العاده می‌رساند. تعدادی از افرادی که پیاده‌روی در این منطقه تجربه کردند، می‌گویند که مسیری که در حین رفتن طی کردند و راهی که هنگام آمدن طی کردند به طرز شگفت آوری متفاوت بود و این تجربه‌ای فوق العاده است.

7. کوه‌های کانتابریا

یکی دیگر از مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا، کوه‌های کانتابریا است. در حین قدم زدن در میان این کوه‌ها، زمین‌های شمالی اسپانیا را خواهید دید. این زمین‌ها شامل پارک ملی اروپا و رشته‌کوه Ubinas Massif هستند. بنابراین در حالی که در حال پیاده‌روی هستید، می‌توانید چشم‌اندازی از مناطق زیبا را نیز مشاهده کنید و اگر خوش شانس باشید، ممکن است حیوانات اصیل را نیز در این زمین‌ها ببینید.

8. پنالارا

پنالارا

این شهر در نزدیکی مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد و یکی از مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا است. پنالارا در رشته‌کوه گواداراما قرار دارد. شما می‌توانید خزندگان منحصر به فردی را در مسیر پیاده‌روی خود پیدا کنید.

9. کاستا براوا

بیایید به منطقه شمال شرقی اسپانیا سفر کنیم و ببینیم که چه گزینه‌های هیجان‌انگیزی برای کوهنوردی در اختیار شما قرار می‌دهد. چندین شهر برای بازدید از این مکان وجود دارد. آب و هوا، غذاهای فوق العاده، منطقه ساحلی، سواحل با پوشش گیاهی سرسبز و انبوه در این بخش از اسپانیا، رضایت‌بخش خواهد بود. کاستا براوا به غیر از پیاده‌روی و کوهنوردی، سرگرمی‌سازی متنوع دیگری نیز دارد تا شما را شگفت‌زده کند.

10.ویاس وردس

یکی دیگر از مکان‌های برتر برای پیاده‌روی در اسپانیا، ویاس وردس است. فرهنگ لغت آن را به “greenways” ترجمه می‌کند. این محیط اساساً شامل خطوط راه‌آهن قدیمی بدون استفاده است که در حال حاضر به رستوران‌های جالب و مکان‌های قابل استفاده دیگری تبدیل شده. این مکان‌های بازسازی‌شده کمک‌های بسیار بزرگی برای فراغت و استراحت به کوهنوردان می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *