مجله گردشگری کاریز

مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا

مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا

آب و هوای دلپذیر مدیترانه‌ای و مناظر پانورامای خیره‌کننده از دریا و حومه شهر، یکی از بهترین مقاصد سفر در جهان، یعنی اسپانیا را برای هر توریستی که به دنبال هیجان و زیبایی در سفر است، ایجاد می‌کند. خبر خوب این است که شما در تور اسپانیا می‌توانید تجربه سفر خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید و عروسی خود را در یکی از مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا میزبانی کنید تا خاطراتی مادام العمر و زیبا از این کشور داشته باشید! تا انتهای این مطلب با کاریز همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا بدانید، به شما بگوییم.

لذت‌بخش ترین مکان‌های عروسی در اسپانیا

لذت‌بخش ترین مکان‌های عروسی در اسپانیا

اگر قصد دارید در اسپانیا ازدواج کنید، در ادامه لیستی از مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا به همراه برخی از مکان‌های عروسی مقرون به صرفه در این کشور آورده شده است. این مکان‌ها عبارتند از:

  • باشگاه ساحلی سانست؛
  • کازا لا سیستا؛
  • ویلا نیکولای؛
  • کان موراتو؛
  • استراحتگاه لاکالا؛
  • آتزارو آگروتوریسمو؛
  • لوس مونتروس اسپا و استراحتگاه گلف؛
  • قلعه ال پاپیول.

1. باشگاه ساحلی سانست – برای تجربه یک عروسی آفتابی در کنار ساحل

باشگاه ساحلی سان ست یکی از مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا و اتفاقا پرتقاضاترین آن است. این مکان دارای مناظر خیره کننده‌ای از سواحل مالاگا است که پس زمینه آبی روشن را به مراسم عروسی شما در کنار دریا ارائه می‌دهد. این مکان دارای صندلی‌های داخلی و خارجی به‌علاوه تمامی مزیت‌های یک مراسم عروسی کامل از زمان اقامت قبل از عروسی گرفته تا سوئیت ماه عسل است! باشگاه ساحلی سانست به شما فرصت داشتن یک برنامه‌ریز شخصی را می‌دهد که کمک می‌کند تا بهترین مراسم عروسی را مطابق با میل خود تجربه کنید.

2. کازا لاسیستا- برای یک عروسی مجلل در حومه شهر

کازا لاسیستا- برای یک عروسی مجلل در حومه شهر

اگر به دنبال مکان‌های شیک روستایی برای ازدواج در این کشور هستید، به خانه‌ای دوست‌داشتنی در حومه کادیز، کاسا لا سیستا، نگاه نکنید. کازا لاسیستا نیز یکی دیگر از مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا به شمار می‌رود. شما می‌توانید در جلوی خانه یا باغ گل رز زیبای این مکان، ازدواج کنید. کسانی که به دنبال سنت هستند می‌توانند در کلیسای قدیمی و عجیب شهر ازدواج کنند؛ همچنین اگر روشی غیرمعمول برای عروسی مدنظرتان است، مستقیماً برای مراسم به ساحل ال پالمار بروید و برای پذیرایی به کازا لا بازگردید!

3. ویلا نیکولای – برای منظره کوه‌های باورنکردنی

ویلا نیکولای به عنوان یکی دیگر از مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا، تمام چیزی است که می‌توانید از یک عروسی در این کشور بخواهید. Hacienda زیبای اسپانیایی در شهر Nerja در کوستا دل سول واقع شده است. مهمانان شما می‌توانند از شهر خوش منظره‌ای که در آن کوه‌ها به دیدار دریا می‌شتابند لذت ببرند. از غارهای نرجا گرفته تا ساحل بوریانا، مهمانان شما قبل از عروسی کارهای زیادی برای انجام خواهند داشت. خود ویلا مناظر شگفت‌انگیزی از کوه و دریا و تمام خدماتی که برای عروسی شما نیاز دارید را ارائه خواهد داد. ویلا نیکولای یکی از بهترین مکان‌های عروسی در اسپانیا است.

4. کان موراتو- برای جذابیت و تجربه سنت‌های قدیمی

کان موراتو- برای جذابیت و تجربه سنت‌های قدیمی

کان موراتو، یک خانه مزرعه‌ای زیبا و مستحکم در حومه کاتالونیا است که فقط نیم ساعت با شهر شلوغ بارسلون فاصله دارد. این مکان از قرن یازدهم ایجاد شده و توسط لوئیس گاری، یکی از شاگردان گائودی که روی ساگرادا فامیلیا نیز کار کرده، بازسازی شده است. این خانه مزرعه به دورانی ساده با کالسکه اسب و دکوراسیون روستایی بازمی گردد، اما با تمام امکانات لوکس قرن بیست و یکم نیز همراه است. همین جذابیت تاریخی است که کان موراتو را به یکی از مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا تبدیل می‌کند.

5. استراحتگاه لاکالا – برای آسایش در حومه شهر اندلس

روستایی با امکانات لوکس در استراحتگاه لاکالا در شهر میجاس درست در وسط حومه اندلس قرار دارد و به عنوان یکی دیگر از مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا شناخته می‌شود. لاکالا، مزایای یک هتل مجلل با چمن‌های سبز وسیع را ارائه می‌دهد که به سادگی مراسم عروسی شما را فوق العاده می‌کند. این هتل دارای امکانات اسپا عالی است که می‌توانید پس از عروسی به استراحت خود ادامه دهید.

6. آتزارو آگروتوریسمو – برای عروسی مجلل در ایبیزا

آتزارو آگروتوریسمو – برای عروسی مجلل در ایبیزا

آتزارو به دلیل برنامه‌ریزی سفارشی و ارائه منوی عالی عروسی، یکی از مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا است. این مکان در میان یک مزرعه پرتقال قرار دارد و بهترین زندگی روستایی اسپانیا را به تصویر می‌کشد. می‌توانید جشن مجردی را در کلوب‌های ایبیزا جشن بگیرید و مستقیماً به سمت استراحتگاه عجیب بروید تا بهترین مراسم عروسی را تجربه کنید.

7. لوس مونتروس اسپا و استراحتگاه گلف – برای عروسی مقصد پنج ستاره

Los Monteros Resort به عنوان یکی از مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا دو فضای مجلل را برای مراسم شما ارائه می‌دهد:

Los Cabane برای عروسی رویایی ساحل اسپانیا و Los Monteros، برای عروسی بزرگ و مجلل که مهمانان شما هرگز آن را از یاد نخواهند برد! Los Cabane تصویر زیبایی از دکوراسیون عروسی سفید در مقابل آسمان آبی و اقیانوس می‌سازد. این هتل دارای سرویس غذاخوری باورنکردنی با غذاهای محلی اسپانیایی و همچنین غذاهای بین المللی مانند سوشی است. استراحتگاه به زوج تازه ازدواج کرده نیز یک شب اقامت رایگان بعد از عروسی را هدیه می‌دهد،!

8. قلعه ال پاپیول – برای یک عروسی سلطنتی

آیا می‌خواهید در روز عروسی خود مانند حس یک شاهزاده خانم را تجربه کنید؟ پس به سادگی قلعه ال پاپیول را برای برگزاری مراسم خود رزرو کنید! قلعه قرون وسطایی قرن یازدهمی یکی از مکان‌های هیجان‌انگیز برای عروسی در اسپانیا است و برای عروسی‌های کوچک در اسپانیا ایده‌آل است. این قلعه با ظرفیت 80 نفر مشرف به شهر ال پاپیول از جمله دره رودخانه لوبرگات و رشته‌کوه کولسرولا است. این قلعه تنها 17 کیلومتر از بارسلونا فاصله دارد و آن را برای مهمانان روزانه و شبانه ایده آل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *