مجله گردشگری کاریز

آشنایی با مکان‌های رمانتیک در ژاپن

مکان‌های رمانتیک در ژاپن

مکان‌های رمانتیک در ژاپن یکی از آن مواردی هستند که زوج‌های جوان می‌توانند در ابتدای زندگی مشترک خود نهایت لذت را از بازدید آن‌ها ببرند. در واقع ژاپن مقصد مناسبی برای ماه عسل زوج‌هایی است که به تازگی زندگی مشترک خود را شروع کرده‌اند یا به دنبال غافلگیر کردن یکدیگر با یک سفر عاشقانه هستند. هیچ چیزی بهتر از به اشتراک گذاشتن تجربه یک سفر رمانتیک با عشقتان در یکی از مکان‌های عاشقانه در ژاپن نیست. در ادامه با مجله گردشگری کاریز همراه باشید تا هر آنچه که باید در باره مکان‌های رمانتیک در ژاپن بدانید به شما بگوییم.

معرفی 8 مکان رمانتیک ژاپنی

در این بخش قصد داریم 8 مورد از مکان‌های رمانتیک در ژاپن را به شما معرفی کنیم. این 10 مورد عبارتند از:

1. کوه فوجی: از قایق سواری در کنار کوه لذت ببرید

کوه فوجی

یکی از مکان‌های رمانتیک در ژاپن، کوه فوجی است. می‌توانید از یک سفر دریایی کوچک در دریاچه اطراف آن لذت ببرید و از مناظر زیبای کوه باشکوه فوجی دیدن کنید. در کنار دریاچه ماجراجویی‌های دریایی زیادی با قایق وجود دارد که هر دوی شما می‌توانید از بین آنها مفرح‌ترینشان انتخاب کنید. این مکان عالی شما و شریک زندگی‌تان را توسط مناظر زیبا احاطه می‌کند و یک سفر رویایی را برایتان رقم می‌زند.

2. توکیو: در شب با هلیکوپتر چارتر توکیو را تماشا کنید

یکی دیگر از مکان‌های رمانتیک در ژاپن، توکیو است. اگر می‌خواهید همسرتان را به یک قرار عاشقانه ببرید، اما کار خارق‌العاده انجام دهید، سوار شدن به چارتر هلیکوپتر بر فراز توکیو را امتحان کنید؛ زیرا قطعاً قرارتان را به یاد ماندنی‌تر خواهد کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید و استراحت کنید و از نورهای چشمک‌زن شهر از بالا لذت ببرید. اگرچه چارتر سواری کمی گران‌تر از یک سرگرمی معمولی است، اما حتماً ارزش آن را به خاطر دیدگاه‌ها و تجربه‌ای که هر دوی شما می‌خواهید با یکدیگر تجربه کنید، دارد.

3. اوکیناوا: در سواحل استراحت کنید

اوکیناوا

یکی دیگر از مکان‌های رمانتیک در ژاپن، اوکیناوا است. این مکان یکی از ایده آل‌ترین مکان‌ها برای داشتن یک تعطیلات آخر هفته رمانتیک در ژاپن با عشق زندگی‌تان، به شمار می‌رود. اوکیناوا دارای برخی از زیباترین سواحل با شن‌های سفید و آب آبی شفاف است که مکان مناسبی برای گذراندن وقت به حساب می‌آید. همچنین پر از مکان‌های خلوت است که می‌توانید از طلوع و غروب خورشید با یکدیگر لذت ببرید. البته بازدید از این مکان فقط به این‌ها ختم نمی‌شود، این مکان برای مقاصد ماه عسل بسیار مناسب است، زیرا برخی از بهترین استراحتگاه‌های مخصوص ماه عسل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

4. ریوکان ژاپنی: چند شب را در آن به استراحت بگذرانید

ریوکان ژاپنی، یکی دیگر از مکان‌های رمانتیک در ژاپن است. با گذراندن چند شب در یک مسافرخانه سنتی ژاپنی با عشق خود از زمانتان در ژاپن نهایت استفاده را ببرید. برخی از ریوکان‌ها دارای چشمه‌های آب گرم خصوصی برای مهمانان خود هستند تا زوج‌ها در آرام‌ترین مکان‌ها، با یکدیگر استراحت کنند. پس از گذراندن وقت در ریوکان سنتی ژاپنی، شما و همسرتان مطمئناً احساس شادابی و انرژی خواهید کرد.

5. دریاچه ماشو: به ستاره‌ها خیره شوید

دریاچه ماشو

یکی دیگر از مکان‌های رمانتیک در ژاپن، دریاچه ماشو است. گردش برای دیدن برخی از دیدنی‌ترین مناظر، راهی بسیار رمانتیک برای گذراندن وقت‌تان با یکدیگر در ژاپن به شمار می‌رود. دریاچه ماشو که در هوکایدو قرار دارد یکی از آرام‌ترین مکان‌هایی است که می‌توانید در آن همدیگر را در آغوش بگیرید و استرس را از بین ببرید. شما همچنین می‌توانید در شب به ستاره‌ها خیره شوید، زیرا این مکان هیچ روزنه‌ای از نور را در شب ندارد و همین امر آسمان را خیره‌کننده می‌کند.

6. برج توکیو: در شب غوطه‌ور شوید

برج توکیو، یکی دیگر از مکان‌های رمانتیک در ژاپن است. برج توکیو یکی از محبوب‌ترین و رمانتیک‌ترین مکان‌ها در توکیو ژاپن برای بازدید در هنگام شب است. این برج در شب روشن می‌شود و مانند یک فانوس دریایی می‌درخشد و نمی‌توانید فکر نکنید که این برج کمی شباهت به برج معروف ایفل در پاریس دارد. این مکان ایده آل‌ترین مکان برای یک شب قرار ملاقات در کنار عزیزتان است.

7. موزه نعناع: در فصل بهار بازدید کنید

موزه نعناع

موزه نعناع در اوزاکا واقع شده و یکی از مکان‌های رمانتیک در ژاپن به شمار می‌رود. این مکان برای رفتن به یک قرار ساده و لذت بردن از هنر و شکوفه‌های گیلاس بسیار مناسب است. اگر شما و عزیزتان از طرفداران هنر هستید، پس این مکان عالی برای بازدید است.

بهار زمان مناسبی برای بازدید از این مکان است زیرا به معنای واقعی کلمه پر از زیباترین و ظریف‌ترین شکوفه‌های گیلاس در همه جا است. تصور کنید که در اینجا یک پیک نیک کوچک با چشم‌اندازی از شکوفه‌های گیلاس در همه جا داشته باشید، که این مکان را برای یک قرار عاشقانه عالی می‌کند.

8. معبد عشق در کیوتو: پیوند خود را تقویت کنید

کیومیزو درا یکی از معروف‌ترین و بزرگترین معابد کیوتو است که زوج‌ها و گردشگران زیادی به آنجا می‌روند. زیارتگاه کوچکی در پشت تالار اصلی این معبد قرار دارد که به «سنگ عشق» معروف است. 2 سنگ بزرگ در مرکز معبد قرار داده شده است. بنابراین افسانه می‌گوید که اگر می‌خواهید عشق واقعی خود را پیدا کنید، ابتدا باید سنگ را لمس کنید و چشمان خود را ببندید، سپس با چشمان بسته به راه رفتن به سمت سنگ دیگر ادامه دهید. اگر سنگ دیگر را بیابید و آن را لمس کنید، آنگاه عشق واقعی خود را خواهید یافت.

همچنین برای لذت بردن از برخی از زیباترین مناظر جنگل‌های بامبو، شکوفه‌های گیلاس، تپه‌ها، دره‌ها و رودخانه هوزو در مسیر این معبد همراه با شریک زندگی خود، می‌توانید از ایستگاه Saga-Arashiyama سوار کالسکه شوید، و کالسکه از 1 مارس تا 29 دسامبر کار می‌کند؛ بنابراین اگر به دنبال تعطیلات آخر هفته رمانتیک در ژاپن هستید، اینجا بهترین مکان برای آن است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *