مجله گردشگری کاریز

مشهورترین شهرهای کره جنوبی که باید از آن ها بازدید کنید

مشهورترین شهرهای کره جنوبی

مشهورترین شهرهای کره جنوبی را با مطالعه این مطلب از مجله گردشگری کاریز کشف کنید. کره جنوبی به خاطر داشتن فرهنگ پاپ منحصر به فرد، فیلم‌های درام دل‌نشین و جاذبه‌های گردشگری فراوان از جمله شهرهای زیبایش، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. قبل از همه‌گیری کرونا، این کشور آسیایی سالانه میزبان حدود 15 میلیون گردشگر بوده است.

خبر خوب این است که در حال حاضر نیز این کشور فوق العاده به اوج میزبانی خود رسیده و گردشگران بسیاری را از جای جای جهان میزبانی می‌کند. اگر شما نیز علاقه‌مند به فرهنگ و هنر این کشور هستید و در تور کره جنوبی شرکت کرده اید برای لذت هرچه بیشتر از سفرتان تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا مشهورترین شهرهای کره جنوبی را به شما معرفی کنیم.

1.شهر آندونگ

شهر آندونگ

یکی از مشهورترین شهرهای کره جنوبی، شهر آندونگ است. گردشگرانی که می‌خواهند با فرهنگ کره‌ای بیشتر آشنا شوند، باید از آندونگ دیدن کنند. به لطف وجود بسیاری از مکان‌های میراث فرهنگی و موزه‌های روباز، این شهر یک کانون فرهنگی و سمبل سنت‌های عامیانه شناخته شده است. معروف‌ترین جاذبه این شهر میراث جهانی یونسکو در دهکده مردمی هاهو است. آندونگ نه‌تنها در معماری منحصر به فرد به شمار می‌رود بلکه محل برگزاری بسیاری از مراسم و سنت‌های عامیانه نیز هست. خوب است بدانید در میان رویدادهای پر جنب و جوشی که گردشگران می‌توانند در این شهر تجربه کنند، جشنواره ماسک جالب‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.

2.شهر دایجون

شهر دایجون نیز یکی دیگر از مشهورترین شهرهای کره جنوبی است که نباید بازدید از آن را از دست دهید. دایجون کلان شهری است که گردشگران می‌توانند بهترین‌های مراکز فناوری و محیط طبیعی سرسبز را در کنار هم تجربه کنند. در این شهر هر کسی که می‌خواهد به مدرنیته نزدیک شود و در عین حال از حضور طبیعت لذت ببرد، می‌تواند به خواسته‌اش برسد. علاوه بر موزه‌های متعدد، این شهر پرجنب‌وجوش محل آبگرم یوسونگ فوت و دیگر چشمه‌های آب گرم، کوه‌هایی مانند سیک‌جانگسان، بومونسان، رودخانه‌ها و باغ‌ها است.

3.شهر سوون

شهر سوون

سوون به عنوان یکی دیگر از مشهورترین شهرهای کره جنوبی محل استقرار باشگاه تیم‌های ورزشی بسیاری است؛ همچنین این شهر در دنیای اقتصاد، به عنوان شهری که دفتر مرکزی سامسونگ الکترونیکس در آن قرار دارد، شناخته می‌شود. سوون علاوه بر عشق به ورزش و فناوری، به فرهنگ خود نیز افتخار می‌کند که در محبوب‌ترین جاذبه آن، قلعه هواسونگ، مشهود است. بازدیدکنندگان این شهر می‌توانند از تماشای هنرهای رزمی، مراسم نگهبانان سلطنتی و جشنواره‌ها در میدان زیبای آن لذت ببرند. سوون می‌داند که چگونه طرفداران ورزش و فناوری، به خصوص دوستداران سامسونگ را تحت تأثیر قرار دهد.

4.شهر جئوج

شهر جئوج، میزبان جزایر متعددی مانند Geojedo، دومین جزیره بزرگ در کره جنوبی و Oedo مورد علاقه گردشگران است. همچنین این شهر پارک ملی Hallyeohaesang را در خود دارد، یک باغ گیاه‌شناسی به سبک غربی با بیش از 1000 گونه گیاهی. شهر جئوج آماده است تا گذشته غنی خود را از طریق میراث و مکان‌های فرهنگی مانند موزه‌ها، قلعه‌ها، ساختمان‌های قدیمی و حتی اردوگاه اسرای جنگ کره در دوران جنگ را با گردشگران به اشتراک بگذارد.

5.شهر گیونگجو

شهر گیونگجو

نسیم دریا پذیرای هر کسی است که از گیونگجو بازدید کند. این شهر ساحلی که یک مقصد گردشگری مهم و یکی دیگر از مشهورترین شهرهای کره جنوبی است، به میراث سیلا خود می‌بالد. بقایای بسیاری از پادشاهی باستانی در این شهر وجود دارد که به آن “موزه بدون دیوار” لقب داده شده است. پارک ملی گیونگجو و موزه بهترین مکان‌ها برای نگاه کردن به گذشته سلطنتی شهر هستند. این شهر همچنین به رصدخانه Cheomseongdae افتخار می‌کند که قدیمی ترین رصدخانه در شرق آسیا محسوب می‌شود. علاقه مندان به تاریخ از کاوش در مناظر سیلا جیونگجو لذت خواهند برد.

6.شهر اینچئون

شهر اینچئون به دلیل حضور شرکت‌های جهانی در آن، یکی از مشهورترین شهرهای کره جنوبی به شمار می‌رود. این شهر دارای مکان‌های دیدنی زیادی مانند تنها محله چینی‌های کشور، پارک شلوغ Jayu، چند رستوران عالی، وولمیدو و ساحل تاریخی آن و مکان تفریحی کانال آرال و بسیاری جاذبه فوق العاده دیگر است. جزایر شهر را نیز نباید از دست داد، مانند جیوا،جایی که گردشگران می‌توانند از کاوش در یک کوه، یک قصر و سواحل بکر لذت ببرند.

7.شهر گانگ نیونگ

شهر گانگ نیونگ

بیدار شدن در شهر گانگ نیونگ یک تجربه بهشتی است، به ویژه که یکی از مشهورترین شهرهای کره جنوبی و معروف‌ترین نقطه تماشای طلوع خورشید در این کشور است. همانطور که گردشگران از یک پیک نیک در ساحل لذت می‌برند، شیفته زیبایی افق در این شهر خواهند شد؛ زیرا خورشید در این شهر به آرامی نمایش خود را آغاز می‌کند. تماشای طلوع خورشید در شهر گانگ نیونگ، بهترین راه برای شروع روز است؛ بنابراین بازدید از غروب خورشید نیز می‌تواند در این شهر فریبنده باشد.

8.شهر بوسان

بوسان به عنوان یکی دیگر از مشهورترین شهرهای کره جنوبی مملو از زندگی است. این شهر بسیار امن است؛ زیرا یک مکان مهم تجاری، آموزشی و فرهنگی در کره جنوبی به شمار می‌رود. بوسان مملو از پارک‌ها، سواحل، دهکده‌های فرهنگی و مناطق خرید متعدد است. این شهر حتی خانه بزرگترین فروشگاه بزرگ جهان، Shinsegae Centumcity است. معابد و مکان‌های تاریخی نیز در کنار مراکز نمایش و موزه‌ها در این منطقه پراکنده‌اند. پس از یک روز گشت و گذار، گردشگران باید به استراحتگاه‌ها و اسپاهای بهاری آن که مکان‌های مناسبی برای پایان دادن به روز هستند، سر بزنند..

9.شهر سئول

بازدید از پایتخت شهر سئول را نباید از دست داد. مدرنیته سئول که در آسمان‌خراش های سر به فلک کشیده، برج‌ها و دیگر ساختمان‌های مرتفع آن مشهود است، بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. تعداد زیادی هتل مجلل و گزینه‌های مقرون به صرفه برای محل اقامت در این شهر وجود دارد. زیارتگاه‌های فرهنگی این شهر نیز بسیار باشکوه هستند، مانند چانگ‌دئوک‌گونگ، جونگمیو، نامهانسان سونگ و مقبره‌های سلطنتی سلسله چوسون. بازدید از موزه‌ها، بناهای مذهبی و گفته‌های معماری مدرن سئول نیز واقعاً روح‌انگیز است.

10.شهر دایگو

دایگو نیز به عنوان یکی دیگر از مشهورترین شهرهای کره جنوبی قطب اقتصادی این کشور است. این شهر به دلیل صنعت تولید لوازم الکتریکی و همچنین جمعیت دانشجویی قابل‌توجه آن شناخته شده است. مرکز شهر محل پردیس اصلی دانشگاه داگو است که به شهر عنصری جوان و مد روز می‌دهد که مطمئناً برای مسافران جذاب خواهد بود. در حین بازدید، مسافران می‌توانند در برج Daegu 83 از بالا، مناظر حماسی شهر را مشاهده کنند، یا می‌توانند در محیط درختکاری Daegu قدم بزنند تا از ترتیبات منحصر به فرد گیاهان و جانوران دیدن کنند. همچنین گردشگران نمی‌توانند بزرگ‌ترین بازار خیابانی سنتی در داگو به نام بازار سئومون (دروازه غربی) را از دست بدهند که بیش از 4000 مغازه برای کاوش دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *