اقامتگاه‌های سنتی کره جنوبی

تجربه‌ای متفاوت با اقامت در اقامتگاه‌های سنتی کره جنوبی

اقامتگاه‌های سنتی کره‌ جنوبی، معروف به هانوک، یکی از دنج‌ترین و زیباترین انواع اقامتگاه‌هایی هستند که در سراسر این کشور یافت می‌شوند. این اقامتگاه‌ها از هتل‌های مجلل تا تخت‌خواب‌ها و صبحانه‌های عجیب و غریب را شامل می‌شوند. برخی از عناصر مشترک از جمله پنجره‌های کاغذی، طراحی سنتی و باغ‌های زیبا در این اقامتگاه‌ها وجود دارد که همه مهمانان می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند،. برای تجربه فرهنگ کره جنوبی، اقامت در اقامتگاه‌های سنتی ضروری است. عناصر طراحی متبلور در هانوک را می‌توان در سرتاسر کشور و در ساختمان‌های مدرن از جمله هتل‌های معاصر یافت. با اقامتی فراموش نشدنی در ده اقامتگاه سنتی که در این مطلب از مجله گردشگری کاریز به آن‌ها اشاره شده، از تور کره جنوبی نهایت لذت را ببرید.

1.مهمانسرای دوران دوران

مهمانسرای دوران دوران

مهمانسرای دوران دوران به عنوان یکی از اقامتگاه‌های سنتی کره‌ جنوبی اقامتگاهی دنج، عجیب و غریب و ارزان‌قیمت است. این اقامتگاه سنتی گزینه‌ای خانگی برای مسافرانی است که می‌خواهند تجربه‌ای مقرون به صرفه از زندگی سنتی هانوک کره‌ای داشته باشند. باغ این مهمانسرا مکانی مناسب برای نوشیدن چای صبحگاهی بعد از صرف یک صبحانه رایگان است. وای فای رایگان و پارکینگ نیز در این اقامتگاه در دسترس است. مهمانسرا دوران دوران در نزدیکی کاخ دونگانگ، مجموعه مقبره Daereungwon و پارک ملی ججو واقع شده که آن را برای ماجراجویی‌های محلی کاملاً مناسب می‌کند. کوچه‌ پس‌کوچه‌های هوانگنام-دونگ نیز دارای غذاخوری‌های محلی است تا طعم‌های بی‌نظیر را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه تجربه کنید.

**امکانات اقاماتگاه سنتی دوران دوران: صبحانه عالی، وای فای رایگان، موقعیت مکانی مرکزی

2.خانه سنتی جوخهون

برای تجربه‌ای منحصر به فرد، مهمانان می‌توانند از اقامت روستایی در خانه سنتی جوخهون در آندونگ لذت ببرند. درواقع جوخهون یکی دیگراز اقامتگاه‌های سنتی کره‌ جنوبی است که می‌توانید با اقامت در آن تجربه‌ای منحصر به فرد داشته باشید. درهای چوبی، اجاق‌های آشپزی خاکی و پرچین‌های زیبا به این اقامتگاه، احساسی واقعاً روستایی می‌بخشد. مهمانان روی تشک‌های کف می خوابند و از طعم زندگی ساده لذت می برند.

مناظر حومه کره جنوبی از همه جهات در این اقامتگاه قابل مشاهده است. خوشبختانه، امکانات رفاهی ضروری دراین مهمانسرای سنتی در دسترس است. سرویس‌های دستشویی در جوخهون کاشی‌کاری‌شده و مدرن هستند؛ همچنینWi-Fi رایگان نیز در دسترس است. صبحانه رایگانی که توسط اقامتگاه ارائه می‌شود، بازدیدکنندگان را برای یک روز کاوش در تمام جاذبه‌هایی که این شهر تاریخی ارائه می‌دهد، آماده می‌کند. موزه Seongbo در معبد Bongjeongsa نیز فقط چند دقیقه با شما فاصله خواهد داشت. در این معبد قرن هفتمی، مهمانان می توانند با گذشته امپراتوری کره جنوبی به خوبی ارتباط برقرار کنند.

**امکانات اقامتگاه سنتی جوخهون: صبحانه، گشت و گذار و دسترسی آسان به جاذبه های بی نظیر

3.خانه سنگی روستای هانوک

خانه سنگی روستای هانوک

خانه سنگی روستای هانوک به عنوان یکی دیگر از اقامتگاه‌های سنتی کره‌ جنوبی، یک هانوک کاملاً به روز شده در سواحل جنوبی جزیره ججو است. این اقامتگاه سنتی دارای موقعیت غبطه‌انگیز در نزدیکی برخی از سواحل محبوب جزیره است. باغ سرسبز در خانه سنگی،  مکانی ایده‌آل برای استراحت پس از یک روز گشت و گذار در جزیره به شمار می‌رود. همچنین مهمانان می‌توانند از آشپزخانه و کباب‌پز برای پختن وعده‌های غذایی خود استفاده کنند تا تجربه‌ای خانگی‌تر داشته باشند.

**امکانات خانه سنگی: وای فای رایگان، لوازم بهداشتی رایگان و باغ بسیار زیبا

4.مهمانسرای سارنگرو

مسافران عمدتاً برای بازدید از دهکده هانوک از جئونجو بازدید می‌کنند که مجموعه‌ای از اقامتگاه‌های سنتی کره‌ جنوبی را در خود جای داده است. در مهمانسرای سارنگرو که در نزدیکی این روستا قرار دارد، میهمانان می‌توانند از سادگی و آرامش زندگی در هانوک سنتی کره‌ای لذت ببرند. بازدیدکنندگان می‌توانند مسیر خود را بین ساختمان‌های پیچیده کشف و مسیرهای سنگی باریکی را دنبال کنند و روی یک کفپوش سنتی بخوابند. بیش از ده‌ها موزه و مکان‌های فرهنگی نیز در فاصله ده دقیقه‌ای از اقامتگاه قرار دارند که سارنگرو را به پایگاهی عالی برای غوطه‌ور شدن در سنت‌های کره جنوبی تبدیل می‌کند.

**امکانات مهمانسرا سارنگرو: وای فای رایگان، صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان

5.مهمانسرا نامونیکون

مهمانسرا داجایون هانوک بمان

مهمانسرا نامونیکون یکی دیگر از اقامتگاه‌های سنتی کره‌ جنوبی است که هتلی گران‌قیمت و وسیع به شمار می‌رود؛ این هتل در طول زمان با دقت نگهداری شده و در محوطه‌ای سرسبز و جنگلی قرار دارد. مهمانسرا ناونیکون تمام امکانات رفاهی یک خانه را در اقامتگاه‌های شیک و در عین حال سنتی ارائه می‌کند. وسایل روشنایی معاصر، بالای صندلی‌های هر طبقه آویزان بوده و میزهای کم‌ارتفاع در اتاق غذاخوری و حمام‌ها کاملاً مدرن هستند. در این مهمانسرا از مهمانان دعوت می‌شود تا مدرن‌سازی استراتژیک و متفکرانه یک طراحی سنتی ناب را تجربه کنند. اقامتی ایده‌آل برای مسافرانی است که از تاریخ الهام گرفته‌اند و به دنبال غوطه‌ور شدن در یک تجربه کره‌ای هستند.

**امکانات مهمانسرا نامونیکون: وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز تجاری

6.خانه تاریخی یی جین

خانه تاریخی یی جین یه عنوان یکی دیگر از اقامتگاه‌های سنتی کره‌ جنوبی در سواحل جنوبی  این کشور واقع شده است؛ درواقع این خانه در یک شهر ساحلی جذاب واقع شده و برای مسافرانی که به دنبال بازگشت به سادگی و آرامش هستند، بسیار مناسب است. این ملک یک مجتمع خصوصی با چندین خانه و ساختمان‌های کوچک در محل است. چندین حیاط موجود در این مهمانسرای سنتی برای مدیتیشن صبحگاهی و انعکاس غروب خورشید در عصر، ایده‌آل هستند. جزئیات جالب مانند چاه سنگی، حوض بزرگ و طراحی سنتی به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا احساس کنند در سفر زمان به کره جنوبی قدیم بازگشته اند.

**امکانات : وای فای رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، پارکینگ رایگان

7.مهمانخانه هانوک سونی

مهمانخانه هانوک سونی

برای یک تجربه سنتی صمیمی، مهمانخانه هانوک سونی، یک اقامتگاه ایده‌آل است. هانوک در یک باغ واقع شده و از جاده اصلی در Seongbuk-gu، سئول جدا شده است. تنها چند اتاق در این مهمانسرا وجود دارد؛ بنابراین مهمانان برای اقامت باید از قبل اتاقی را در آن رزرو کنند. آشپزخانه‌ای برای پخت و پز، امکانات مدرن مانند حمام‌های کاشی کاری شده، Wi-Fi رایگان و مایکروویو برای استفاده مسافران وجود دارد.

امکانات: مهمانخانه هانوک سونی: صبحانه رایگان، واقع در مرکز شهر، تهویه مطبوع

8.مهمانسرای موا

این خانه سنتی سرپوشیده به سبک کره‌ای اگرچه هانوک نیست، اما سرشار از جذابیت‌های خانگی است. باغ کوچک اما لذت بخش این مهمانسرا به احساس لذت در انزاوا برای مسافران کمک می‌کند. اتاق‌های یک‌نفره و خوابگاهی در دسترس هستند که گزینه‌ای مانند هاستل را ارائه می‌کنند. تمام وسایل ضروری از جمله وای فای رایگان، اجاره دوچرخه و سالن استراحت برای معاشرت با همسفران موجود است. این مهمانسرا در چند قدمی باغ گوانگانروون از دوران سلسله چوسون قرار دارد که گذشته‌ای عاشقانه را در خود جای داده  که ارزش کاوش را دارد. یک پارک موضوعی نیز درست در آن سوی رودخانه قرار دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند به راحتی یک روز هیجان‌انگیز را در آنجا سپری کنند.

**امکانات: مهمانسرای موا: وای فای رایگان، صبحانه رایگان، تهویه مطبوع

9.مهمانسرا داجایون هانوک بمان

مهمانسرا داجایون هانوک بمان

مسافرانی که فرهنگ و سنت‌های کره‌ای را در سئول کاوش می‌کنند، می توانند در مهمانسرا داجایون به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌های سنتی کره‌ جنوبی  اقامت کنند. کاخ Changdeokgung ، همچنین کاخ نمادین Gyeongbokgung و معبد Jongmyo در یک فاصله کوتاه  از این مهمانسرا قرار دارند. این منطقه هسته تاریخی و فرهنگی سئول است؛ بنابراین چه راهی بهتر از اقامت در یک خانه سنتی کره ای برای غوطه ور شدن در آن؟ این اقامتگاه فضایی خانگی و شیک دارد که با وسایل مینیمال و زیبا که باغ‌ها و اتاق نشیمن پر شده است. همه امکانات مدرن از جمله آشپزخانه و امکانات خشکشویی نیز در این مهمانسرا وجود دارد.

**امکانات مهمانسرا داجایون: وای فای رایگان، صبحانه رایگان

10.هتل جونگدام

یک انتخاب منحصر به فرد در میان اقامتگاه‌های سنتی کره‌ جنوبی، هتل جونگدام به دلیل طراحی منحصر به فردش به عنوان یک یافته نادر است. این مهمانسرا یکی از اقلیت خانه‌های هانوک به سبک شیروانی است که به عنوان اقامتگاه برای مهمانان فعالیت می‌کنند. بازدیدکنندگان از اتاق‌های خواب دنج در داخل و باغ‌های جذاب و سرسبز بیرون لذت خواهند برد. این هتل یک گردش سریع به روستای هانوک را ارائه می‌دهد، جایی که مسافران می‌توانند در زمان به عقب برگردند. Wi-Fi رایگان، تلویزیون در اتاق‌ها، سالن غذاخوری در فضای باز، تماس با هتل ماندن در جونگدام را برای مسافران آسان می‌کند.

**امکانات مهمانسرا جونگدام: وای فای رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، پارکینگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید