جاذبه‌های عجیب کره جنوبی

جاذبه‌های عجیب کره جنوبی که هیچ جای دنیا پیدا نخواهید کرد

جاذبه‌های عجیب کره جنوبی مناظر، مکان‌ها و کارهایی را شامل می‌شود که در هیچ جای دنیا نمی‌توانید نظیر آن را مشاهده یا تجربه کنید. مناظر زیبا، غذاهای لذیذ و پیشرفت‌های تکنولوژیک همه آن چیزی نیست که کره جنوبی به آن معروف است. این کشور به خاطر تجربه تمام مفاهیم عجیب و غریبی که برای گردشگران به ارمغان می‌آورد، مورد علاقه است.

ممکن است از دانستن برخی از چیزهای عجیب و غریب و کمتر شناخته شده در کره جنوبی شگفت‌زده شوید. نکته قابل توجه این است که با جمعیت 51 میلیون نفری این کشور، مطمئناً چندین تفریح عجیب و غریب با ایده‌های درخشان برای سرگرمی در تور کره جنوبی وجود دارد. در این مطلب از مجله گردشگری کاریز به جاذبه‌های عجیب کره جنوبی که فقط در این کشور می‌توانید تجربه کنید، اشاره شده است.

1.پارک هایسندانگ

پارک هایسندانگ

یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز کره جنوبی، پارک هایسندانگ است. درواقع سه ساعت دورتر از سئول، سرزمینی با مجسمه‌های غول پیکر فالیک در ساحل شرقی سینام قرار دارد که همان پارک هایسندانگ مدنظر است. در این پارک نیمکت‌ها، زنگ‌های چوبی و میله‌هایی به شکل آلت تناسلی وجود دارد که بسیار عجیب و غریب بوده و در هیچ جای دنیا نظیرش وجود ندارد.

2. جشنواره گل و لایBoryeong ، تجربه‌ای شگفت‌انگیز

ساحل، سرسره‌های بادی غول پیکر، مسیرهایی با موانع و ماساژهای آرامش‌بخش، تنها بخشی از تجارب عجیب و غریب در جشنواره گل و لای کره جنوبی است. این جشنواره، به سرعت به یکی از مشهورترین جشنواره‌های فضای باز کشور تبدیل شد.

جشنواره گل Boryeong اساسا یک مهمانی بزرگ در فضای باز است که مردم را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. ساحل Daecheon معمولاً در ماه جولای میزبان این جشنواره است؛ بنابراین برای شرکت در این جشنواره، مطمئن شوید سفر خود را به کره جنوبی به درستی برنامه ریزی می‌کنید.

3.پاپ یک اسکات در خانه مستر توالت

پاپ یک اسکات در خانه مستر توالت

وقتی صحبت از جاذبه‌های عجیب کره به میان می‌آوریم، به هیچ عنوان شوخی نمی‌کنیم. مکانی در کره جنوبی وجود دارد که به دنیای شگفت‌انگیز مدفوع و توالت اختصاص داده شده است. این مکان موزه Haewoojae است که بیشتر به عنوان خانه مستر توالت شناخته می‌شود.

احتمالاً عجیب‌ترین مکانی که تا به حال در کل دنیا بازدید خواهید کرد، خانه آقای تویلر با باغ‌هایی پراکنده در سبک‌های مختلف توالت و مجسمه‌های برنزی از مردمی است که در حالت دفع مدفوع چمباتمه زده‌اند. خالق پارک، آقای Sim Jaedeok، بیشتر عمر خود را در یک شرکت بهداشتی کار کرده و بعداً برای خود خانه‌ای به شکل توالت ساخته است. این خانه بعداً توسط خانواده او به شهر سوون اهدا شد، جایی که می‌توانید از خانه آقای توالت دیدن کنید.

4. پارک لاولند در جزیره ججو

فقط با یک پرواز کوتاه یا با کشتی، نسخه مخصوص کره جنوبی از هاوایی: بعنی جزیره ججو را خواهید دید. جزیره ججو مکانی محبوب برای مردم کره جنوبی است تا کمی از طعم زندگی جزیره‌ای را بچشند. بلندترین کوه کره، هالاسان (کوه هالا)در این جزیره، در ارتفاع نزدیک به 1950 متر از سطح دریا قرار دارد و در واقع یک آتشفشان خاموش است.

اما بخش عجیب در رابطه با جزیره ججو این است که میزبان منحرف‌ترین مکان روی کره زمین، یعنی پارک لاولند است. اگر فکر می‌کردید پارک Haesindang  خیلی اروتیک است، پس هنوز پارک لاولند را ندیده‌اید. این پارک از زمان افتتاحش در سال 2004، پذیرای گردشگران برای یک کاوش جالب در مورد عشق است که بیش از 140 مجسمه وابسته به عشق را ارائه می‌دهد. قطعاً لاولند مکانی برای گرفتن عکس‌های عجیب برای علاقمندان به این سبک خواهد بود.

5.دهکده فرهنگی بوسان گمچئون

دهکده فرهنگی بوسان گمچئون

در سواحل بوسان یک مکان کوچک رنگارنگ به نام دهکده فرهنگی گامچئون وجود دارد که یکی دیگر از جاذبه‌های عجیب کره جنوبی به شمار می‌رود. ماچوپیچوی شرق یک مقصد گردشگری برتر برای تقریباً همه بازدیدکنندگان بوسان است. پیچ و خم‌های بی پایانی از کوچه‌ها در این مکان وجود دارد که با نقاشی‌های دیواری و انواع دیوارهای رنگارنگ تزئین شده‌اند.

روستای فرهنگی گامچئون شامل مغازه‌های صنایع دستی، موزه‌ها، کارگاه‌های هنرمندان و تعدادی رستوران برای صرف غذا است. شما می‌توانید یکی از معرکه‌ترین مناظر یعنی غروب خورشید را در زیر دریای خانه‌های رنگین کمانی در این روستا که به سمت اقیانوس فرو می‌روند تماشا کنید.

6.ااستراحتگاه سان کروز

در حین سفر به سمت ساحل شرقی کره جنوبی و به ویژه در استراحتگاه سان کروز، منظره‌ای بی‌نظیراز دریا خواهید داشت. این چشم‌انداز تداعی‌کننده افق آبی بی‌پایان در یک طرف و منظره یک کشتی تفریحی عظیم از طرفی دیگر است. تفریحگاه و قایق تفریحی Gangneung Jeongdongjin Sun Cruise & Yacht نیز در ابن مکان به راحتی یافت می‌شود.

این استراحتگاه زیبا با معماری منحصر به فرد در سال 2002 افتتاح شد و اولین استراحتگاه با موضوع کروز در جهان به شمار می‌رود. این سمت از کشور به داشتن بهترین غروب و سواحل معروف است. حتی اگر در سان کروز ریزورت اقامت نکنید، تماشای این زیبایی به راحتی برای شما خاطره‌انگیز خواهد بود.

7.منطقه غیرنظامی کره جنوبی

دهکده فرهنگی بوسان گمچئون

یکی دیگراز جاذبه‌های عجیب کره جنوبی منطقه غیرنظامی به شمار می‌رود که به دلایل واضح در این کشور منحصر به فرد است. DMZ یا منطقه غیرنظامی شده، منطقه ای به طول 240 کیلومتر است که کره شمالی و کره جنوبی را از هم جدا می‌کند. کره شمالی به دلیل رژیم توتالیتری که دارد در نوع خود ترسناک است. همه در رابطه با محدودیت‌ها برای بازدید از کره شمالی می‌دانند. با این حال، هنوز هم این منطقه یک جاذبه گردشگری بسیار محبوب است.

در مرز با مین‌ها، تانک‌ها و سربازانی آشنا می‌شوید که همیشه برای کوچکترین تهدید جنگ آماده هستند. نقاط رصدی برای بازدیدکنندگان وجود دارد که می‌توانند نگاهی به شمال بیندازند. در حالی که بیشتر چیزهایی که می‌بینید ساختمان‌های خالی در دوردست هستند، سخت است که به زندگی‌های غیرقابل تصوری که درست در آن سوی مرز وجود دارد، فکر نکنید.

8. اقامت در پانسیون یونیک (به شکل فنجان)

یکی از بهترین قسمت‌ها بعد از سفر تمام روز، بازگشت به یک تخت راحت در اقامتگاهی است که رزرو کرده‌اید. اکثر گردشگران، هاستل یا هتل را در سفر به کره جنوبی، رزرو می کنند. در این کشور، رزرو مکان برای اقامت در پانسیون نیز رایج است؛ اما آیا تا به حال در پانسیونی به شکل فنجان اقامت کرده اید؟ نه؟ خوب حالا این شانس را دارید.

پانسیون «یونیک» که به درستی نامگذاری شده، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای اقامت در یکی از اتاق‌های عجیب آن ارائه می‌دهد. یکی از محبوب‌ترین آنها اتاق معروف شین رامن است. همه چیز در این اتاق با تم شین رامن قابل مشاهده است. قرمز، سیاه و زرد سراسر با یک تخت دنج رامن شکل که منتظر خوابیدن شما روی آن است. Unique Pension تم های دیگری نیز دارد، مانند Heineken، Starbucks، یا iPhone.

9.مهمانی در سئول

مهمانی در سئول

Gangnam، Itaewon و Hongdae داغ ترین نقاط برای یک شب گردش در کره جنوبی هستند. اگر واقعاً می‌خواهید زندگی شبانه کره‌ای را تجربه کنید، این‌ها مکان‌هایی هستند که باید از آن دیدن کنید. در این مکان‌ها، صحنه باشگاه مشت‌زنی و بار چیزی شبیه به آنچه تا به حال تجربه کرده‌اید، نیست. عموما می‌شنویم که می‌گویند شهر نیویورک شهری است که هرگز نمی‌خوابد، اما صحنه مهمانی کره جنوبی کاملاً دیوانه‌کننده است. مهمان‌داران شب‌های خود را با مقداری چی‌مک (مرغ سرخ‌شده و آبجو) شروع می‌کنند. قبل از اینکه متوجه شوید، میز شما از پنج بطری سوجو پر می‌شود. در ادامه، همانطور که شب پیش می‌رود، بین بارها می‌چرخید و به یک کلوپ شبانه پرجنب‌وجوش در یکی از سه نقطه محبوب برای بازی مشت‌زنی می‌روید.

10.بعد از یک شب نشاط آور به جیم جیلبانگ بروید

یک روز کامل استراحت، دقیقاً همان چیزی است که بدن شما بعد از یک شب طولانی که در بیرون سپری کردید به آن نیاز دارد. شما می‌توانید روح خود را در هر یک از جیمجیلبانگ‌های کره احیا کنید. جیمجیل‌بانگ تقریباً متشکل از بلوک‌های آبگرم است که به مدت 24 ساعت باز هستند. این مکان‌ها برای استراحت عالی هستند و بخش بزرگی از سبک زندگی کره‌ای‎‌ها به شمار می‌رود. اکثر جیمجیل‌بانگ‌ها اتاق‌های رختکن و حمام دارند که بر اساس جنسیت از هم جدا شده‌اند. اگر با غریبه‌ها راحت نیستید، پس شانسی ندارید؛ زیرا حمام آب گرم را باید کاملا بدون لباس تجربه کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید