برترین جاذبه‌های سئول

برترین جاذبه‌های سئول در کره جنوبی

برترین جاذبه‌های سئول، مسافران و گردشگران پر شور و هیجان را از سرتاسر جهان به این شهر زیبا در کره جنوبی جذب می‌کند. پایتخت کره جنوبی که دارای آسمان‌خراش‌ها، مراکز خرید شیک و همچنین کاخ‌های سلطنتی و معابد بودایی بسیار زیباست، فرهنگ منحصربه‌فرد و امکانات رفاهی مدرن را برای گردشگران فراهم می‌کند.

سئول دارای یک سیستم مترو گسترده است که در آن مکان‌های دیدنی شاخص و قابل‌توجه، معمولاً تنها چند ایستگاه با یکدیگر فاصله دارند. همچنین در این شهر، بسیاری از مناطق خرید شلوغ را با سالن‌های غذاخوری، مغازه‌ها و تفریحات شبانه برای هر سنی خواهید یافت. کاوش در این شهر عظیم می‌تواند برای کسانی که برای اولین بار به آن سفر می‌کنند کمی دلهره‌آور باشد؛ بنابراین در این مطلب از مجله گردشگری کاریز به برخی از برترین جاذبه‌های سئول اشاره کردیم تا بهترین تور کره جنوبی را بدون ذره‌ای دلهره و نگرانی تجربه کنید.

1.کاخ Gyeongbokgung

کاخ Gyeongbokgung

کاخ Gyeongbokgung در سال 1395 توسط پادشاه Taejo در سئول ساخته شد که یکی از برترین جاذبه‌های سئول به شمار می‌رود. این کاخ بزرگترین و چشمگیرترین کاخ از 5 کاخ بزرگی است که در زمان سلسله چوسون ساخته شده است. می‌توانید بیش از 300 ساختمان، موزه ملی مردمی و موزه کاخ ملی را در این کاخ عظیم کاوش کنید که برای علاقه‌مندان به تاریخ می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

بقایای سلسله چوسون مانند غرفه Gyeonghoe-ru، برکه Hyangwonjeong و مجسمه‌های Geunjeongjeon (اتاق تماشاگران سلطنتی) در محوطه کاخ نسبتاً دست نخورده باقی مانده‌اند. کاخ Gyeongbokgung بین ساعت 10 صبح تا 3:30 بعد از ظهر تورهای رایگان با راهنما به زبان های انگلیسی، ژاپنی و چینی ارائه می‌دهد.

2.برج N سئول

برج N سئول نیز یکی دیگر از برترین جاذبه‌های سئول و سازه‌ای مدرن در کوه نمسان در مرکز این شهر است. با ایستادن در بالای این برج و در ارتفاع 237 متری از زمین، می‌توانید از مناظر پانورامای سئول لذت ببرید. در داخل برج نیز یک رصدخانه دیجیتال و همچنین تعداد زیادی فروشگاه سوغاتی، رستوران و کافه پیدا خواهید کرد.

تراس طبقه اول برج N سئول مکانی محبوب برای زوج‌ها جهت آویزان کردن قفل‌ها و یادداشت‌های عاشقانه به حصار به عنوان نماد عشق است. نمای بیرونی برج در تمام طول سال میزبان نمایش‌ها و نمایشگاه‌های سنتی است. هزینه ورودی رصدخانه برای بزرگسالان حدود 10000 وون و برای کودکان و سالمندان 8000 وون است.

3.پارک موضوعی دنیای لوته

برترین جاذبه‌های سئول

دنیای لوته واقع در مرکز سئول، یکی از بزرگترین پارک‌های موضوعی سرپوشیده جهان است. این مکان دارای تعداد زیادی سواری هیجان انگیز، فیلم، پیست اسکیت روی یخ، رژه‌های پر جنب و جوش و نمایش‌های لیزری برای بازدیدکنندگان در هر سنی است. همچنین با رفتن به دنیای لوته  می‌توانید از یک موزه مردمی در محل بازدید کنید که روستاها و آثار باستانی مینیاتوری را به نمایش می‌گذارد که بیش از 5000 سال قدمت دارند. هزینه‌های ورودی ددنیای لوته بسته به زمان ورود متفاوت است.

4.بازار میونگ دونگ

اگر قصد دارید در طول اقامت خود در پایتخت به فروشگاه‌ها بروید، بازار میونگ دونگ مکانی است که نباید به هیچ عنوان بازدید از آن را از دست دهید. این بازار به عنوان یکی از برترین جاذبه‌های سئول دارای ده‌ها فروشگاه بزرگ، مراکز خرید و فروشگاه‌های کنار خیابان است. اقلام محبوب شامل لباس‌های ارزان قیمت، کفش، لوازم جانبی، جواهرات و کیف‌های دستی از برندهای محلی و بین‌المللی این بازار است. بیش از 1000 فروشگاه برای فروش لوازم آرایشی و مراقبت از پوست کره‌ای نیز در این بازار وجود دارد. برخلاف دیگر مناطق خرید در سئول، بازار میونگ دونگ دارای مکان‌های دیدنی از جمله  کلیسای جامع کاتولیک میونگ‌دونگ و تئاتر میونگ‌دونگ به سبک گوتیک است.

5.کاخ  Changdeokgung

کاخ  Changdeokgung

کاخ Changdeokgung از بین 5 کاخ سلطنتی باقیمانده در کره جنوبی، به خوبی حفظ شده است. این مکان در سال 1997 به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شد و در دامنه قله اونگبونگ کوه باگکسان واقع شده است. این منطقه شامل یک محوطه کاخ عمومی، یک حیاط سنگفرش، راهروهای باز و اقامتگاه خانواده سلطنتی است.

یکی از مکان‌هایی که در کاخ چانگ‌دئوک‌گونگ که گردشگران بیشترین عکس‌ها را گرفته‌اند، باغ هووون است. از مناظر حوض زنبق و آلاچیق‌های زیبا که با گل‌های رنگارنگ احاطه شده‌اند لذت ببرید. تورهایی با راهنما به زبان‌های انگلیسی، چینی و ژاپنی برای بازدید از این کاخ در دسترس هستند.

6.معبد بونگئونسا

معبد بونگئونسا به عنوان یکی دیگر از برترین جاذبه‌های سئول، رویدادهای فرهنگی را برای کسانی که به دنبال یادگیری در مورد شیوه‌های سنتی بودایی کره هستند، ارائه می‌دهد. این معبد توسط فضای سبز بسیار خیلی زیبا احاطه شده است. همچنین آثار باستانی مانند کنده‌کاری‌های سوتراهای بودایی بر روی چوب و بلندترین مجسمه کره میتریا بودا در محوطه معبد پراکنده است.

این معبد میزبان برنامه‌های اقامت در معبد است که در آن می‌توانید زندگی یک راهب بودایی را تجربه کنید. تورهای با راهنما (به انگلیسی، ژاپنی و چینی)، خدمات صبحگاهی، فانوس‌سازی نیلوفر آبی و مراسم چای از جمله فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در طول بازدید معبد از آنها لذت ببرید.

7.معبد جونگمیو

معبد جونگمیو

معبد جونگمیو نیز به عنوان یکی دیگر از برترین جاذبه‌های سئول، یک زیارتگاه سلطنتی کنفوسیوس برای مراسم یادبود در دوران سلسله چوسون است. این مکان یک میراث جهانی یونسکو به شمار می‌رود و لوح‌های روح پادشاهان و ملکه‌های پیشین سلسله چوسون را در خود جای داده است. جشنواره های میراث فرهنگی مانند جشنواره فرهنگ کاخ سلطنتی کره نیز هر ساله در معبد جونگمیو برگزار می‌شود.

8.بازار دانگدامون

بازار دانگدامون یکی از بزرگترین مناطق خرید عمده و خرده‌فروشی کره جنوبی و یکی از برترین جاذبه‌های سئول است. این بازاز حدود 26 مرکز خرید، 30000 فروشگاه تخصصی و 50000 تولیدکننده را شامل می‌شود. اقلام ارائه شده در این بازار نیز متشکل از منسوجات، لباس، کفش و جواهرات گرفته تا کالاهای چرمی، اسباب بازی، لوازم الکترونیکی و لوازم اداری هستند.

9.روستای بوکچون هانوک

روستای بوکچون هانوک

دهکده بوکچون هانوک نیز به عنوان یکی دیگر از برترین جاذبه‌های سئول صدها خانه سنتی کره‌ای را در خود جای داده که از زمان سلسله چوسون در آزمون زمان تاب آورده‌اند. این منطقه به‌عنوان زیباترین منطقه تاریخی سئول شناخته می‌شود، جایی که بسیاری از این ساختمان‌ها به‌عنوان مراکز فرهنگی، مهمان‌خانه‌ها، رستوران‌ها و چایخانه‌ها فعالیت می‌کنند.

در حالی که ورود به روستای بوکچون هانوک رایگان است، می‌توانید برای بازدید از موزه‌های داخل روستا، «گذرنامه آزادی موزه بوکچون» را خریداری کنید.  موزه گاهو، موزه گلدوزی هان سانگ سو و موزه هنر کره در بین بازدیدکنندگان کنجکاو بسیار محبوب هستند.

10.کوه بوگکسان

یکی دیگر از برترین جاذبه‌های سئول کوه بوگکوسان است که بلندترین قله سئول به شمار می‌رود که بیش از 340 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. این کوه شما را از دروازه‌های قرن پانزدهمی شهر و در امتداد دیوارهای قلعه باستانی عبور می‌دهد. حدود 2 ساعت طول می‌کشد تا به قله برسید، جایی که از مناظر باشکوه سئول، کاخ Gyeongbokgung و برج N Seoul لذت خواهید برد.

در طول مسیر، از نقاط دیدنی تاریخی مانند دیوار قلعه سئول، غرفه Bugak و پارک Samcheong عبور خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که پاسپورت خود را همراه داشته باشید زیرا برای ورود به مسیرها باید آن را به مقامات ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید