بهترین پارک‌های سئول

بهترین پارک‌های سئول در کره جنوبی

بهترین پارک‌های سئول را بشناسید تا تجربه‌ای منحصر به فرد و هیجان‌انگیز را در تور کره جنوبی داشته باشید. سئول، کلانشهری که سنت، مدرنیته، طبیعت و فناوری را کنار هم گرد آورده، در هر گوشه‌ای فضای سبزی را ارائه می‌دهد. در سئول شما کاخ‌های سلطنتی زیبایی را خواهید دید که توسط طبیعت و ساختمان‌های مرتفع احاطه شده‌اند که بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. سیستم حمل و نقل عمومی پیشرفته سئول نیز به شما کمک می‌کند تا به راحتی از پارک‌های سبز و زیبای آن بازدید کنید. قطعا می‌دانید که سئول یک شهر شلوغ است، اما در عین حال مکانی است که می‌توانید از پیاده‌روی‌های آرام در امتداد جاذبه‌های دیدنی شهر و همچنین رودخانه معروف هانگانگ و کوه‌های زیبای آن لذت ببرید.

پارک هنگانگ در کنار رودخانه دارای امکانات جالبی برای لذت بردن از ورزش و فعالیت‌ها در فضای باز از جمله ورزش‌های آبی است. همچنین این پارک به عنوان مکانی برای برگزاری جشنواره‌های مختلف عمل می‌کند. تقریباً تمام مناطق ساحلی رودخانه هانگانگ که از سراسر سئول می‌گذرد به پارک تبدیل شده‌اند؛ بنابراین، از هر کجا که هستید به راحتی می‌توانید یکی از این پارک‌ها را پیدا کنید. پارک نمسان، پارک ناکسان و پارک هانول واقع در ارتفاعات سئول، منظره شبانه باشکوهی از این شهر را ارائه می‌دهند. در پارک المپیک، یک پارک موضوعی که در یک منطقه وسیع ساخته شده، می‌توانید از فعالیت‌های مختلف در مناظر زیبا لذت ببرید. تا انتهای این مطلب با مجله گردشگری کاریز همراه باشید تا بهترین پارک‌های سئول را به شما معرفی کنیم.

1.پارک هنگانگ

پارک هنگانگ

یکی از بهترین پارک‌های سئول، پارک هنگانگ است. این پارک در مرکز سیاسی، مالی و رسانه‌ای کره‌ قرار دارد. در واقع پارک هنگانگ ارجح‌ترین مکان برای استراحت شهروندان سئول در تمام طول سال است. این پارک که به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو یا اتوبوس قابل‌دسترسی است، 365 روز در سال بسیاری از گردشگران، کارکنان اداری و شهروندان را به خود جذب می‌کند. این پارک محل برگزاری جشنواره معروف شکوفه‌های گیلاس، جشنواره آتش‌بازی و نمایش‌های فرهنگی مختلف آخر هفته است.

پارک هنگانگ که مجهز به مسیرهای دوچرخه‌ و عابر پیاده‌ است، مکانی اید‌ه‌آل برای دوچرخه‌سواری و قدم زدن است. همچنین توصیه می‌شود با فرزندان خود از پارک دیدن کنید؛ زیرا این پارک تجربیات یادگیری زیست محیطی را به خوبی فراهم می کند. همچنین در این پارک می‌توانید فعالیت‌های آبی مختلف مانند قایق‌سواری و کروز را تجربه کرده  و انرژی رودخانه را به‌طور کامل احساس کنید.

2.پارک هانول

پارک هانول یکی از بهترین پارک‌های سئول است که در اطراف استادیوم جام جهانی که برای بزرگداشت جام جهانی 2002 از آن استفاده شد، قرار دارد. این پارک که بر روی یک منطقه وسیع تپه‌گونه امتداد یافته، بیشتر به خاطر مناظر شبانه و غروب خورشید فوق‌العاده‌اش معروف است.

علاوه بر این، جشنواره چمن نقره‌ای که در پارک برگزار می‌شود یکی از جشنواره‌های پاییزی سئول است. این جشنواره هر سال در اکتبر برگزار می‌شود که گل‌های نقره‌ای کاملا شکوفا هستند. پارک هانول همچنین یک محیط عالی و محبوب برای عکاسی است؛ زیرا مکان‌های عکاسی زیادی دارد که برای پرتره‌های عاشقانه زوج‌ها در سراسر زمین چمن نقره‌ای مناسب است.

3.پارک توکسئوم هانگانگ

پارک ایچون هانگانگ

پارک توکسئوم حتی قبل از ایجاد پارک هنگانگ یک شهربازی معروف در کنار رودخانه سئول بود. در میان نسیم خنک رودخانه می‌توانید از ورزش‌های آبی مختلف مانند موج‌سواری، اسکی روی آب و قایق‌سواری با قدرت لذت ببرید. انواع امکانات ورزشی از جمله زمین‌های فوتبال، زمین بسکتبال، زمین تنیس، زمین بدمینتون و دیوارهای صخره نوردی در این پارک قرار دارد. در اواسط تابستان، چادرهایی برای اجاره در پارک در دسترس است تا از آفتاب سوزان در حین لذت بردن از یک پیک نیک در طول روز جلوگیری شود.

پارک توکسئوم به عنوان یکی از بهترین پارک‌های سئول مورد علاقه بسیاری از شهروندان است؛ این پارک چیزهای زیادی برای دیدن و تجربه فراهم گردشگران می‌کند. رویدادهای فرهنگی و کنسرت‌های متنوعی که در پارک برگزار می‌شود نیز بسیاری از افراد را به خود جذب می کند. فارغ از همه این موارد شما می‌توانید از نمایش‌های آبنمای رنگارنگ با سبک‌های مختلف موسیقی در منطقه فواره موزیکال لذت ببرید.

4.پارک یویدو

پارک یویدو یک جواهر سبز در کنار یک جنگل بتنی  با همین نام، مرکز سیاسی، مالی و رسانه کره است. این پارک به عنوان فضای استراحت برای شهروندان ایجاد شد. پارک یویدو به عنوان یکی از بهترین پارک‌های سئول از چهار منطقه اصلی تشکیل شده است: جنگل اکولوژیکی طبیعی، میدان رویداد فرهنگی، زمین چمنزار و جنگل سنتی کره. جنگل اکولوژیکی طبیعی دراین پارک که در آن موجودات مختلف در اطراف حوض زندگی می‌کنند، مکانی است که به شما اجازه می‌دهد در قلب شهر به گشت و گذار در طبیعت بپردازید.

5.پارک ناکسان

پارک ناکسان

پارک ناکسان که تا خیابان Daehak-ro و دروازه Dongdaemun امتداد دارد، مکانی است که می‌توانید فرهنگ و تاریخ کره را همزمان تجربه کنید. این پارک همچنین مکان محبوبی برای تماشای منظره زیبای شبانه سئول است. بالای تپه مناظر پانورامای خیره‌کننده‌ای از کوه بوخانسان و مرکز شهر سئول ارائه می‌دهد.

مسیر پیاده‌روی که از دروازه Dongdaemun شروع می‌شود به شما امکان می‌دهد از طریق جنگل سرسبز در مرکز شهر در امتداد دیوارهای قلعه سئول قدم بزنید. مسیر پر پیچ و خم قلعه از ویژگی‌های منحصر به فرد پارک ناکسان است. اگر کمی از پارک به سمت پایین بروید، به روستای دیواری ایهوا خواهید رسید. نقاشی‌های دیواری زیبا که در سراسر روستا یافت می‌شوند، مکان‌های عکاسی ایده‌آلی به شمار می‌روند. دقت کنید ممکن است در حین لذت بردن از تمام جاذبه‌های جالب پارک، زمان را از دست بدهید.

6.پارک المپیک

پارک المپیک که به عنوان یکی از بهترین پارک‌های سئول برای المپیک 1988 این شهر تأسیس شد، عمدتاً از هنرهای فرهنگی، ورزش‌های مختلف، محیط زیست طبیعی و مناطق تاریخی تشکیل شده است. از آنجایی که برای میزبانی بازی‌های المپیک طراحی شده، امکانات آن شامل ورزشگاه‌های تنیس، شمشیربازی، ژیمناستیک، وزنه‌برداری و شنا است. پس از المپیک سئول، استادیوم‌ها به عنوان سالن کنسرت بسیاری از هنرمندان داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گرفتند و وضعیت فعلی پارک را به عنوان یک قطب فرهنگی تثبیت کردند.

این پارک یکی از 5 پارک برتر مجسمه سازی جهان محسوب می‌شود که حدود 210 قطعه از هنر مجسمه‌سازی از جمله مجسمه‌سازان مشهور جهان را در سراسر سایت به نمایش می‌گذارد. نمادین‌ترین نقطه عطف پارک المپیک دروازه صلح جهانی است، مجسمه‌ای که توسط معمار برجسته کره‌ای کیم جونگ آپ برای تأکید بر روح صلح جهانی طراحی شده است. همچنین امکانات فرهنگی مختلفی مانند موزه هنر و مرکز تاریخی در داخل پارک وجود دارد.

7.پارک خانوادگی یونگسان

پارک خانوادگی یونگسان

پارک خانوادگی یونگسان، پارکی به سبک غربی با چمن‌زارها و حوض‌های بزرگ است. این پارک به عنوان یک پایگاه لجستیکی در طول جنگ ایمجین در سال 1592 مورد استفاده قرار گرفت که توسط ارتش چینگ در طول حادثه ایمو (1882) اشغال شد و تا زمان آزادسازی قبل از استقرار نیروهای مسلح ایالات متحده در کره، به عنوان یک مرکز نظامی ژاپنی مورد استفاده قرار گرفت. اگرچه پارک یونگسان تاریخچه جنگ کشور را حفظ می‌کند، اما به پارکی تبدیل شده که شهروندان می‌توانند اوقاتی آرام را با خانواده خود در آن بگذرانند.

این شهر با برکه‌ها، فواره‌ها، تجهیزات ورزشی مختلف و زمین‌های بازی،یک مقصد عالی برای گردش و تفریح خانواده‌‌ها با کودکانشان است. برای کسانی که به دنبال تجربه‌های متنوع‌تر هستند، توصیه می‌شود از موزه ملی کره در همان نزدیکی دیدن کنند. پارک و موزه به هم متصل هستند؛ بنابراین می‌توانید به راحتی بین این دو مکان رفت و آمد کنید.

8.پارک جنگلی Gyeongchun

پارک جنگلی ط Gyeongchun یک فضای فرهنگی پیچیده است که در امتداد مسیرهای قدیمی خط Gyeongchun ایجاد شده است. علاوه بر جنگل سرسبز، این پارک به عنوان یکی از بهترین پارک‌های سئول دارای امکانات فرهنگی مختلف برای نمایشگاه‌ها و برنامه‌های تجربی عالی است. در طول روز، مسیر دارای فضایی آرام و ایده‌آل برای پیاده‌روی و مراقبه است، اما در شب، نورهای رنگارنگ مسیر را به مکانی محبوب برای تماشای شب تبدیل می‌کنند. شما می‌توانید احساسات عاشقانه راه‌آهن‌های قدیمی را در دوران مدرن احساس کنید، جایی که فناوری‌های پیشرفته هر بخش از زندگی را تغییر داده است. در گالری پارک جنگلی Gyeongchun که اخیرا افتتاح شده، می‌توانید در طول پیاده‌روی در مسیر، استراحتی عالی داشته باشید. همچنین می‌توانید عکس‌های زیبایی از بسیاری از نقاشی‌های دیواری چشم‌نواز پراکنده در اطراف پارک بگیرید.

9.پارک ایچون هانگانگ

پارک ایچون هانگانگ

پارک ایچون هانگانگ در سمت شمالی رودخانه، بین پل Jungnangcheongyo و Wonhyodaegyo Bridge واقع شده است. این پارک با گل‌های خردل، پامچال، نی، علف‌های نقره‌ای و کیهانی که با تغییر فصل‌ها به نوبت شکوفا می‌شوند، مکانی ایده‌آل برای قدم زدن یا دویدن است. در طول جشنواره جهانی آتش‌بازی که در اوایل اکتبر برگزار می‌شود؛این پارک به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای آتش‌بازی، جمعیت زیادی را به خود جذب می‌کند.

ایچون پارکی دارای امکانات ورزشی مختلفی مانند پیست اسکیت درون‌خطی، زمین بسکتبال و زمین تنیس است که باعث محبوبیت آن در بین شهروندانی شده که به دنبال لذت بردن از ورزش در سئول هستند. شما همچنین می‌توانید مسیرهای دوچرخه سواری را پیدا کنید.

10.پارک نمسان

پارک نمسان به عنوان یکی دیگر از بهترین پارک‌های سئول یک منطقه تفریحی است که در اطراف کوه نمسان ایجاد شده است. اگرچه این پارک در ارتفاع 262 متری از سطح زمین قرار دارد، اما به راحتی با تله کابین قابل دسترسی است. هیجان‌هایی که هنگام تقاطع تله‌کابین‌های صعودی و نزولی احساس می‌شود، چیزی است که نمی‌توانید در جای دیگری تجربه کنید. علاوه بر تله کابین، می توانید به سادگی در امتداد Namsan Dulle-gil قدم بزنید یا از اتوبوس مسیر دایره‌ای برای رسیدن به پارک استفاده کنید.

در بالای پارک، جاذبه‌های مختلفی از جمله برج N سئول و امکاناتی برای قدم زدن، ورزش و استراحت وجود دارد. اگر در یک روز صاف از رصدخانه به بیرون نگاه کنید، حتی می توانید دریا را در نزدیکی اینچئون ببینید. در کوه نمسان پیاده روی کنید و از مناظری که چشم و ذهن شما را تازه می کند، قدردانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید