بهترین رستوران‌های کره جنوبی

بهترین رستوران‌های کره جنوبی

بهترین رستوران‌های کره جنوبی را در این مقاله از مجله گردشگری کاریز بشناسید تا نهایت لذت را از سفر به این کشور زیبا و مهیج ببرید. غذاهای کره‌ای در سال‌های اخیر توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. یکی از این نمونه‌ها رامن است که به عنوان یک غذای محلی محبوب در این کشور رشد کرده است. این غذا به عنوان بهترین غذای فوری برای هر فرد در گروه‌های سنی مختلف عمل می‌کند. آماده‌سازی زیبای رستوران‌های کره‌ای برای سرو غذا نشان‌دهنده قدردانی آنها از غذاهای جذاب و خوشمزه‌شان است. برای آشنایی بیشتر با بهترین رستوران‌های کره‌ جنوبی که می‌توانید در آن‌ها غذاهای محلی این کشور را امتحان کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

1.رستوران بوتانچو

رستوران بوتانچو

رستوران بوتانچو یکی از بهترین رستوران‌های کره‌ جنوبی است. این رستوران که در سئول قرار دارد  غذاهای محلی با ارزشی را ارائه می دهد که مشتریان واقعاً آن‌ها را دوست دارند. سوپ رامن این رستوان بسیار غنی و پر از گوشت است و طعم و عطری باورنکردنی دارد. رستوران بوتانچو از دوشنبه تا شنبه از ساعت 11:30 صبح تا 11:00 شب و یکشنبه از ساعت 11:30 صبح تا 9:30 شب باز است.

2.رستوران اورنو رامن

اورنورامن یکی از بهترین رستوران‌های کره جنوبی به شمار می‌رود  که در کتاب راهنمای میشلین ثبت شده و جایزه Bib Gourmand را دریافت کرده است. مردم محلی این رستوران را با وجود این واقعیت که منشا آن یک کشور خارجی است، دوست دارند. غذاهای محلی که در این رستوران سرو می‌شود مقرون به صرفه و بسیار اشتها آور است. نکته قابل توجه درباره این رستوران نیز این است که قبل از ورود به آن برای صرف غذا، پرداخت، در کیوسک بیرون انجام می‌شود. این رستوران در سئول واقع شده و از دوشنبه تا یکشنبه باز است.

3.رستوران جئوم پانگ

رستوران جئوم پانگ

رستوران جئوم پانگ به عنوان یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کره جنوبی در Jongno-gu، سئول واقع شده که رامن خالص کره‌ای سرو می‌کند. این رستوران بیش از 30 نوع غذای مختلف رامن را ارائه می‌دهد. رامن و دیگر غذاهایی که در رستوران جئوم پانگ سرو می‌شود کمی تند هستند. برای خارجی‌ها، غذاهای غیر تند نیز وجود دارد که واقعا می تواند آنها را راضی کند و البته قیمت مناسبی  نیز دارند. کوفته‌ها و کیک‌های برنجی را می‌توان تنها با 500 وون در این رستوران میل کرد. رستوران پانگ از دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 9:00 صبح تا 8:00 شب باز است.

4. رستوران هانی

رستوران هانی نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کره جنوبی در Mapo-gu سئول واقع شده که به راحتی می‌توان به آن دسترسی داشت. غذاهای محلی این رستوران شبیه توکیو بوده و فوق‌العاده خوشمزه است؛ رامن ویژه این رستوران از آب گوشت غلیظ درست شده و به صورت غیرقابل انکار خوشمزه است. مشتریان این امکان را دارند که آب گرم بیشتری به سوپ خود اضافه کنند تا مطابق میل آن‌ها باشد. علاوه بر این، مواد تشکیل‌دهنده رامن آنها عالی است. این رستوران از سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 12:00 شب تا 9:00 شب باز است.

5. رستوران یوزو رامن

رستوران یوزو رامن

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کره جنوبی، رستوران یوزو رامن است که در Jung-gu، سئول واقع شده  و به خاطر یکی از غذاهایش به نام  Shio Ramen معروف شده است. این رستوران با انواع اقلام عتیقه مبله  و با صندلی‌های سبک بار ژاپنی مجهز شده است. یوزو رامن کسی است که رشته فرنگی مختص به  خود را تولید می‌کند که همه مشتریان عاشق آن هستند. بافت این غذا مانند رشته‌های رستوران‌های دیگر نیست و بسیار خوش‌طعم تر است، تنها کافی است یک بار طعم آن را بچشید. مشتریانی که نمیپ‌توانند بیش از حد غذای تند بخورند نباید نگران باشند زیرا رامن این رستوران چندان تند نیست. این رستوران از ساعت 11 صبح تا 9:30 شب کار می‌کند.

6. رستوران کامیون رامن

کامیون رامن یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کره جنوبی  است که در Mapo-gu سئول واقع شده و برای مردم محلی ساکن در این منطقه  بسیار محبوب است. پرفروش‌ترین غذای این رستوران چارسیو است که طعم بسیار عالی  و باور نکردنی دارد. رستوران کامیون رامن غذاها را به گونه‌ای پخته و سرو می‌کند تا ذائقه کره‌ای و البته ذائقه مسافران از سراسر دنیا را جلب کند. محدوده قیمت این رستوران کمتر از 10000 وون کره است. رستوران کامیون رامن همه روزه از ساعت 11:00 صبح تا 9:30 شب فعالیت می کند.

7 رستوران ناگومی رامن

رستوران ناگومی نیز به عنوان یکی دیگر از ببهترین رستوران‌های کره جنوبی در  Hongdae واقع شده است. قیمت غذاهای رامن ناگومی از 6000 وون کره‌ای شروع می‌شود ؛ نکته قابل توجه این است که سوپ این رستوران به دلیل اینکه شامل آب گوشت استخوان خوک و آب مرغ یا سبزیجات است، به یکباره بسیار محبوب شد. رشته‌هایی که آنها استفاده می‌کنند دارای کیفیت بسیار عالی هستند  که در چربی‌های آب گوشت خوک و با تکه‌های بزرگ گوشت و یک تخم‌مرغ پخته شده در سس سویا، شناور هستند. همچنین، خود رستوران بسیار زیباست؛ بنابراین مشتریان می‌توانند آزادانه عکس‌های اینستاگرامی زیبایی از خود بگیرند. این رستوران  همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 9:00 شب باز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید