بهترین جشنواره‌های سئول

بهترین جشنواره‌های سئول در کره جنوبی

بهترین جشنواره‌های سئول را با مطالعه این مقاله از مجله گردشگری کاریز بشناسید، تا شور و هیجان شگفت‌انگیزی را در تور کره جنوبی تجربه کنید. شهر پرانرژی سئول جشنواره‌های متعددی را برگزار می کند که در تمام طول سال زندگی پرجنب و جوش را برای گردشگران و افراد محلی تداعی می کند. هر یک از این جشنواره‌ها به مناسبت بزرگداشت یک مسئله فرهنگی مهم برگزار می‌شود. شرکت در این جشنواره‌ها می‌تواند تجربه سفر شما به کره جنوبی را لذت‌بخش کند؛ به همین دلیل سعی کردیم در این مطلب برخی از بهترین جشنواره‌های سئول را گرداوری کنیم تا طعم هیجان و لذت را در سفر به این کشور بچشید. تنها کافی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

1.جشنواره رز سئول

جشنواره رز سئول

یکی از بهترین جشنواره‌های سئول، جشنواره رز است. جشنواره‌های گل حس بینایی و بویایی هر فرد را قلقلک می‌دهند؛ به همین دلیل است که مردم سراسر جهان این جشنواره‌ها  را دوست دارند. اما آیا می‌دانستید که در مرکز سئول جشنواره گلی وجود دارد که می‌توانید به راحتی در تور کره جنوبی از آن دیدن کنید؟ این جشنواره چیزی نیست جز جشنواره رز سئول که در Jungnang-g  برگزار می شود. جشنواره رز طولانی ترین تونل گل رز کشور را ایجاد می کند که بیش از 5 کیلومتر ادامه دارد و شما را قادر می‌‌سازد نه تنها از گل‌‌های رز زیبا بلکه از نمایش‌های فرهنگی مختلف نیز در مرکز شهر لذت ببرید. همچنین بسیاری از رویدادهای فرهنگی دیگر وجود دارد که مردم می توانند از آنها لذت ببرند، مانند رژه گل رز و مسابقه نقاشی.

شما می‌توانید به صورت رایگان از جشنواره رز که هر ماه می برگزار می‌شود دیدن کنید تا در عطر گل ها مست شوید! شما می‌توانید به صورت رایگان از گل‌های باشکوه لذت ببرید؛  اما از آنجایی که  این مکان آخر هفته‌ها بسیار مملو از بازدیدکنندگان است، توصیه می‌کنیم یک روز در اواسط هفته و صبح به آنجا بروید.

2.جشنواره گوگاک سئول

فستیوال گوگاک سئول یک رویداد 2 روزه است که در آن می‌توانید از آهنگ‌های سنتی خوش‌آهنگ در سئول لذت ببرید. این جشنواره نیز به عنوان یکی از بهترین جشنواره‌های سئول شناخته می‌شود. جشنواره‌ای که گذشته، حال و آینده موسیقی سنتی کره را در مکان‌هایی مانند پارک مارونیر در داهاک، خیابان آپگوجئونگ رودئو، پارک بانپو هانگانگ و دریاچه سئوکچون در جمسیل ارائه می‌دهد.

3.جشنواره فرهنگ سلطنتی

جشنواره فرهنگ سلطنتی

جشنواره فرهنگ سلطنتی بزرگترین جشنواره میراث فرهنگی کشور و یکی دیگر از بهترین جشنواره‌های سئول است که در برخی از مشهورترین مکان‌های میراث فرهنگی کره جنوبی از کاخ‌های Gyeongbokgung، Changdeokgung، Deoksugung، Changgyeonggung و Gyeonghuigung تا معبد Jongmyo و Sajikdan برگزار می‌شود. این جشنواره برنامه‌های فرهنگی و هنری را بر اساس ویژگی‌های فضایی و تاریخی این کاخ‌های قدیمی به گردشگران ارائه می‌دهد. جشنواره سلطنتی با حفظ تاریخ و فرهنگ سنتی ملت و ایجاد هماهنگی با طبیعت، شامل برنامه‌های متنوعی است که فرهنگ سنتی را که مبتنی بر ویژگی‌های فضایی و تاریخی کاخ‌های سلطنتی است، با فرهنگ امروزی که به شیوه‌های خلاقانه بازآفرینی شده، در هم می‌آمیزد.

چنین برنامه‌هایی شامل نمایشگاه‌ها و برنامه‌های تجربی، اجراهای برنامه‌ریزی‌شده با کاخ‌های سلطنتی در پس‌زمینه، نمایش‌های بازتولید‌شده برای ترویج و حفظ آیین‌های باستانی، جشنواره فرهنگ سلطنتی برای کودکان، برنامه‌های تجربی که هر کسی می‌تواند در آن شرکت کند، می‌شود.

4.جشنواره فرهنگی  Hanseong Baekje

اجازه دهید جشنواره فرهنگی  Hanseong Baekje Songpa-gu را به عنوان یکی از بهترین جشنواره‌های سئول به شما معرفی کنیم؛ جایی که می‌توانید تاریخ و فرهنگ بازسازی شده کره جنوبی را با چشمان خود بررسی کنید! جشنواره فرهنگی Hanseong Baekje یک جشنواره تاریخی و فرهنگی است که به شما امکان می‌دهد تاریخ و فرهنگ اوایل سلسله Baekje را احساس کنید.

شرکت دراین یک جشنواره برای همه آزاد است؛ بنابراین هیچ هزینه‌ای برای پذیرش افراد دریافت نمی‌شود. رویدادهای این جشنواره در زمان‌های مختلف در مکان‌های مختلف از جمله پارک المپیک، دریاچه سئوکچون، پارک فرهنگی پونگناپ باکجه و مقبره‌های باستانی سئوکچون-دونگ برگزار می‌شود. برنامه را بررسی کنید و در رویدادهایی که به آنها علاقه دارید شرکت کنید تا از تجربیات فرهنگی کره لذت ببرید.

5.جشنواره گل‌های بهاری Yeouido

جشنواره گل‌های بهاری Yeouido

هر ماه آوریل، هنگامی که رایحه گرم بهار احساس می‌شود، بسیاری از نقاط در سراسر کشور میزبان جشنواره‌های گل بهاری هستند. در میان آن‌ها، جشنواره‌های بهاری Yeouido یکی از بهترین جشنواره‌های سئول است که نمی توان بازدید از آن را دست داد. جشنواره گل‌های بهاری Yeouido ارکستر بهاری را با رودخانه وسیع هانگانگ در پس زمینه ارائه می‌دهد و چشمان بازدیدکنندگان را با بیش از 88000 گل بهاری کاملاً شکوفا از جمله آزالیا، فورسیتیا و صنوبر و همچنین 1886 درخت گیلاس شاه که از ججودو سرچشمه می گیرد، شگفت‌زده می کند.

جشنواره گل یک جشنواره فرهنگی و هنری است که مملو از چیزهای زیبا برای دیدن و لذت بردن است که آن را برای گردش‌های خانواده، دوستان و عاشقان عالی می کند. اگرچه به طور کامل می‌توانید از این جشنواره در طول روز لذت ببرید، اما شب زمانی است که واقعاً زیبایی منحصر به فردی را در آن احساس خواهید کرد؛ زیرا گل‌های زیبا با چشم‌انداز شبانه رودخانه هانگانگ منظره بسیار زیبایی را تشکیل می‌هند. از گل‌های بهاری کاملاً شکوفا شده در جشنواره گل‌های بهاری Yeouido و همچنین از اجراهای مختلف برای لذت بردن چشم و گوش خود لذت ببرید.

6.جشنواره یووراک

سئول یک فستیوال موسیقی دارد که فقط در این شهر می توان آن را تجربه کرد که در هیچ جای دنیا یافت نمی‌شود. این جشنواره چیزی نیست جز جشنواره یوارک که در آن ژانرهای مختلف هنری از جمله گوگاک گرد هم می‌آیند تا صحنه‌هایی را با اجراهای بدیع ارائه دهند. یوارک مخفف کره‌ای “Yeogi Woori Eumagi Itda” است که به  “اینجا موسیقی ماست.” معنی می‌شود. این جشنواره یک جشنواره موسیقی است که هر ماه جولای با هدف ارائه موسیقی مبتنی بر موسیقی سنتی کره برگزار می‌شود.

این جشنواره نه‌تنها آهنگ‌های سنتی کره‌ای، بلکه موسیقی بسیاری از ژانرهای مختلف عصر حاضر را ارائه می‌دهد و بازخوردهای مثبت زیادی دریافت می‌کند. میانگین اشغال صندلی‌ها در این جشنواره 93 درصد است. این جشنواره همچنین میزبان رویدادهای دیگری مانند همکاری بین پانسوری‌ها، ال ای دی جنبشی و هنر رسانه‌ای، همکاری بین گروه های گوگاک و اجراهایی است که افسانه‌های سنتی را بازتفسیر می کند. سعی کنید موسیقی را از نو در جشنواره یوارک احساس کنید.

7.جشنواره اسلحه آبی سینچون

جشنواره اسلحه آبی سینچون

فستیوال اسلحه آبی سینچون نیز یکی دیگر از بهترین جشنواره‌های سئول است که شامل انواع فعالیت‌ها، رژه‌های بزرگ و کنسرت‌های هیجان‌انگیز می‌شود که با آن می‌توانید گرمای سوزان تابستان را شکست دهید. این جشنواره اسلحه آبی در مرکز شهر که از سال 2013 هر ماه جولای برگزار می‌شود، در Sinchon، سئول، با هدف سرگرمی و شادی کره برگزار می‌شود. یک سرسره آبی بسیار بزرگ در خیابان مرکزی سینچون برپا شده که افراد در هر سنی را به دوران کودکی خود باز می‌گرداند (در حالی که با تفنگ‌های آبی به سمت یکدیگر شلیک می کنند). در طول دوره جشنواره، Yonsei-ro به یک مکان جشنواره آب تبدیل می‌شود و به نوبه خود به عنوان یک مکان تعطیلات تابستانی در مرکز شهر سئول عمل می‌کند. هر کسی بدون در نظر گرفتن نژاد، زبان و منطقه می‌تواند در این جشنواره شرکت کند.

8.جشنواره فانوس سئول

جشنواره فانوس سئول، که از سال 2009 هر ساله در خیابان چئونگی چئون سئول برگزار می‌شود، جشنواره زمستانی معروف این شهر است که مجسمه‌های رسانه‌ای و LED مختلف را با فانوس‌های ساخته شده از کاغذ سنتی کره‌ای به نام هانجی به نمایش می‌گذارد. این جشنواره در خیابانی به طول 1.2 کیلومتر از Cheonggye Plaza تا پل Supyogyo برگزار می‌شود و گفته می‌شود که سالانه بیش از 2 میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند.

در امتداد خیابان Cheonggyecheon، فانوس‌های هنری با اشکال و فرم‌های مختلف در ردیف‌هایی قرار گرفته‌اند که نورهای باشکوهی را تابیده و منظره‌ای فوق‌العاده را خلق می‌کنند. منظره این جشنواره در شب منظره بسیار شگفت‌انگیزی برای دیدن است.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید