بهترین کارها در کره جنوبی

با این 10 کار در کره جنوبی، سفری هیجان‌انگیز را تجربه کنید

وقتی نوبت به سفر به آسیا می‌رسد، کشورهای زیادی وجود دارند که بازدیدکنندگان باید از بین آنها یکی را انتخاب کنند. برخی از این کشورها مانند چین، ژاپن و ویتنام بیشتر از سایرین مورد توجه قرار می‌گیرند. در حالی که این کشورها فوق‌العاده هستند، برخی از کشورهای نادیده گرفته شده در آسیا نیز می‌توانند واقعاً سرگرم‌کننده و جالب باشند؛ زیرا همه آن‌ها فرهنگ منحصر به فرد خود را دارند. کره جنوبی یک کشور آسیای شرقی است که به دلیل داشتن ترکیبی از شهرهای پرجمعیت و مدرن مانند سئول، همچنین معابد باستانی و دهکده‌های ماهیگیری روستایی شناخته شده و بسیار محبوب است. برای کسانی که می‌خواهند یک تجربه منحصر‌به‌فرد از سفر خود داشته باشند، کره جنوبی می‌تواند بسیار فوق‌العاده باشد. برای آنکه بتوانید بیشترین لذت را از سفر به این کشور ببرید د ر این مطلب از مجله گردشگری کاریز به بهترین کارها در کره جنوبی اشاره کردیم؛ تنها کافی است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1.از گیونگجو دیدن کنید

از گیونگجو دیدن کنید

یکی از بهترین کارها در کره جنوبی  که لذت سفر را برای شما دوچندان می‌کند بازدید از گیونگجو است. گیونگجو یک شهر ساحلی است که در حاشیه جنوب شرقی کره جنوبی واقع شده. این شهر باستانی زمانی پایتخت امپراتوری سیلا بود و اکنون یک مقصد محبوب برای هر کسی است که واقعاً به یادگیری فرهنگ و تاریخ کره جنوبی علاقه دارد. در این شهر مکان‌های تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی وجود دارد که بسیاری از مردم از آن به عنوان موزه در فضای باز یاد می‌کنند. اگر می‌خواهید از خیابان‌های شلوغ سئول دور شوید و بتکده‌ها و معابدی را ببینید که صدها سال است پابرجا هستند، به گیونگجو بروید و برای آشنایی با تاریخ کره جنوبی آماده شوید.

2. به بازار دونگ دیمون بروید

چه کسی می‌تواند بدون خرید سوغاتی از سفر برگردد؟ خوشبختانه برای هر کسی که از کره جنوبی بازدید می‌کند، مکان‌های زیادی برای خرید وجود دارد. شما می‌توانید تقریباً هر چیزی را که به دنبال آن هستید در این کشور خریداری کنید. هنگامی که در سئول هستید، مطمئن شوید که به بازار دونگ دیمون، بزرگترین منطقه خرید در سئول، می‌روید. این یکی از بهترین کارها در کره جنوبی است که می‌توانید انجام دهید. این منطقه دارای بیش از دوجین مرکز خرید و ده‌ها هزار مغازه است که تقریباً هر چیزی که بخواهید را می‌فروشند.

3.از جشنواره کیمچی دیدن کنید

از جشنواره کیمچی دیدن کنید

کیمچی یکی از محبوب ترین غذاها در میان غذاهای کره‌ای است. این غذا یک غذای اصلی در این فرهنگ است و به عنوان یک غذای خوشمزه کره‌ای در سراسر جهان شناخته می‌شود. در سئول، هر ساله جشنواره کیمچی برای بزرگداشت این غذای خوشمزه برگزار می‌شود؛ بنابراین بازدید از این جشنواره می‌تواند یکی از بهترین کارها در کره جنوبی باشد.

یکی از بهترین قسمت های حضور در جشنواره کیمچی که برای پنجمین بار در ماه نوامبر برگزار می‌شود، تهیه کیمچی توسط خودتان است. کیمچی با سبزیجات تخمیر شده مانند کلم و ادویه‌های زیادی درست می‌شود تا تند و خوشمزه شود.

4.به پارک لاته ورلد بروید

پارک‌های دیزنی در سراسر جهان وجود دارند. از کالیفرنیا گرفته تا پاریس و ژاپن، پارک‌های مختلف دیزنی وجود دارند که بازدیدکنندگان می‌توانند به آنجا بروند. اگرچه یک پارک به سبک دیزنی در کره جنوبی وجود ندارد، اما این کشور پارک موضوعی جادویی خود را دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند به آنجا بروند و نهایت لذت و هیجان را تجربه کنند.

لاته ورلد در سال 1989 افتتاح شد و شامل یک پارک موضوعی بزرگ سرپوشیده، یک شهربازی در فضای باز، مراکز خرید و یک موزه است. این پارک یکی از دو پارک موضوعی بزرگ در کره جنوبی است و قطعاً رفتن به آن یکی از بهترین کارها در کره جنوبی به شمار می‌رود.

5.از پنج کاخ بزرگ سئول دیدن کنید

از پنج کاخ بزرگ سئول دیدن کنید

کره جنوبی خانه بسیاری از کاخ‌ها، معابد و بتکده‌های مختلف است که صدها سال در اطراف آن وجود داشته‌اند. این کاخ‌ها برای تاریخ و فرهنگ کره جنوبی مهم هستند و مقصد محبوب بسیاری از افرادی به شمار می‌روند که از این کشور بازدید می‌کنند.

اگرچه تعداد زیادی از آنها در مناطق روستایی کره جنوبی قرار دارند، اما پنج کاخ در سئول وجود دارد که به عنوان پنج کاخ بزرگ سئول شناخته می‌شوند. کاخGyeongbokgung، Changdeokgung Palace، Gyeonghuigung Palace،  Deoksugung Palace  و Changgyeonggung کاخ‌های باستانی واقع در اطراف سئول هستند که زمانی خانه حاکمان کره باستان بوده است؛ بنابراین واضح است که که یکی دیگر از بهترین کارها در کره جنوبی بازدید از این 5 کاخ است.

6.رفتن به کنسرت کی پاپ

یکی دیگر از بهترین کارها در کره جنوبی، رفتن به کنسرت کی پاپ است. K-Pop عبارتی است که برای توصیف موسیقی پاپ در کره استفاده می‌شود. اگر عاشق موسیقی هستید، احتمالاً قبلاً نام برخی از محبوب‌ترین گروه‌های کی پاپ مانند BTS، BLACKPINK، SHINee و Red Velvet را شنیده‌اید. این گروه‌ها ممکن است اولین حضور خود را در دنیای موسیقی در کره جنوبی داشته باشند؛ اما به یک پدیده موسیقی در سراسر جهان تبدیل شده‌اند.

اگرچه گرفتن بلیت برای برخی از بزرگترین گروه‌های کی پاپ در جهان ممکن است دشوار و گران باشد؛ اما گروه‌های کی پاپ کمتر شناخته شده‌ای وجود دارند که همان نوع موسیقی مفرح را ارائه می‌دهند و تهیه بلیط برای آنها آسان‌تر است.

7.از خیابان چئونگی چئون دیدن کنید

از خیابان چئونگی چئون دیدن کنید

چئونگی چئون خیابان زیبایی است که از قلب سئول می گذرد. این خیابان علاوه بر اینکه یک خیابان آرام و به دوراز شلوغی شهر سئول است، تاریخچه‌ای طولانی و پرتلاطم دارد. چئونگی چئون از زمان سلسله چوسون تا کنون در این مکان قرار داشت.

اوایل قرن بیستم پس از جنگ کره در دهه 1950، بزرگراهی از بالای چئونگی عبور کرد و آن را پوشاند. اما تلاش‌ها برای احیای این مکان تاریخی، بزرگراه را حذف کرد. موزه‌ای در این مکان وجود دارد که تاریخچه این مکان را شرح می‌دهد و پذیرای مهمانانی است که می‌خواهند بیشتر درباره آن بدانند.

8.از DMZ دیدن کنید

DMZ، به عنوان منطقه غیرنظامی کره شناخته می‌شود و یکی دیگر از بهترین کارها در کره جنوبی است که نباید آن را در برنامه‌تان نادیده بگیرید. دی ام زد نوار مرزی است که به عنوان یک منطقه حائل مستقیماً بین مرزهای کره شمالی و کره جنوبی عمل می کند. این بنا در دهه 1950 ساخته شده و در حال حاضر یک مقصد گردشگری برای افرادی است که به تاریخ تنش بین این دو کشور علاقه‌مند هستند.

از آنجا که بازدید از کره شمالی به عنوان یک فرد غیرنظامی هم خطرناک و هم دشوار است، اما چیزهای جالب زیادی برای دیدن در DMZ و مناطق اطراف آن وجود دارد که برای افرادی که عاشق تاریخ هستند بسیار جالب خواهد بود.

9.جشنواره فانوس جینجو

جشنواره فانوس

جشنواره فانوس جینجو، جشنواره‌ای است که در Jinju-si، کره جنوبی در طول دو هفته اول اکتبر برگزار می‌شود. هر سال در ماه اکتبر، مردم از سراسر کره جنوبی و سایر نقاط جهان به کره جنوبی می‌آیند تا ببینند رودخانه این منطقه با فانوس‌ها و شناورهای بادکنکی روشن چقدر زیبا می‌شود.

قدمت این فستیوال به قرن شانزدهم برمی‌گردد که چندین نبرد در این منطقه رخ داد. این جشنواره راهی برای بزرگداشت تاریخ این منطقه و بزرگداشت افرادی است که در جریان نبردها جان خود را از دست دادند.

10.از جنگل بامبو دامیانگ دیدن کنید

وقتی بسیاری از مردم به کره جنوبی فکر می کنند، اولین چیزی که به ذهن آنها خطور می‌کند بازدید از شهری بزرگ مانند سئول است. اگرچه شهرهای بزرگ و مدرن که در صدر مد و تکنولوژی قرار دارند، قطعا بخش بزرگی از زندگی در کره جنوبی هستند، اما در این کشور چیزهای بیشتری از شهرهای بزرگ وجود دارد.

اگر فردی هستید که دوست دارید بیرون بروید و طبیعت را تجربه کنید، بازدید از جنگل بامبو دامیانگ یکی از بهترین کارها در کره جنوبی است که می‌توانید انجام دهید. این شهر نسبتا نزدیک به شهرهایی مانند گوانگجو واقع شده است. در این شهر، بازدیدکنندگان می‌توانند در میان این جنگل انبوه و طبیعی قدم بزنند و زیبایی منحصر به فردی را که این منطقه ارائه می‌دهد، ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید