بهترین سفر به سئولv

با این 8 کار بهترین سفر به سئول را داشته باشید

برای آن که بهترین سفر به سئول را تجربه کنید تا انتهای این مطلب با مجله گردشگری کاریز همراه باشید. سئول در کره جنوبی، شهری با بیش از ده میلیون نفر جمعیت و مملو از جاذبه‌های رنگارنگ است؛ علاوه بر نمایش‌های فرهنگی و هنری پرطرفدار در این شهر که نمایش‌دهنده کی‌پاپ معروف کره‌ای هستند، کتابخانه استارفیلد نیز به عنوان مکانی متفاوت برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در دسترس عموم است. همچنین گردشگران در بازار Namdaemun و مرکز خرید سئول Gangnam Station می‌توانند با لذت بردن از خرید و خوردن غذاهای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزانشان، تجربه‌ای بسیار لدت‌بخش داشته باشند.

علاوه بر همه این‌ها سئول مکان‌هایی را ارائه می‌دهد که گردشگرانی که به سکوت علاقمندند، می‌توانند به خوبی از سفرشان لذت برده و از شلوغی شهر فرار کنند. توصیه می‌کنیم از گالری‌های هنری این شهر که متشکل از هنر معاصر و گالری‌هایی با مفاهیم جدید و دنیای فانتزی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته است، بازدید کنید. اما تنها این موارد کافی نیست؛ اگر می‌خواهید بهترین سفر به سئول را در تور کره جنوبی تجربه کنید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

1.بازدید از کتابخانه استارفیلد

بازدید از کتابخانه استارفیلد

یکی از کارهایی که می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین سفر به سئول را داشته باشید تجربه بازدید از کتابخانه متفاوت استارفیلد در این شهر است. کتابخانه استارفیلد واقع در مرکز خرید استارفیلد COEX یک فضای فرهنگی باز برای کتاب، استراحت و تفریح است. این کتابخانه دارای حدود 70000 کتاب در زمینه‌های مختلف از جمله علوم انسانی، اقتصاد، سرگرمی و گردشگری است؛ گاهی در استارفیلذ نمایشگاه کتاب نویسندگان معروف نیز برگزار می‌شود. در این مکان نه‌تنها می‌توانید آزادانه کتاب بخوانید، بلکه می‌توانید از سخنرانی‌ها، کنسرت‌های گفتگوی بزرگان فرهنگ و هنر و نمایشگاه‌های مختلف به صورت رایگان لذت ببرید؛ شما می‌توانید در حالی که از یک فنجان قهوه در کافی شاپ موجود در کتابخانه لذت می‌برید، کتاب بخوانید یا DVD تماشا کنید.

2.بازدید از جی پلکس

یکی دیگر از کارهایی که سفر شما و به خصوص فرزندانتان را به بهترین سفر به سئول تبدیل می‌کند، بازدید جی پلکس است. جی پلکس از محبوب‌ترین آرکیدهای بازی چندگانه در سئول به شمار می‌رود. ساختمان سه طبقه جی پلکس امکانات تفریحی متنوعی را برای کسانی که به دنبال تفریحات خانگی هستند، ارائه می‌دهد. در طبقه اول این ساختمان می‌توانید بازی‌های نوستالژیک مانند بسکتبال، whac-a-mole، ماشین‌های اسباب‌بازی و بازی‌های مشت‌زنی را امتحان کنید.

در طبقه دوم، می‌توانید از بازی‌های ویدیویی مانند Hidden Catch، Spot the Difference و Bubble Bobble لذت ببرید. در طبقه سوم نیز می توانید از چند بازی پویا مانند Tekken، بازی‌های تیراندازی، بازی‌های مسابقه‌ای و دارت با دوستان خود لذت ببرید. برخلاف دیگر ساختمان‌های بازی‌، G-Plex با دیوارهای شیشه‌ای احاطه شده که به شما امکان می‌دهد بیرون را ببینید که فضای دلپذیرتری ایجاد می‌کند.

3.بازدید از موزه ترفند چشم سئول

موزه ترفند چشم یک مکان سرگرمی مفهومی است که برای اولین بار در گالری‌های هنری از فناوری AR برای آثار هنری استفاده می‌کند. بازدید از این موزه برای شما بهترین سفر به سئول را رقم می‌زند. با فناوری موجود در این موزه، شما به شخصیتی در نقاشی تبدیل می‌شوید. آثار هنری روی دیوارها، کف‌ها و سقف‌ها طوری حرکت می‌کنند که گویی زنده هستند. احساس می‌کنید واقعاً در آثار هنری هستید.

در واقع شما می‌توانید از خود یک شخصیت در یک نقاشی مشهور جهانی ویدیویی بسازید یا دنیای ناشناخته را در اسطوره‌ای با جلوه‌ها و صداهای واقعی تجربه کنید. موزه Trick Eye برای افراد با هر سنی مناسب است.

4.پارک گیاه‌شناسی سئول

در پارک گیاه‌شناسی سئول، می‌توانید تنوعی از گیاهان وحشی و گیاهان خارجی را ببینید که در یک باغ گیاه‌شناسی شهری قرار دارند. این پارک به اندازه 70 استادیوم فوتبال است که شبیه پارکی به نظر می‌رسد که یک باغ گیاه‌شناسی را در بر گرفته است. در واقع این پارک از چهار فضای موضوعی تشکیل شده است: باغ گیاه‌شناسی، میدان جنگلی، باغ دریاچه و تالاب.

پارک گیاه‌شناسی سئول رویدادها و جشنواره‌های فصلی مختلفی را برگزار می‌کند. به طور خاص، برنامه تور تابستانی آن، متشکل از گیاهان آبزی کمیاب از جمله نیلوفر آبی، کتیل و کاهوی آبی، با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. در کنار دریاچه قدم بزنید و از منظره زیبای شب که با چراغ‌های LED رنگین کمانی روشن شده لذت ببرید.

5.بازدید از سینما سی جی وی

بازدید از سینما سی جی وی

سینما سی جی وی یک مالتی پلکس محبوب به شمار می‌رود که مورد علاقه خانواده‌ها، دوستان، زوج‌ها و همچنین طرفداران فیلم است. مفهوم مالتی پلکس متشکل از چند صفحه‌نمایش در یک مجموعه واحد به طور کاملاً متغیر است. مالتی پلکس ها به عنوان مقاصد جامع فرهنگی در ارتباط با سایر صنایع در حال توسعه هستند. سینما سی جی وی بیش از 3000 صفحه‌نمایش دارد.

شما می‌توانید در سینما سی جی وی بدون استرس و به راحتی با مبل‌های خوابیده برای اولین بار در جهان، Cinema Cherish با سالن استراحت و صندلی‌های مبله پیشرفته تجربه خاصی داشته باشید. در Cine de Chef می‌توانید در حین تماشای فیلم از یک وعده غذایی عالی نیز لذت ببرید.

6.بازدید از موزه هنر سئول

یکی دیگر از کارهایی که بهترین سفر به سئول را برای شما رقم می‌زند بازدید از موزه هنر سئول است. موزه هنر سئول که در کنار مسیر دیوار سنگی Deoksugung قرار دارد، برای افزایش درک هنر معاصر و گسترش پایگاه خود از طریق نمایشگاه‌های مختلف تأسیس شد. ساختمان سابق دادگاه عالی به موزه کنونی، تنها با حفظ نمای آن تبدیل و بازسازی شد. شش سالن نمایشگاه در ساختمان‌های اصلی به طور مداوم نمایشگاه‌های هنری برگزار می‌کنند. در این موزه می‌توانید شاهکارهای هنرمندان مشهور جهان مانند اندی وارهول معروف به استاد هنر معاصر و هنر پاپ، مارک شاگال به دلیل استفاده خارق‌العاده‌اش از رنگ‌ها و آگوست رودن به نام دست خدا را ببینید. علاوه بر این، برنامه‌های آموزشی برگزار شده در موزه از جمله نمایش هنرهای پلاستیکی با استقبال خوبی مواجه شده است.

7.بازدید از بازار نامدائمون

بازدید از بازار نامدائمون

بازار نامدائمون، یکی از بزرگترین بازارهای سنتی گذشته و حال سئول به شمار می‌رود. روزانه حدود 500000 نفر از بازار نامدائمون بازدید می‌کنند. این بازار که برای اولین بار در زمان سلسله چوسون ساخته شد، سابقه‌ای طولانی دارد و بیش از 1700 نوع محصول را ارائه می‌دهد. ضرب المثلی وجود دارد که اگر چیزی را در بازار نامدائمون پیدا نکنید، در هیچ کجای کره آن را پیدا نخواهید کرد. افراد زیادی از سراسر جهان از جمله چین، ژاپن، آسیای جنوب شرقی، اروپا، ایالات متحده، خاورمیانه و همچنین کره برای لذت بردن از خرید از این بازار دیدن می‌کنند. بازار Namdaemun یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای خرید و صرف غذا برای گردشگران خارجی است زیرا از نظر جغرافیایی با Myeong-dong، برج N سئول، روستای Namsan Hanok و مسیرهای دیواری شهر سئول و همچنین دروازه Sungnyemun، کاخ Deoksugung مجاورت دارد.

8.مرکز خرید زیرزمینی ایستگاه گانگنام

مرکز خرید زیرزمینی ایستگاه گانگنام که به‌ویژه در میان شیک پوشان جوان بسیار محبوب است؛ این مرکز خرید متشکل از بیش از 200 فروشگاه است که طیف گسترده‌ای از اقلام مانند لباس‌های مارک، کفش و لوازم جانبی را ارائه می‌دهند. ایستگاه گانگنام که دائماً مملو از جوانان با جمعیت روزانه بیش از 600000 نفر است، به عنوان یکی از بزرگترین مناطق تجاری در سئول شناخته می‌شود. در این مرکز خرید می‌توانید مغازه‌های تجاری داخلی و خارجی و مغازه‌های خیابانی متعددی پیدا کنید.

شما می‌توانید اگر در حین لذت بردن از خرید احساس خستگی کردید از هرب پلازا دیدن کنید و از اجراهای فرهنگی مختلف لذت ببرید. فراموش نکنید که نقشه ورودی ایستگاه مترو را بررسی کنید تا به راحتی فروشگاه‌هایی را که می‌خواهید از آن بازدید کنید پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید