آژانس کاریز

شوگرلوف کوهی شگفت‌ انگیز در ریودوژانیرو – برزیل

نام کوه «شوگرلوف» (Sugarloaf) را بعد از تولید عظیم شکر توسط تاجران پرتغالی در قرن ۱۶، طی روزهای اوج صنعت قند و شکر برزیل انتخاب کردند. شکل مخروطی این کوه به کله قند (شوگرلوف) تشبیه شده که قبل از تولید پودر شکر یا قند به صورت حبه‌ای مورد مصرف مردم بود.

کوه شوگرلوف از سنگ‌های گرانیت و کوارتز شکل گرفته و ۳۹۶ متر ارتفاع دارد. این قله برجسته مشرف به ریودوژانیرو و ورودی خلیج گوآنابارا ، در جنوب شرقی برزیل است.

قله شوگرلوف در انتهای یک برد کوتاه بین ریودوژانیرو و اقیانوس اطلس قرار دارد و در پایگاه آن قلعه سائو ژائو قرار دارد که یک تله کابین از قله آن تا تپه مجاور اورکا که در نزدیکی پای آن محل پردیس
Praia Vermelhaاز دانشگاه فدرال ریودوژانیرو است ، عبور می‌کند.

این کوه یکی از چندین کوه گرانیت و کوارتز یکپارچه است که مستقیماً از لبه آب در اطراف ریودوژانیرو سرچشمه می‌گیرد. از نظر زمین شناسی ، بخشی از خانواده برآمدگی های سنگی شیب دار شناخته می شود که به عنوان متولد شده های غیر اینسلبرگ شناخته می‌شوند.

این کوه بخشی از میراث جهانی است که در سال 2012 توسط یونسکو اعلام شد.

آژانس کاریز

بازدیدکنندگانی که علاقه‌ای به صعود ندارند می‌توانند از تله‌کابین استفاده کنند. تله کابین این کوه دارای دیواری شیشه ای است  که توانایی نگهداری 65 نفر را دارد ، هر 20 دقیقه در مسیری 1400 متری (4600 فوت) در امتداد قله های Sugarloaf و Morro da Urca حرکت می‌کند. خط اصلی تله کابین در سال 1912 ساخته شد و در حدود سالهای 1972–73 و در سال 2008 بازسازی شد. این تله کابین از یک ایستگاه زمینی ، در پایه Morro da Babilônia ، به Morro da Urca و از آنجا به قله Sugarloaf می‌رود.

برای رسیدن به قله ، مسافران سوار دو دستگاه تله کابین می‌شوند. اولی به مورو دا اورکا کوتاهتر صعود می‌کند که ارتفاع آن 220 متر (722 فوت)است. تله کابین دوم به پائو دی آچیکار صعود می‌کند. دستگاه‌های تله کابین که شکل حباب هستند، ساخت سوئیس است و دید 360 درجه ای از شهر اطراف را به مسافران ارائه می‌دهند. صعود از ابتدا تا انتها سه دقیقه طول می‌کشد.

ایده اتصال تپه ها از طریق مسیر هوایی و استفاده از تله کابین را مهندس برزیلی آگوستو فریرا راموس داشت.

بازدید کنندگان می توانند کوه نوردان را در Sugarloaf و دو کوه دیگر منطقه ، Morro da Babilônia و Morro da Urca تماشا کنند.آنها با هم ، یکی از بزرگترین مناطق کوهنوردی شهری در جهان را تشکیل می‌دهند.

 

 

آژانس کاریز

آشنایی با بهترین فستیوال‌های برزیل

بهترین شهرهای برزیل برای بازدید

سفری کوتاه به برزیل با آژانس کاریز

جاذبه‌‌های گردشگری ریودوژانیرو – پارت اول

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید