آژانس کاریز

حقایق جالب و خواندنی شهر زیبای میلان – تور ایتالیا

میلان به عنوان رهبر برجسته در دنیای پر زرق و برق مد مشهور است. شاید میلان تصاویری از تیم‌های فوتبال حرفه ای یا کلیساهای جامع عظیم کاتولیک را به ذهن شما خطور دهد. میلان علاوه بر کفش‌های چوبی ، چیزهای زیاد دیگری برای ارائه به دنیا دارد.

این مقاله از آژانس کاریز را بخوانید تا درباره شهر زیبای میلان و حقیقت‌های جذابش بیشتر بدانید.

 

 

1. این شهر توسط سلت‌ها ، در سال 600 قبل از میلاد تاسیس شد

شهر میلان  بیش از 2500 سال پیش یعنی در 600 سال قبل از میلاد مسیح تأسیس شد. این شهر توسط یک قبیله سلتیک از گل ، ایجاد شده است. نام اصلی این شهر Mediolanon ، سلتیک به معنی “در وسط دشت” بود.

آژانس کاریز

2. در زیر کلیسای جامع دومو میلان ، هزارتوی گالری‌های زیرزمینی قرار دارد

دخمه‌های فرعی در زیر کلیسای جامع دومو در میلان ، خانه آثار باستانی و بیش از چند راز هستند. شما می‌توانید از راهنمای تور کلیسای جامع دومو در تور میلان آژانس کاریز لذت ببرید و برای دیدن بقایای کلیسای قدیمی ، تعمیدگاه هشت ضلعی و مقبره‌ها به زیر زمین بروید.

آژانس کاریز

3. تیم آث میلان

آث میلان یک باشگاه فوتبال حرفه ای است که در میلان مستقر است. این تیم در دسامبر 1899 تشکیل شد و در ابتدا تیم‌های کریکت و فوتبال را شامل می‌شد. ظاهراً ، تیم کریکت در طول سال‌ها در مسیر سقوط قرار گرفته است.

این باشگاه تمام تاریخ خود را ، به استثنای فصول 1980–81 و 1982–83 ، در برترین پروازهای فوتبال ایتالیا ، كه از سال 1929–30 به سری آ معروف است ، سپری كرده است.

میلان موفق به کسب یک رکورد مشترک در سه جام بین قاره ای و یک جام جهانی باشگاه های فیفا ، هفت عنوان قهرمانی جام اروپا / لیگ قهرمانان اروپا  ،  سوپرجام یوفا پنج بار یک رکورد مشترک و دو بار جام برندگان جام شده است.

میلان با 18 عنوان قهرمانی در لیگ ، پس از رقبای محلی اینترمیلان (19 قهرمانی در لیگ) و یوونتوس (36 قهرمانی در لیگ) ، سومین باشگاه موفق در سری آ ایتالیا است.

با شرکت در تور میلان آژانس کاریز فرصت دیدن بازی‌های تیم آث میلان را در ورزشگاه سن سیرو که ورزشگاه خانگی این تیم است را کسب کنید.

 

آژانس کاریز

 

4. میلان دومین شهر بزرگ ایتالیا است

میلان با 1395274 نفر جمعیت ، پس از رم ، دومین شهر بزرگ ایتالیا است.

آژانس کاریز

5. جالبترین محله میلان گذشته‌ای تاریک دارد

از نظر هیپسترهای جوان ، Milan’s Piazza Vetra بسیار جالب است. هرچند فقط چند دهه قبل ، منطقه کم متراکم‌تر اما همچنان از وضعیت مناسبی برخوردار است . این مکان در واقع ترسناک است.

در قرن هفدهم ، زنانی که به جادوگری متهم بودند ، در میدان سر بریده ، به دار آویخته و زنده سوزانده می‌شدند. مردانی که متهم به شیوع طاعون بودند ، شکنجه و اعدام شدند.

معاملات مواد مخدر در این محل انجام می‌شد. درست در دهه 80 ، میدان وترا مکانی برای کسانی نبود که سعی می‌کردند از مشکلات دور شوند.

آژانس کاریز

6. تبدیل صومعه به یک هنرستان

هنرستان میلان از سال 1807 تأسیس شد و در محل صومعه ای باستانی ساخته شد. پس از خساراتی که از جنگ جهانی دوم متحمل شد مجبور به بازسازی و به شدت نوسازی شد. هنرستان میلان هنوز سالانه میزبان بسیاری از مجموعه‌های مشهور کنسرت است.

آژانس کاریز

7. مجسمه کینگ ویکتوریا امانوئل در میدان مرکزی با وجود صدها کبوتر در اطراف همیشه تمیز است

در میدان اصلی میلان ، میدان دل دومو ، می‌توانید مجسمه ای از شاه ویکتور امانوئل دوم را ببینید که در سال 1896 افتتاح شده است. کبوترها مانند بسیاری از شهرهای اروپا یک چالش محسوب می‌شوند. آنها همه جا هستند ، و خسارات آنها به مجسمه‌ها و ساختمان‌ها آسیب می‌رساند.

با این حال مجسمه شاه همیشه تمیز است ، زیرا جریان کم برق در مجسمه باعث شده که پرندگان را دور نگه دارد.

آژانس کاریز

8. اپرای اسکالا میلان مخفف راه پله است

اسکالا یکی از معروف ترین و شیک ترین اپراهای جهان ، نام خود را از یک راه پله گرفته است. این تئاتر در جایی ساخته شد كه كلیسای سانتا ماریا دلا اسكالا در آن قرار داشت. این تئاتر خیره کننده و مجلل می‌تواند 3000 نفر را در سالن تماشا خود جای دهد.

آژانس کاریز

9. برج پیرلی اولین آسمان خراش ساخته شده در ایتالیا است

برج پیرلی یک برج 127 متری در میلان است. در زمان ساخت آن ، بلندترین ساختمان ایتالیا و اولین ساختمانی بود که از کلیسای جامع میلان مرتفع‌تر بود.

آژانس کاریز

10. شبکه تراموا در میلان یکی از پیشرفته ترین شبکه‌های جهان است

در حالی که سیستم مترو در میلان فقط 4 خط دارد ، سیستم تراموا بسیار پیشرفته تر است. این شهر دارای تعداد قابل توجهی 17 خطی است و شبکه بیش از 181 کیلومتر گسترش یافته است. این امر باعث شده است که این شبکه به همراه شبکه ریگا در لتونی و شبکه سن پترزبورگ در روسیه به یکی از بزرگترین شبکه‌های تراموا در جهان تبدیل شود.

آژانس کاریز






 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید