تور فرانسه

آشنایی با مارایس یکی از محبوب‌ترین محله‌های پاریس

مارایس یکی از محبوب‌ترین محله‌های پاریس است و جای تعجب نیست که این شهر به خاطر جذابیت‌های قرون وسطایی ، خیابان‌های باریک سنگ فرش ، باغ‌های آرام و زیبا است.

از لحاظ تاریخی ، این منطقه ، ساخته شده بر روی زمین باتلاقی (“marais”) ، محله منتخب اشراف از قرن 13 تا 17 بود. یکی از روش‌های آشنایی با سبک زندگی مردم فرانسه، سر زدن به همین خیابان مارایس است.

خیابانی پر از ساختمان‌های قدیمی با نمایی زرد و زیبا، رستوران‌های اصیل، کافه‌های دنج و راحت و جاذبه‌های تماشایی که زینت بخش خیابان در تور پاریس محسوب می‌شوند.

واقعا ترک پاریس بدون سر زدن به این خیابان رویایی، را نمی‌توان حتی تصور هم کرد ، در ادامه آژانس کاریز شما را با بهترین جاذبه‌های این محله پاریس آشنا می‌کند.

 

 

آژانس کاریز

 

 

1. موزه پیکاسو Musée Picasso

موزه پیکاسو که در سال 1985 افتتاح شد ، در سال 2009 پس از سرقت هنری معروف بسته شد اما مجدد این خانه در سال 2015 بازگشایی شد. این موزه یکی از محبوب‌ترین موزه‌های پاریس در تور پاریس است.

در قلب پاریس، عمارت باشکوهی به نام موزه پیکاسو برپاست که مهمترین مجموعه آثار پیکاسو در جهان را در خود جای داده است و می توان هنرهای چشمگیری را در آن دید.

امروزه مساحت این موزه به 1600 مترمربع می‌رسد و در پنج طبقه ساخته شده است. این موزه دارای  22 بخش است و وقتی پا به آن می‌گذارید گویی وارد دنیایی از هنر معماری شده اید.

هزینه ورودی موزه پیکاسو برای بزرگسالان 11 تا 12 یورو و برای کودکان زیر 18 سال رایگان است همچنین  شنبه اول هرماه هزینه ورودی این موزه رایگان است همه روزه در طول سال بین ساعت 10.30 صبح و 6 عصر  موزه باز است.

 

 

آژانس کاریز

 

 

2. خانه عکاسی اروپا  Européenne de la Photographie

خانه عکاسی اروپا یکی از مهمترین موزه‌های عکاسی در اروپا و پاریس با نمایشگاه‌هایی است که اغلب تغییر می‌کند. شما می‌توانید هر بار در تور پاریس برای دیدن نمایش‌های جدید به این مکان بروید

این موزه در یکی از آن عمارت‌های شگفت انگیزی شهر پاریس قرار دارد که در قرن 17 ساخته شده است. ورودی خانه عکاسی اروپا در خیابان دو فورسی واقع در نزدیکی ایستگاه مترو سنت پل است.

 

 

آژانس کاریز

 

 

3. میدان ووژ Place de Vosges

در مارایس می‌توانید از قدیمی‌ترین میدان پاریس و یکی از زیباترین آ‌ن‌ها دیدن کنید. میدان وورژ الهام بخش صدها میدان در سراسر اروپا و اولین پارک پاریس عمومی  است.

یک مکان عالی برای شروع تور پیاده روی در پاریس است. میدان ووژ بین سال‌های 1605 تا 1612 ساخته شده و در آغاز میدان پادشاهی نامیده می‌شد.

از ویژگی‌های این میدان می‌توان به معماری رنسانس و خانه‌های یک ‌شکل حوالی میدان اشاره کرد.

همچنین این محله جزو معدود محله‌های پاریس است که روزهای یکشنبه، بیشتر بوتیک‌ها و مغازه‌های آن باز است.

 

 

آژانس کاریز

 

 

4. مرکز پومپیدو The Pompidou Center

این مرکز هنری مدرن یکی از شلوغ ترین موزه‌های پاریس است.  مرکز بحث برانگیز پومپیدو افتتاح شده در سال 1977 با عبور از محله قرون وسطایی ماریس ، ساختمان‌های تاریخی را در مسیر خود تخریب کرد.

اما ، این مکان برای دیدن آثار دیوید هاکنی ، پیکاسو ، کلی ، فیلیپ استارک ، اندی وارهول و دیگر هنرمندان بزرگ مدرن است که بازدید از آن در تور پاریس آژانس کاریز خالی از لطف نیست.

مرکز فرهنگی ژرژ پمپیدو ، پس از موزه لوور و برج ایفل، مقام سوم را در میان پربیننده‌ترین بناهای فرانسه دارد و از آن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز فرهنگی در دنیا یاد می‌شود.

 

 

 

 

5. تالار شهر Hotel de Ville

 سالن باشکوه شهر پاریس در ساحل رود سن در منطقه 4 واقع شده است. این محل مقر دولت شهر در 1533 بوده است.

ساختمان در آتش سوزی در کمون آشوب پاریس در سال 1871 دچار آتش سوزی شد اما در سال‌های بعد بازسازی شد.

میدان روبروی ساختمان مرکز زندگی شهری است که میزبان کنسرت‌ها ، زمین اسکیت زمستانی و سایر فعالیت‌ها است. از سال 1977 میلادی شهرداری پاریس نیز در این ساختمان قرار گرفته است.

 

 

آژانس کاریز

 

تورهای نوروز فرانسه

کتاب‌‌هایی که پیش از سفر به فرانسه باید بخوانید

کتاب‌هایی که پیش از سفر به اسپانیا باید بخوانید

One Reply to “آشنایی با مارایس یکی از محبوب‌ترین محله‌های پاریس”

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید