مجله گردشگری کاریز

شادی را در دره شادی تجربه کنید – شانگهای چین

آژانس کاریز

یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای چین که دارای فرهنگ‌های متعدد نیز می‌باشد شانگهای چین است و دومین شهر بزرگ جهان پس از توکیو نیز به شمار می‌رود.

این شهر با ساختمان‌های مدرن و بلندی که دارد به شهری بی‌نظیر و دیدنی تبدیل شده است و  هر ساله میزبان مسافران و گردشگران زیادی بوده است.

این شهر یکی از مهم‌ترین بنادر چین نیز به‌حساب می‌آید. شانگهای همچنین شبیه‌ترین شهر جهان به نیویورک است به همین علت لقب نیویورک شرق را به خود اختصاص داده است.

شانگهای قلب تپندهٔ اقتصاد کشور چین نیز محسوب می‌شود و می‌توان در همه جای شهر از این مسأله مطمئن شد.

آب و هوای این شهر در تابستان‌ها معمولا بسیار گرم است و در زمستان‌ها هم سرد و گاهی اوقات یخ بندان می‌شود.

هزینه‌ی اقامت در هتل‌های این شهر کمی بالاست ولی با توجه به تفاوت نرخ هتل‌ها می‌توان هتل و اقامت ارزان‌تری در این شهر رزرو کرد.

کاریز در این مقاله شما را با جاذبه‌ای از این شهر آشنا می‌کند که روزی سراسر از شادی و هیجان را برایتان به ارمغان می‌آورد.

آژانس-کاریز

دره شادی شانگهای

در یکی از دره‌های شهر شانگهای چین ، یک مجموعه تفریحی بزرگ با نام دره شادی شانگهای راه‌اندازی شده است. این پارک تفریحی در سال 2010 افتتاح شده و یکی از بزرگترین پارک‌های چین می‌باشد.

دره شادی در شمال غربی شانگهای ، و در منطقه استراحتگاه ششان و در فاصله‌ی  40 کیلومتری مرکز شهر شانگهای واقع شده است. با وجود این‌که این پارک در مرکز شهر قرار ندارد، اما به راحتی از طریق مترو قابل دسترس می‌باشد.

هر ساله مسابقه‌ی China Joy Cosplay Final در این دره و از 29 آوریل تا 1 می برگزار می‌شود.

در این شهربازی و پارک فستیوال‌های مختلفی برگزار می‌شود که در بین آن ها، برخی از این فستیوال ها ثابت هستند. از بین این فستیوال و جشن های ثابت می‌توان به فستیوال بهار چینی، روز جهاین سحر و جادو، جشن ورزش و جشن و فستیوال آب‌پاشی اشاره نمود.

در این پارک وسایل بازی هیجان‌انگیز و نفس‌گیر و سرگرم کننده زیادی وجود دارد که تقریباً با هر ذائقه و سنی همخوانی دارد. کل پارک از ۷ ناحیه با موضوعات مختلف تشکیل شده است.

7 ناحیه پارک عبارتند از:

اوقات خوشی یا Happy Times

خلیج طوفان یا Typhoon Bay

ساحل آفتاب یا Sunshine Beach

پادشاهی مورچه یا Ant Kingdom

شهر معدن طلا یا Gold Mine Town

ساحل شانگهای یا Shanghai Beach

جنگل شانگریلا یا Shangri-la Woods

همچنین هر شب بازدید کنندگان این پارک می‌توانند از دیدن چندین نمایش شبانه از جمله نمایش آب لذت ببرند.

ویزای-چین-تور-چین-کاریز

حتماً بازدید خود را در دره شادی کامل کنید و سوار بر Wooden Coaster Fireball معروف ، اولین غلتک چوبی در چین شوید از دیگر وسایل این پارک مورچه ساحلی و  Mega-Lite هستند.

این پارک سالانه 3.5 میلیون گردشگر را پذیرا است و در سال 2016 با در نظر گرفتن معیار و شاخص تعداد بازدید‌کننده در رتبه 34 جهان جای گرفته است.

ایام تعطیل این دره به قدری شلوغ است که ساعت‌ها باید درصف ایستاد. این پارک همه روزه از ساعات ابتدایی صبح یعنی ساعت 9 شروع به فعالیت می‌نماید و تا ساعت 22 به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند بلیط خود را آنلاین برای یک روز واقعاً شاد و فراموش نشدنی در شانگهای رزرو کنند.

کاریز آتی پرواز

با بهترین پارک‌های آبی جهان آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *