فرانسه-تور-کاریز

موزه تمدن‌های اروپایی و مدیترانه‌‌ای

موزه تمدن‌های اروپایی و مدیترانه‌ای که با نام موزه میوسم نیز شناخته می‌شود ، در سال ۲۰۱۳ در مارسی افتتاح شد و اولین و تنها موزه ملی فرانسه خارج از محدوده پاریس است.

در تور فرانسه به کمک گالریها و صفحههای نمایشی که در این موزه قرار گرفته است به اطلاعات خود در زمینه تاریخچه تمدنهای مدیترانهای و اروپا افزوده می‌شود.

آنچه میوسم را بسیار منحصر به فرد می‌کند ، بازگو کردن ، تحلیل و روشن ساختن بنیادهای باستانی این گهواره تمدن و تنش‌هایی است که از آن زمان تاکنون در آن جریان داشته است.

همچنین این موزه بستری برای بحث در مورد مسائل مدیترانه است.

هم نمایشگاه‌ها و هم برنامه‌های فرهنگی میوسم چشم‌انداز چند رشته‌ای را نمایش می‌دهد که ترکیبی از انسان شناسی ، تاریخ ، باستان شناسی ، تاریخ هنر و هنر معاصر است تا جنبه‌های مختلف جهان مدیترانه و گفتگوی مداوم آن را با اروپا به مردم نشان دهد.

کاریز-مارسی

این موزه به تمدن‌های اروپا و مدیترانه اختصاص یافته است.

با مجموعه دائمی نمودار باروری متقابل تاریخی و فرهنگی در حوضه دریای مدیترانه ، رویکردی میان رشته‌ای در جامعه از اعصار تا زمان معاصر اتخاذ می‌شود.

این موزه در زمین احیا شده در ورودی بندر ، کنار محل قلعه سنت ژان قرن 17 و یک ترمینال بندری سابق به نام J4 ساخته شده است.

کانالی ساختمان جدید و قلعه سنت ژان را که بعنوان بخشی از پروژه بازسازی شده است ، جدا می‌کند. این دو منطقه توسط یک پل عابر پیاده بلند به طول 130 متر به هم متصل شده‌اند.

یک پل پیاده دیگر قلعه سنت ژان را به Esplanade de la Tourette ، نزدیک کلیسای سنت لوران در محله لوپانیر یا محله قدیمی مارسی متصل می‌کند.

این موزه که “از سنگ ، آب و باد” ساخته شده است ، توسط معمار رودی ریچیوتی و با همکاری معمار رولان کارتا طراحی شده است.

مکعبی به مساحت 15000 متر مربع که توسط پوسته‌ای از شبکه بتونی تقویت شده با الیاف احاطه شده است و نمایشگاه‌های آن را در دو سطح و سالن شنای زیرزمینی با 400 صندلی نگهداری می‌کند.

مجموعه دائمی و کتاب فروشی در طبقه همکف واقع شده است. یک رستوران در تراس بالای ساختمان با چشم انداز پانوراما از خلیج مارسی ، کرنیش و پرادو وجود دارد.

فرانسه-موزه

Mucem یک مرکز فرهنگی است که به جنبه‌های معاصر تمدن‌های اروپا و مدیترانه نیز علاقه مند است.

مجموعه‌های آن شامل بیش از 350،000 اشیا ، و همچنین مجموعه‌ای گسترده از اسناد است که در مجموع شامل یک میلیون اثر هنری ، اسناد و اشیا، است ، یک گنجینه خارق‌العاده که با استفاده از یک برنامه بلند پروازانه نمایشگاه‌های دائمی و موقت تبلیغ می‌شود.

این موزه در قرن بیست و یکم با هدف استفاده از همه رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی و نمایش عبارات هنری از هر دو ساحل مدیترانه ، یک مرکز فرهنگی واقعی است که گستره وسیعی از تاریخ را پوشش می‌دهد.

این موزه در سال 2014 ، به صفوف 50 موزه پر بازدید در جهان پیوست.

کاریز

معرفی شهر مارسی – فرانسه

آشنایی با جاذبه‌های شهر مارسی – فرانسه



دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید