تأثیر کرونا در بازگشایی سفارتخانه‌ها

کرونا مهمان ناخوانده ایست که بسیاری از معادلات را بر هم زده است و تاثیر فراوانی در زندگی مردم در سراسر جهان گذاشته است.

افزایش سرعت همه گیری ویروس کرونا و البته موج‌های مختلف نفوذ آن در بین کشورهای مختلف باعث ایجاد نگرانی در بین همه‌ی مردم دنیا شده است، مردم که شاید خواب این را نیز نمی‌دیدند که مجبور شوند روزی رفت و آمدها را محدود کنند و یا با ماسک در همه جا حاضر شوند.

از این رو بسیاری از کشورها از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا تصمیم به لغو بسیاری از پروازها گرفته‌اند و حتی برای رفت و آمد درون کشور هم قوانین بسیار سفت و سختی را وضع کرده‌اند.

شیوع ویروس کرونا همچنین سبب بسته شدن سفارت کشورهای زیادی شده است. علاوه بر تعطیلی سفارت‌ها شیوع کرونا باعث تعطیلی دفاتر خدمات ویزای کشورهای اروپایی، کانادا، و قوانین سختگیرانه‌ی مسافرتی نیز که در راس این اقدامات پیشگیرانه قرار گرفته شده است.

درست است کشور ما به لحاظ زمانی کمی پیش از سایر کشورها درگیر بیماری کرونا شد، اما بسیاری از سفارتخانه‌ها از جمله سفارت‌های شینگن ، تا اطلاع ثانوی از ارائه خدمات مربوط به اخذ ویزای شینگن به ایرانیان خودداری کردند.

همین امر ما را در آزانس کاریز برآن داشت تا به دنبال پاسخی برای پرسش‌ها و نگرانی‌های شما عزیزان باشیم.

 

شنگن-فرانسه-آلمان-ایتالیا

 

از سرگیری مجدد سفرها

برخی از کشورها تنها به شهروندان خود و یا دارندگان اقامت دائم آن کشور اجازه ورود داده و به مسافرانی که سفرشان غیر ضرور است، صرف نظر از اینکه ویزای معتبر داشته باشند یا خیر، اجازه ورود نخواهند داد.

پس بهتر است قبل از تهیه بلیط و سفر به کشور مورد نظر، از طریق مراجع معتبری محدودیت‌های مسافرتی مقصد خود را در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا بررسی نمایید.

توجه به این نکته کاملا ضروری است که در صورت عدم توجه به هشدارهای اعلام شده برای مقابله با ویروس کورونا و سفر به کشور‌های دیگر با توجه به قوانین کشور مقصد باید حداقل ۱۴ روز را با هزینه شخصی در قرنطینه اجباری بوده و حتی در مواردی مجبور به پرداخت جریمه‌های سنگین شوید.

در مورد اینکه سفارت‌های اروپایی چه زمانی باز می‌شوند هیچ تاریخ مشخصی از هیچ مرجع رسمی از اروپا و سفارت خانه‌هایی که در تهران مستقر هستند اعلام نشده ولی با توجه به که اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه ایتالیا و اسپانیا که جز کشور‌های توریستی دنیا و پیشرو در صنعت گردشگری هستند تا پایان ماه می و ماه ژوئن مرزهای خودشان را با ارائه گواهینامه سلامت دیجیتال باز خواهند کرد.

گواهی نامه سلامت دیجیتال موضوعی مورد تائید اروپا است و آن‌ها به دنبال بستری هستند که سفرها برای ورود به حوزه شنگن از خارج از مرزهای اروپا با ارائه گواهینامه سلامت دیجیتال باشد که مطمئن باشند شخص واکسینه شده و فقط به دادن تست کرونا اکتفا نکرده است.

 

آژانس کاریز

 

سختی اخذ ویزا پی از کرونا

پیش بینی می‌شود که صدور ویزای شنگن بعد از کرونا بسیار سخت خواهد بود و این خطر برای تمامی کشورهای شنگن و صادر کننده این ویزا وجود دارد که اگر آن شخص برنگردد و پناهنده شود باید غرامت شنگن پرداخت کند.

به همین منظور پیش بینی ما این است که برای ویزاهای انفرادی و ویزاهایی که خود افراد شخصا اقدام می‌کنند شانس دریافت ویزا بسیار کم می‌شود،

تنها راه‌های امن برای دریافت ویزا دعوتنامه‌های معتبر و اقدام از طریق آژانس‌های معتبر و مورد تائید سفارتخانه‌ها از جمله آژانس کاریز است.

 

آژانس کاریز

 

 

کاریز شما را در گرفتن ویزای شنگن ، راهنمایی می‌نماید ، برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در کاریز تماس حاصل فرمائید.

 

گردشگری و کرونا

راهنمای ویزای کانادا

اخذ ویزای پرتغال

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید